-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень)
Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Замовник не вимагає забезпечення виконання договору про закупівлю.
Завершена
1 456 400.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 282.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 282.00 UAH
Номер:
1834ab54175544df8352e6e35421ab11
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-14-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2022 00:00
Період моніторингу:
14.10.2022 13:40 - 04.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.10.2022 № 257
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.10.2022 № 257
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
25 UA-2022-01-06-000323-a КУ Ліцей № 16 імені Юрія Дрогобича Дрогобицької міської ради Львівської області Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень) 1 456 400,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.01.2022 № 1, тендерну пропозицію ФОП «Очич Марта Ігорівна», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.01.2022 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 25.01.2022, договір від 11.02.2022 № 1102, додаткову угоду від 06.06.2022 № 1 та додаткову угоду від 06.08.2022 № 2, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 20.10.2022.
Період усунення порушень:
26.10.2022 15:34 - 31.10.2022 23:00
Дата публікації висновку:
26.10.2022 15:34
Запити/Пояснення
Номер:
b4ded7a761874ab890b4e363b67ba5af
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2022 17:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bb81ec150b7b49bcab203143ba8a4eff
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
20.10.2022 10:40
Опис:
Відповідно до наказу від 13 жовтня 2022р. №257 м. Київ «Про початок моніторингу закупівель» ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, у рамках проведення моніторингу закупівлі «Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-06-000323-a, надаємо відповідь на запит про надання пояснень від 17 жовтня 2022р. (оприлюднено в електронній системі закупівель), а саме:
1. Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі:
- Рішення сесії Дрогобицької міської ради “Про бюджет Дрогобицької міської територіальної громади на 2022 рік 13553000000 (код бюджету) від 07.12.2021 року № 819 - https://cutt.ly/VVjn4d6
- Рішення виконавчого комітету Дрогобицької міської ради “Про організацію гарячого харчування школярів закладів загальної середньої освіти Дрогобицької МТГ від 24.01.2022 №6 - https://cutt.ly/VVjmgA9
- ЛІМІТНОЇ ДОВІДКА ПРО БЮДЖЕТНІ АСИГНУВАННЯ ТА КРЕДИТУВАННЯ на 2022 рік видана Відділом освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради (додається)
- Розподілу показників зведених кошторисів на 2022 рік (додається)
- Розподілу показників зведених планів асигнувань загального фонду місцевих бюджетів (за винятком надання кредитів з місцевих бюджетів)
- Планів асигнувань на 2022 рік (додається)
- Кошторисів на 2022 рік (додається)
- Зведених показників спеціального фонду на 2022 рік (додається)
2. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, а саме харчування учнів повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до віково -статевих особливостей, а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. Примірне чотиритижневе циклічне меню для учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів розроблялося за збірником рецептів Є. Клопотенка та відповідає нормам Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
3. Посилання на сторінки веб-сайтів:
- Дрогобицька міська рада: https://drohobych-rada.gov.ua/
- Ліцею № 16 імені Юрія Дрогобича: https://drogobitska-spetsializovana-shkola-16.webnode.com.ua/
- Посилання на сторінку з обґрунтуваннями закупівель: https://drogobitska-spetsializovana-shkola-16.webnode.com.ua/publichni-zakupivli/