• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

код ДК 021: 2015 - 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання білизни)

Завершена

2 180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 900.00 UAH
Номер: d9cc529d7be642cc9f47d961e8e4caf4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-08-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.11.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 08.11.2022 14:30 - 30.11.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.11.2022 № 81-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 08.11.2022 № 81-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2022-01-06-000401-c, 06.01.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 618-52-87, ulyaska007@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства при укладанні додаткової угоди до договору встановлено порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю − порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання додаткової угоди від 20.09.2022 № 1 до договору від 08.02.2022 № 130, укладений із ФОП «ЧЕТВЕРТАК НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА» з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткової угоди до нього; своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі − замовник) на 2022 рік; тендерну документацію замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи із закупівель від 06.01.2022 № 3; тендерну пропозицію учасника ФОП «ЧЕТВЕРТАК НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2022 № 42; повідомлення про намір укласти договір від 26.01.2022; договір про закупівлю від 08.02.2022 № 130 на суму 2090400,00 грн. (без ПДВ), укладений із переможцем ФОП «ЧЕТВЕРТАК НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА» (далі – Договір від 08.02.2022 № 130); додаткову угоду від 20.09.2022 № 1 до Договору від 08.02.2022 № 130; відповідь замовника (від 10.11.2022) на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель; скан-копію Експертного висновку Чернігівської регіональної Торгово-промислової палати (далі - Чернігівська ТПП) від 14.09.2022. В ході моніторингу питання дотримання законодавства при укладанні додаткової угоди до договору органом державного фінансового контролю 09.11.2022 надано запит замовнику стосовно підстав для укладення додаткової угоди від 20.09.2022 № 1 до Договору від 08.02.2022 № 130, у відповідь на який замовник 10.11.2022 надав пояснення та скан-копію Експертного висновку Чернігівської ТПП від 14.09.2022. З урахуванням вищевикладеного встановлено, що замовник на підставі пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону, пункту 2 частини 1.3 Розділу 1 Договору від 08.02.2022 № 130, листа Постачальника № 03/0922 від 16.09.2022 (вх. № 01-05/1415 від 19.09.2022), експертного висновку Чернігівської ТПП від 14.09.2022 № ЧК-308 уклав додаткову угоду від 20.09.2022 № 1 до вищевказаного договору. Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Додатковою угодою від 20.09.2022 № 1 встановлено послуги з прання білизни за ціною 32,78 грн/кг з 20.09.2022. Зміни набирають чинності з моменту підписання Сторонами цієї Додаткової угоди. Усі інші умови Договору залишаються без змін. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що предметом процедури закупівлі UA-2022-01-06-000401-c є послуги з прання білизни за ДК 021:2015: «98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення». В той же час, пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Таким чином, замовником укладено додаткову угоду від 20.09.2022 № 1 на порушення норм пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону, оскільки дана норма передбачає можливість збільшення ціни лише за товар.
Період усунення порушень: 29.11.2022 16:33 - 14.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2022 16:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Додаткова угода №1 від 20.09.2022 року розірвана
Дата публікації звіту: 05.12.2022 09:53

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionChanges: Так
Опис: На виконання висновку відносно процедури закупівлі UA-2022-01-06-000401-c, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 06.12.2022 11:32

Запити/Пояснення