-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 15110000-2 – «М'ясо»
Завершена
1 527 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 277.50 UAH
мін. крок: 1% або 15 277.50 UAH
Номер:
ae22eefbe68d4aa18e741de1cc2cad21
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-22-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2022 00:00
Період моніторингу:
22.09.2022 09:42 - 14.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.09.2022 № 29-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
22.09.2022 № 29-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-01-06-000876-c, 06.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Цуманської селищної ради (далі - Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; звіт про результати проведення закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи із закупівель (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС» (далі – ТОВ «ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель Цуманської селищної ради від 24.01.2022 про визначення переможцем ТОВ «ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС»; пояснення Замовника, отримане 23.09.2022 в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір від 07.02.2022 № 47; лист Головного управління статистики у Волинській області від 15.07.2022 №03.2-07/437-22; лист ТОВ «ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС» від 19.07.2022 №31; додаткову угоду від 04.08.2022 №1 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
28.09.2022 10:26 - 04.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2022 10:26
Запити/Пояснення
Номер:
3c6d9936af464e2a89c5d35e0360d7f1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.09.2022 10:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15110000-2 – М'ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-06-000876-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2022-01-06-000876-с відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
23f62efe81af422792d60b258f6b5561
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.09.2022 10:46
Опис:
Посилання на обгунтування з веб-сайту: https://cumanska.gromada.org.ua/news/1641457497/.
Закупівля товарів здійснювалась для забезпечення закладів освіти Цуманської ТГ харчуванням на період до 31.12.2022р. Технічні та якісні характеристики товару обумовлені вимогами, передбаченими чинними нормативними актами (в т.ч. ДСТУ, ГОСТ і т.д.), а також потребами закладів освіти у товарі. Очікувана вартість визначена відповідно до потреб закладів освіти, а також середньоринкової вартості товару (за відкритими даними Держстату щодо цін по Волинській області).