• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сир твердий не менше 50% жирності та кисломолочний сир не менше 9% жирності (код ДК 021:2015 код 15540000-5 Сирні продукти )

Завершена

844 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 222.50 UAH
Номер: 8061cd8920064b5d8b675977065c0d35
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-06-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.10.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 06.10.2022 16:25 - 28.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.10.2022 №44-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 06.10.2022 № 44-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель 1 Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2022-01-06-000970-c 06.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, galuna106@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує вжити заходів щодо припинення зобов’язань за укладеним Договором із ТОВ «БС-ФУД», з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та відповідно до статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Відділу освіти та молоді Котелевської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.01.2022 № 12, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.01.2022, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця «Дубина Людмила Вікторівна» (далі - ФОП «Дубина Людмила Вікторівна»), товариства з обмеженою відповідальністю «БС-ФУД» (далі – ТОВ «БС-ФУД»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП «Дубина Людмила Вікторівна», документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ФОП «Дубина Людмила Вікторівна» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «БС-ФУД», документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ТОВ «БС-ФУД» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою (відхилення тендерної пропозиції ФОП «Дубина Людмила Вікторівна») від 28.01.2022 № 39, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця ТОВ «БС-ФУД» від 31.01.2022 №43, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 31.01.2022, договір про закупівлю від 16.02.2022 № 84 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 12.10.2022. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що для документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», учасник, згідно вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, повинен надати у складі тендерної пропозиції сканований оригінал аналогічного повністю виконаного договору з додатками, які є невід’ємними частинами договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю), актами приймання-передачі (або видатковими накладними). При цьому аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015 код 15540000-5 Сирні продукти. Моніторингом встановлено, що учасником процедури закупівлі ТОВ «БС-ФУД» у складі тендерної пропозиції на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій не надано (відсутній повністю) сканований оригінал аналогічного повністю виконаного договору з додатками, які є невід’ємними частинами договору та акти приймання-передачі або видаткові накладні, чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема, «в тендерній документації (додаток 1) вимагалося надати сканований оригінал аналогічного повністю виконаного договору з додатками, які є невід’ємними частинами договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю), актами приймання-передачі (або видатковими накладними). При цьому аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015 код 15540000-5 Сирні продукти, просимо надати даний підтверджуючий документ». Моніторингом встановлено, що Замовник встановив учаснику ТОВ «БС-ФУД» вимогу про усунення невідповідностей шляхом надання підтверджуючих документів (сканований оригінал аналогічного повністю виконаного договору з додатками, які є невід’ємними частинами договору та акти приймання-передачі або видаткові накладні), які відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БС-ФУД» на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей. У даному випадку відсутня можливість встановити невідповідність в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «БС-ФУД» у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, тому тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню у відповідності до підстав, визначених статтею 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Узгоджена позиція щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей викладена в листі Міністерства економіки України від 07.02.2022 № 3304-04/6037-06. Враховуючи викладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БС-ФУД», в зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.01.2022 №43 визнав його переможцем процедури закупівлі, ухвалив рішення про намір укласти договір та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 21.10.2022 14:27 - 04.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 21.10.2022 14:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що вимогу про усунення невідповідностей оприлюднено 28.01.2022 14:20, відповідно кінцева дата та час усунення невідповідностей визначена системою - 29.01.2022 14:20. Рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «БС-ФУД» прийнято 31.01.2022 о 9:00, оприлюднено дане рішення 31.01.2022 о 13:35. Лист з роз’ясненнями Міністерства економіки України оприлюднено 07.02.2022, до цього для Замовників не було жодного документу, який би трактував чи роз’яснював як доцільно застосовувати положення Закону. До моменту коли було оприлюднено роз’яснення Міністерства економіки Замовники у своїх діях керувалися власним розумінням положень Закону. Замовник при ухваленні рішення про публікацію вимоги про усунення недоліків звертав увагу та вивчав дії інших замовників у аналогічних ситуаціях. Також замовник вивчав рішення АМКУ за результатом розгляду справ, яких замовників зобов’язували надати учасникам право на виправлення недоліків, які по своїй суті полягали у завантаженні нових документів, що передбачені вимогами статті 16 Закону та вимогами замовника у тендерній документації. Тому враховуючи відсутність додаткових роз’яснень станом на 28.01.2022 року та 31.01.2022 року та на підставі можливостей наданих Законом, на основі власних суджень та практики у сфері усунення/виправлення недоліків, яка сформувалася станом на 28.01.2022 року та 31.01.2022 року Замовником були прийняті рішення, які відповідали вимогам чинного законодавства. Також наголошуємо, що у Замовника не було підстав та технічної можливості скасувати рішення від 31.01.2022 року про визначення переможця закупівлі. Таким чином, ми вважаємо, що замовником не було допущено порушення і замовник діяв у відповідності до вимог законодавства. Враховуючи, що закон не має зворотної сили у часі, а також те що роз’яснення Міністерства економіки України не мають сили закону, вважаємо що Замовник діяв у відповідності до вимог Закону та жодних порушень не було вчинено.
Дата публікації звіту: 25.10.2022 15:45

Запити/Пояснення