• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у Загальноосвітніх навчальних закладах та закладах дошкільної освіти Відділу освіти Гостомельської селищної ради)

Торги відмінено

8 814 013.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 070.07 UAH
Номер: 1a26bf16474d4e6c8ab8986ae4f42a1c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-25-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.01.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 25.01.2023 15:24 - 16.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.01.2023 № 25 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 24.01.2023 № 25 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14 UA-2022-01-05-005357-c 05.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, розгляді тендерної пропозиції, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та відміни торгів і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.01.2022 (зі змінами), тендерні пропозиції КП «Бородянської районної ради «Об’єднання шкільного харчування», КП «Броварське районне виробниче управління Об’єднання шкільних їдалень» Броварської районної ради, реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 22.02.2022 № 36-ВО, повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2022, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 28.01.2023 року. Моніторингом встановлено, що в порушення частини шостої статті 33 Закону Замовником не укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, у двадцяти денний строк з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Також, договір з переможцем торгів не укладено і у шестидесяти денний термін. Відповідно до пункту другого частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 16.02.2023 17:00 - 03.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 16.02.2023 17:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш висновок про проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації харчування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-05-005357-c) повідомляємо наступне. Здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та відміни торгів. Оприлюднено висновок, протокол УО через електронну систему закупівель. Встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» усунено.
Дата публікації звіту: 17.02.2023 13:38

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: порушення усунуто шляхом відміни торгів
Дата публікації: 23.02.2023 11:12

Запити/Пояснення