-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Яблука, апельсини, мандарини, лимони, банани, виноград)
Завершена
5 079 460.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 397.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 397.30 UAH
Номер:
ef6bb62ba85744ffab987a136157382f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-02-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.08.2022 00:00
Період моніторингу:
02.08.2022 16:03 - 24.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.08.2022 № 201
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 02.08.2022 № 201
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн
Опис підстав для здійснення моніторингу
13. UA-2022-01-06-000239-a
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації Овочі, фрукти та горіхи (Яблука, апельсини, мандарини, лимони, банани, виноград)
5 079 460,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31, частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII.
За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.01.2022 № 14 (зі змінами), протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.03.2022 року, протокол уповноваженої особи від 17.03.2022 №105, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.03.2022 року, тендерні пропозиції ТОВ «Гранат» та ТОВ «Руол Стандарт», ТОВ «Валдіс1» (далі – Учасник) та ФОП «Кротов Олександр Сергійович» (далі – Переможець), протокол розкриття від 30.03.2022 № 119, повідомлення про намір укласти договір від 30.03.2022 року, договір від 15.04.2022 № 396, пояснення Замовника від 05.08.2022 року, 11.08.2022 року та 12.08.2022 року.
З урахуванням пояснень Замовника та за результатами аналізу даних сайту www.ukrstat.gov.ua встановлено, що Замовником не підтверджено визначення очікуваної вартості на апельсини, мандарини, лимони, банани та виноград, оскільки вказані позиції відсутні на сайті, чим не дотримано умови пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, що може свідчити про порушення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, передбачених пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII.
Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП «Кротов Олександр Сергійович» умовам ТД.
Так, відповідно до пункту 1.8. Додатку № 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати у тому числі документи, видані уповноваженим органом щодо підтвердження безпечності речовин, за допомогою яких здійснюється дезінфекція, дезінсекція, дератизація.
В складі тендерної пропозиції Переможця відсутні документи, видані уповноваженим органом щодо підтвердження безпечності речовин, за допомогою яких здійснюється дезінфекція, дезінсекція, дератизація, чим порушив вимоги пункту 1.8. Додатку № 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» ТД.
Відповідно до пункту 3 Додатку № 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД, замовник зазначив вимогу щодо надання учасником документів, чинних на момент кінцевого строку подання пропозиції, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік проведення періодичної повірки на 2022 рік та документи/свідоцтва про повірку) згідно ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 03.07.2019 № 1314-VII.
Аналізом документів, які містяться у складі тендерної пропозиції Переможця, встановлено, що відсутні договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік проведення періодичної повірки на 2022 рік та документи/свідоцтва про повірку, що не відповідає вимогам пункту 3 Додатку № 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД.
Відповідно до пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 цього Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином в порушення пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП «Кротов Олександр Сергійович» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 цього Закону № 922-VIII, а укладено з ним договір на суму 4 919 175,00 гривень.
Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Валдіс1» умовам ТД.
Так, відповідно до пункту 1.2. Додатку № 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону повинен надати кольорові кольорові скан-копії документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (витяг на право власності, або договір купівлі-продажу, або договір оренди приміщень/будівлі/складу) дійсних впродовж 2022 року.
Аналізом документів, які містяться у складі тендерної пропозиції Учасника, встановлено, що згідно з довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази дані ТОВ «Валдіс1» від 16.02.2022 № 1, Учасник зазначає про наявність двох орендованих приміщень, а саме: складське приміщення згідно з договором оренди від 01.09.2021 року №1 та офісне приміщення.
Однак, Учасником не надано у складі своєї тендерної пропозиції договорів оренди складського приміщення та офісного приміщення, чим не виконано вимогу пункту 1.2. Додатку № 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» ТД.
Так, відповідно до пункту 1.8. Додатку № 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати у тому числі документи, видані уповноваженим органом щодо підтвердження безпечності речовин, за допомогою яких здійснюється дезінфекція, дезінсекція, дератизація.
Учасником ТОВ «Валдіс1» надано договір на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію від 01.10.2021 року № 56 з ПП «БІОСАНЛАЙФ».
При цьому, ТОВ «Валдіс1» документально не підтвердив безпечності речовин, оскільки не надав документів на підтвердження безпечності речовин стосовно ПП «БІОСАНЛАЙФ» з яким укладено договір на дезінфекція, дезінсекція, дератизація, чим не виконав вимогу пункту 1.8. Додатку № 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» ТД.
Відповідно до пункту 3 Додатку № 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД, замовник зазначив вимогу щодо надання учасником скан-копію плану останнього аудиту, щодо перевірки системи управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ISO 9001:2018.
ТОВ «Валдіс1» не надав скан-копію плану останнього аудиту, щодо перевірки системи управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ISO 9001:2018, чим не виконав вимогу пункту 3 Додатку № 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД.
Відповідно до пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 цього Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином в порушення пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Валдіс1» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Вищевказане призвело до порушення пункту 2 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень:
22.08.2022 16:37 - 06.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.08.2022 16:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації заявляє про намір припинити дію (розірвати) Договору № 396 від 15 квітня 2022 року та направляє ФОП «Кротов Олександр Сергійович» відповідну Додаткову угоду.
Дата публікації звіту:
29.08.2022 15:43
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
07.11.2022 16:40
Запити/Пояснення
Номер:
4fc55f42294a4c48ac09bd24b8ae1154
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.08.2022 18:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Яблука, апельсини, мандарини, лимони, банани, виноград», за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-06-000239-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ae0965101db94b0ea41a9878b1cf4138
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2022-08-02-000027
Дата опублікування:
05.08.2022 15:38
Опис:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Яблука, апельсини, мандарини, лимони, банани, виноград) (UA-2022-01-06-000239-a) та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до ринкових цін у місті Києві, відповідно до потреби та в межах бюджетних призначень.
Технічні та якісні характеристики ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Яблука, апельсини, мандарини, лимони, банани, виноград) (UA-2022-01-06-000239-a) сформовано відповідно до показників безпечності та якості для харчових продуктів, згідно з чинними
нормативними документами, зокрема, Законів України: «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-V, постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. N 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», зі змінами, а також спільних наказів МОН України та МОЗ України «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» від 17.04.2006 р. № 298/227, «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - (https://svyatruo.org.ua/blog/2022/05/23/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-2/ )
Номер:
f91af61df5db4baf9ee58583e09fb6d0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2022 19:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2022 00:00
Опис:
Прошу надати підтверджуючу інформацію (документи, пояснення) щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що свідчить про здійснений Замовником аналіз цінової інформації на ринку товару (запити комерційних пропозицій у виробників, постачальників відповідної продукції, посилання на процедури закупівель, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a1f3e441ef044f44adcd7a199687eef6
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2022-08-02-000027
Дата опублікування:
11.08.2022 16:23
Опис:
Щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі Замовником, здійснювався аналіз споживчих цін, у межах повноважень, на основі огляду даних середніх споживчих цін, які надавалися Головним управлінням статистики у місті Києві, протягом вересня-листопада 2021 року.
Номер:
fb3537b52f2c473d9fec22ab4009e19b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2022 19:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2022 00:00
Опис:
Прошу надати підтверджуючу інформацію (документи, пояснення) щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що свідчить про здійснений Замовником аналіз цінової інформації на ринку товару (запити комерційних пропозицій у виробників, постачальників відповідної продукції, посилання на процедури закупівель, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
975b9575db774c9a87323e680632c664
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2022-08-02-000027
Дата опублікування:
11.08.2022 16:26
Опис:
Щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі Замовником, здійснювався аналіз споживчих цін, у межах повноважень, на основі огляду даних середніх споживчих цін, які надавалися Головним управлінням статистики у місті Києві, протягом вересня-листопада 2021 року.
Номер:
22b80d9437594a36a6c005274e99137e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2022 19:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2022 00:00
Опис:
Прошу надати підтверджуючу інформацію (документи, пояснення) щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що свідчить про здійснений Замовником аналіз цінової інформації на ринку товару (запити комерційних пропозицій у виробників, постачальників відповідної продукції, посилання на процедури закупівель, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
34baa667e1824f5d98cef40789dd80ad
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2022-08-02-000027
Дата опублікування:
11.08.2022 16:27
Опис:
Щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі Замовником, здійснювався аналіз споживчих цін, у межах повноважень, на основі огляду даних середніх споживчих цін, які надавалися Головним управлінням статистики у місті Києві, протягом вересня-листопада 2021 року.
Номер:
2aa0be4e078748778c7291f1e1fd1d8a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2022 19:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2022 00:00
Опис:
Прошу надати підтверджуючу інформацію (документи, пояснення) щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що свідчить про здійснений Замовником аналіз цінової інформації на ринку товару (запити комерційних пропозицій у виробників, постачальників відповідної продукції, посилання на процедури закупівель, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e4f22aadc1f14c0da3e42d77d19edc9a
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2022-08-02-000027
Дата опублікування:
11.08.2022 16:28
Опис:
Щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі Замовником, здійснювався аналіз споживчих цін, у межах повноважень, на основі огляду даних середніх споживчих цін, які надавалися Головним управлінням статистики у місті Києві, протягом вересня-листопада 2021 року.
Номер:
2f2c74b5f1f74453b0fef1bc099d74d4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.08.2022 19:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.08.2022 00:00
Опис:
Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження отримання Замовником довідки про відсутність судимості, що видана уповноваженим органом МВС Переможця - ФОП «Кротов Олександр Сергійович»
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
216c5a86fb0a4e63b2344618b78c4479
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2022-08-02-000027
Дата опублікування:
12.08.2022 14:17
Опис:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Яблука, апельсини, мандарини, лимони, банани, виноград) за номером ID: UA-2022-01-06-000239-a та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Підтверджуємо отримання Замовником довідки про відсутність судимості, що видана уповноваженим органом МВС Переможця - ФОП «Кротов Олександр Сергійович» та додаємо додаток до даного протоколу.
Додаток:
- Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», на 1-му арк.