-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код за ДК 021:2015: 33600000-6 - Фармацевтична продукція (лікарські засоби) Atropine, Metamizole sodium, Acetylsalicylic acid, Azithromycin, Amikacin, Amlodipine, Amiodarone, Albendazole, Amiodarone, Propranolol, Barium sulfate without suspending agents, Bisoprolol, Vancomycin, Potassium chloride, Heparin, Hydrocortisone, Hydrochlorothiazide, Dexamethasone, Digoxin, Digoxin, Diclofenac, Dopamine, Doxycycline, Carvedilol, Carvedilol, Isosorbide dinitrate, Ibuprofen, Enalapril, Erythromycin, Ondansetron, Prednisolone, Cefazolin, Methylprednisolone, Folic acid, Protamine, Tranexamic acid, Metoprolol, Neostigmine, Pyrantel, Methyldopa, Furosemide, Spironolactone, Ethanol, Ranitidine, Insulin (human), Metformin, Oxytocin, Epinephrine, Paracetamol, Cyanocobalamin, Glucose, Calcium gluconate, Nifedipine, Chlorhexidine, Phenylephrine, Captopril and diuretics, Meropenem, Ammonia, Theophylline, Loratadine, Caffeine and sodium benzoate, Lidocaine, Magnesium sulfate, Glyceryl trinitrate, Drotaverine, Naloxone, Omeprazole, Oseltamivir, Bupivacaine, Gentamicin, Ceftriaxone, Cefotaxime, Enoxaparin, Ciprofloxacin, Benzyl benzoate, Metoclopramide, Loperamide, Aqua pro injectioni, Electrolytes, Comb drug, Ethanol, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, Benzylpenicillin, Omeprazole, Ceftazidime, Etamsylate, Alteplase, Ambroxol, Clopidogrel, Cefepime, Simvastatin, Enoxaparin
Категорія Замовника - відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження: 30000, Україна, Хмельницька область, м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, 29 "г".
Завершена
2 656 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 280.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 280.00 UAH
Номер:
b3248d3f51a542869f81712d1177f314
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-26-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.09.2022 00:00
Період моніторингу:
26.09.2022 15:55 - 18.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.09.2022 № 46-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 23.09.2022 № 46-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-01-06-000616-b 06.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Славутська міська лікарня ім. Ф.М. Михайлова» Славутської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.01.2022 № 6, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «СТМ-Фарм» (далі – ТОВ «СТМ-Фарм»), протокол обрання переможця процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір від 31.01.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 11.02.2022 № 90, укладений між Замовником та ТОВ «СТМ-Фарм».
Період усунення порушень:
29.09.2022 10:15 - 05.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2022 10:15
Запити/Пояснення
Номер:
a1f36cbaa23c4e12922664f0255158e4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.09.2022 15:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-06-000616-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3c5450840cfb42c39a923ffc017c8014
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
28.09.2022 14:47
Опис:
26.09.2022 р. через електронну систему закупівель КП «Славутська МЛ» надійшов запит на отримання пояснення (інформації та документів) стосовно того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Закупівлю товарів КП «Славутська МЛ» здійснює відповідно до вимог чинного законодавства України, Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до підготовлених фахівцями технічних характеристик до предмету закупівлі, що формується з урахуванням потреб відділень підприємства. Перелік лікарських засобів складався виходячи з потреби в цих препаратах, їх функціонального призначення, ефективності та економічної доцільності, з урахуванням специфіки застосування та для забезпечення безперервного лікувального процесу.
Технічні та якісні характеристики розроблено відповідно до вимог Національного переліку основних лікарських засобів, який розміщено на сайті Міністерства охорони здоров’я України. Якісні та технічні характеристики заявленої кількості лікарських засобів визначені відповідно до особливостей даного товару, з урахуванням реальних потреб нашого підприємства та відповідають вимогам чинного законодавства України, що пред’являються до даного виду товару.
Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 р. шляхом моніторингу інформації про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі публічних закупівель, комерційних пропозиціях. Крім того, враховувався граничний рівень торговельних надбавок на лікарські засоби, які відповідають вимогам постанови КМУ від 17.10.2008 р. № 955 «Про заходи стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» зі змінами внесеними постановою КМУ від 25.03.2009 р. № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення».