• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 15110000-2 – «М'ясо»

Завершена

1 527 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 277.50 UAH
Номер: ae22eefbe68d4aa18e741de1cc2cad21
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-22-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 22.09.2022 09:42 - 14.10.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.09.2022 № 29-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 22.09.2022 № 29-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-06-000876-c, 06.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, gusachenko0@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Цуманської селищної ради (далі - Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; звіт про результати проведення закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи із закупівель (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС» (далі – ТОВ «ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель Цуманської селищної ради від 24.01.2022 про визначення переможцем ТОВ «ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС»; пояснення Замовника, отримане 23.09.2022 в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір від 07.02.2022 № 47; лист Головного управління статистики у Волинській області від 15.07.2022 №03.2-07/437-22; лист ТОВ «ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС» від 19.07.2022 №31; додаткову угоду від 04.08.2022 №1 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 28.09.2022 10:26 - 04.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2022 10:26

Запити/Пояснення