-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)
Завершена
1 640 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 200.00 UAH
Номер:
07a73300ef1b4a42a9bf721d6cc95773
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-29-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2022 00:00
Період моніторингу:
29.09.2022 21:48 - 21.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 № 226
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2022 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
50 UA-2022-01-06-000214-b 06.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 15 частини першої статті 19 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на відсутність механізму усунення встановлених порушень законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити наступні заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерної пропозиції, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Тернопільський обласний медичний центр соціально-небезпечних захворювань» Тернопільської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.01.2022, тендерну пропозицію ФОП Гуляк Неоніла Юліанівна, протокол розкриття тендерних пропозиції від 28.01.2022, протокол уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції від 28.01.2022 № 1-б, договір від 16.02.2022 № 8, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 14.10.2022.
Вимогами пункту 7 «Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що учасник надає в складі своєї тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, з інформацією про співвиконавця (повне найменування та місцезнаходження, код ЄДРПОУ / Ідентифікаційний код або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті)), якого учасник планує залучати до надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або лист з інформацією про те, що учасник не планує залучати співвиконавця.
Разом з довідкою про залучення співвиконавця учасник надає:
- оригінал листа від співвиконавця про його згоду надавати послуги, що будуть йому доручені;
- підтвердження від співвиконавця відсутності підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону у довільній формі. Зміст та форма підтвердження має однозначно свідчити про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
При цьому, відповідно до довідки від 21.01.2022 № 03, наданої у складі тендерної пропозиції, ФОП Гуляк Н.Ю. надала інформацію про партнера (субпідрядника/співвиконавця) – ФОП Костюк В.І. та договір про співробітництво від 01.12.2021 укладеного між ФОП Костюк В.І. і ФОП Гуляк Н.Ю.
Відповідно до листа від 21.02.2022 вих. № 2 наданого у складі тендерної пропозиції ФОП Костюк В.І. зазначено, що ФОП Костюк В.І. надає згоду надавати послуги, що є предметом укладеного договору про співробітництво з ФОП Гуляк Н.Ю.
А також моніторингом встановлено, що автомобіль Citroen Jumper 2016 р.в., спеціалізований фургон-рефрижератор білий вантажний, реєстраційний номер ВО1218СТ, яким будуть надаватись послуги згідно договору про співробітництво, взято в оренду ФОП Костюк В.І. відповідно до договору оренди автомобіля №1121 від 28.05.2021, термін дії договору оренди з 28.05.2021 до 28.05.2022.
Отже, встановлено, що учасник ФОП Гуляк Н.Ю., якого Замовник визнав переможцем та уклав з ним Договір про закупівлю, має намір залучити спроможності ФОП Костюк В.І. як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Разом з тим, Замовник на порушення пункту 15 частини першої статті 19 Закону в звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-01-06-000214-b не зазначив повне найменування та місцезнаходження ФОП Костюк В.І.
Період усунення порушень:
21.10.2022 19:35 - 04.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
21.10.2022 19:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв'язку з тим, що технічно неможлива зворотна дія "Звіт про виконання договору" після накладання КЕП, та у зв'язку з неможливістю через кабінет замовника оприлюднити будь яку інформацію пов'язану із внесенням змін до діючого договору, прийнято рішення щодо публікації протоколу в.о. уповноваженої особи щодо виправлення технічної помилки.
Дата публікації звіту:
03.11.2022 12:20
Запити/Пояснення
Номер:
6f0beed6129240e19fe0706393568469
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.10.2022 19:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-06-000214-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Чому в Додатку № 3 «Технічна специфікація на закупівлю ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)» до тендерної документації відсутні вимоги щодо необхідної інформації та документів на транспортний засіб, яким буде здійснюватись постачання готової їжі для харчування пацієнтів, згідно вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року, а саме:
- рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (транспортування) – власних або орендованих Учасником, що будуть використовуватися при поставці товару;
- довідка про державну реєстрацію потужностей оператору ринку харчових продуктів видане учаснику торгів, відповідно до наказу Мінагрополітики України від 10 лютого 2016 р. №39
- довідку про санітарну обробку транспортного засобу;
- договору з підприємством, яке виконує дезінфекцію та миття транспортного засобу та актів наданих послуг (виконаних робіт) з дезінфекції та миття транспортного засобу за один повний місяць, який передує даті розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом та печаткою(за наявності та у разі її використання)уповноваженої особи Учасника (стосується Учасників, у яких дезінфекцію та миття транспортного засобу виконують постачальники або підрядники).
При цьому, слід зазначити, що згідно вимог п.2.9 договору оренди автомобіля № 1121 від 28.05.2021, посвідченого нотаріально зазначено, що поставка товару чи перевезення продуктів харчування або готової їжі має бути здійснена транспортним засобом, який проходить дезінфекцію.
А також інформація про систему аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (HACCP) - Наявність програми – передумови (HACCP).
Слід зазначити, що 20 вересня 2019 року обов’язкове впровадження системи безпечності харчової продукції НАССР на всіх українських підприємствах, у тому числі МСБ, діяльність яких так або інакше пов’язана з харчовими продуктами. В Україні вимоги щодо розробки та впровадження систем управління безпечністю харчової продукції за принципами НАССР задекларовано ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
76c3db41a2244d99b792a9d64a1323f4
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.10.2022 11:16
Опис:
Доброго дня, надаємо відповідь на запит по моніторингу до закупівлі "Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів) (UA-2022-01-06-000214-b)
Номер:
a322434dcb7a46b0ab3f5783df54f95f
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
25.10.2022 08:48
Опис:
Доброго дня, поясніть, будь ласка, яким чином ми можемо виправити помилку в закупівлі, а саме порушення пункту 15 частини першої статті 19 Закону в звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-01-06-000214-b ми не зазначили повне найменування та місцезнаходження ФОП Костюк В.І.
Номер:
6248eec9f1054ea4a9dcf13fa9a25a1e
Назва:
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата опублікування:
27.10.2022 23:07
Опис:
Роз’яснення щодо установлених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі зобов’язань та порядку їх усунення.
Державна аудиторська служба України розглянула звернення Комунального некомерційного підприємства «Тернопільський обласний медичний центр соціально-небезпечних захворювань» Тернопільської обласної ради (далі – Замовник) від 25.10.2022 за роз’ясненнями щодо установлених у висновку про результи моніторингу процедури публічної закупівлі за номером UA-2022-01-06-000214-b зобов’язань усунути виявлені порушення (далі - Звернення) та повідомляє.
Зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, які зазначаються у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба установлює сумарно за тяжкістю виявлених порушень та можливістю їх усуненню.
Торги в електронній системі закупівель проводяться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до вимог пункту 15 частини першої статті 19 Закону у звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель обов’язково зазначаються: повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Однак, при проведенні зазначеної процедури закупівлі UA-2022-01-06-000214-b Замовник не виконав вимоги пункту 15 частини першої статті 19 Закону щодо обов’язкового зазначення у звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель повного найменування та місцезнаходження ФОП Костюк В.І.
Отже, Замовник повинен вжити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та забезпечити публікацію відповідної інформації про вжиті заходи через електронну систему закупівель керуючись вимогами статті 11 Закону.