• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція комунального позашкільного навчального закладу "Першотравенська дитячо-юнацька спортивна школа "ШАХТАР" за адресою: вул. Молодіжна, 40, м. Першотравенськ Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації

Завершена

294 533 770.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500 000.00 UAH
Номер: 3dc6429c75c3408eb508a572261c4770
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-20-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.04.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.04.2022 20:19 - 17.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.04.2022 № 57 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2022-01-06-002262-c 06.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ПП «Спецбудмонтаж-21» та ТОВ «Теллор-Груп» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Акам», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням Уповноваженої особи від 18.01.2022 № 3, протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.02.2022, тендерні пропозиції приватного підприємства «Спецбудмонтаж-21» (далі – ТОВ «Спецбудмонтаж-21»), товариства з обмеженою відповідальністю «Теллор-Груп» (далі – ТОВ «Теллор-Груп») та товариства з обмеженою відповідальністю «Акам» (далі – ТОВ «Акам»), протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 23.02.2022 № 6, повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2022, договір про закупівлю від 04.04.2022 № 83/04-22. За результатами моніторингу установлено, що у пункті 5 додатку № 3 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій копій ліцензій учасників на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі (у разі якщо така інформація є у відкритому доступі, учасники можуть надати листи у довільній формі, з посиланням на офіційний ресурс, де зазначено інформацію щодо наявності ліцензій (з додатками) учасників торгів). Слід зазначити, що предметом даних торгів є роботи з реконструкції комунального позашкільного навчального закладу «Першотравенська дитячо-юнацька спортивна школа «ШАХТАР». Детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (додаток № 7 до тендерної документації). Так, у додатку № 7 до тендерної документації Замовник визначив найменування робіт та витрат за предметом закупівлі, до яких відносяться, зокрема: роботи систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей; вогнезахист металевих конструкцій. Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23.11.2016 № 852 ліцензуванню підлягають послуги/роботи, зокрема: з вогнезахисту (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). Учасники ПП «Спецбудмонтаж-21» та ТОВ «Теллор-Груп» у складі своїх тендерних пропозицій надали ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 26.02.2022 № 14-Л та від 27.09.2017 № 41-Л відповідно. При цьому, учасники ПП «Спецбудмонтаж-21» та ТОВ «Теллор-Груп» у складі своїх тендерних пропозицій не надали ліцензій на виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення), чим не дотримали вимог пункту 5 додатку № 3 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозицій учасників ПП «Спецбудмонтаж-21» та ТОВ «Теллор-Груп», які такі, що не відповідають встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасників відповідно до законодавства та допустив їх до оцінки. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень: 13.05.2022 16:23 - 28.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 13.05.2022 16:23

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу по вказаній закупівлі, та з твердженнями, викладеному у ньому. Вважаємо, що твердження, що викладені у висновку є помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, повідомляємо, що вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.
Дата публікації: 16.05.2022 11:15