-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у Загальноосвітніх навчальних закладах та закладах дошкільної освіти Відділу освіти Гостомельської селищної ради)
Торги відмінено
8 814 013.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 070.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 070.07 UAH
Номер:
1a26bf16474d4e6c8ab8986ae4f42a1c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-25-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.01.2023 00:00
Період моніторингу:
25.01.2023 15:24 - 16.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.01.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 24.01.2023 № 25
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2022-01-05-005357-c 05.01.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, розгляді тендерної пропозиції, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та відміни торгів і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.01.2022 (зі змінами), тендерні пропозиції КП «Бородянської районної ради «Об’єднання шкільного харчування», КП «Броварське районне виробниче управління Об’єднання шкільних їдалень» Броварської районної ради, реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 22.02.2022 № 36-ВО, повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2022, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 28.01.2023 року.
Моніторингом встановлено, що в порушення частини шостої статті 33 Закону Замовником не укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, у двадцяти денний строк з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Також, договір з переможцем торгів не укладено і у шестидесяти денний термін.
Відповідно до пункту другого частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
16.02.2023 17:00 - 03.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.02.2023 17:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш висновок про проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації харчування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-05-005357-c) повідомляємо наступне.
Здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та відміни торгів.
Оприлюднено висновок, протокол УО через електронну систему закупівель.
Встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» усунено.
Дата публікації звіту:
17.02.2023 13:38
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
порушення усунуто шляхом відміни торгів
Дата публікації:
23.02.2023 11:12
Запити/Пояснення
Номер:
ac712009388d4b55a196db6806c8374c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.01.2023 15:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації харчування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-05-005357-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
eca21dcc23e6447ca8c8a4f54acdcf97
Назва:
Про надання пояснення на запит
Дата опублікування:
31.01.2023 08:26
Опис:
Про надання пояснення на запит
На Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації харчування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-05-005357-c) повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», чинних нормативно-правових актів, а саме на день оголошення закупівлі. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» послуги – це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Обґрунтування кількості послуг харчування учнів здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість».
Відповідно до рішення сесії Гостомельської селищної ради від 28.12.2020 №1357-68-VII «Про затвердження Програми розвитку та удосконалення організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти та здобувачів освіти закладів загально-середньої освіти Гостомельської селищної ради на 2021-2025 роки» прийнято програму організації харчування в закладах освіти Гостомельської селищної ради. Вартість харчування на 2022 рік встановлено рішенням виконавчого комітету Гостомельської селищної ради від 03.02.22 №9 «Про встановлення вартості батьківської плати за харчування у закладах освіти Гостомельської селищної ради на 2022 рік», а саме: дошкільні заклади 60грн.-1 дитина віком 1-4 років, 75грн - 1 дитина віком 4-6(7) років;у закладах загальної середньої освіти 50грн - 1 дитина.
Додатково: кількість дітей в закладах загальної середньої освіти без відшкодування вартості харчування становить 191 дитина з них 1-4 роки – 87 дітей, 4-6 (7) років - 104 дитини.
Навчальний заклад Кількість дітей 100% з безкоштовним харчуванням Кількість дітей з відшкодуванням 50 % вартості харчування
ЗЗСО (6-11) 89 55
ЗЗСО 11-14 57 38
ЗЗСО 14-18 25 21
ЗДО (1-4 роки) 68 50
ЗДО (4-6 (7)років) 65 72
Всього 304 236
Кількість днів харчування для закладів загально-середньої освіти – обід – 175 дні; заклади дошкільної освіти – 203 дні.
Кількість прийомів їжі: заклади дошкільної освіти – сніданок, обід, вечеря; заклади загально-середньої освіти – обід.
Розрахунок очікуваної вартості послуги до тендерної документації містить орієнтовні норми продуктів харчування до примірного чотиритижневого меню. Меню складено з урахуванням особливостей харчування населення відповідного регіону та норм харчування в грамах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Зважаючи на те, що бюджет Гостомельської селищної ради був прийнятий 23.02.2022 року, то на січень - лютий 2022 року були затверджені тимчасові кошториси. Таким чином, розрахована очікувана вартість закупівлі становила 8 814 013 грн без ПДВ.
Відповідно до постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов КМУ від 01.08.2013 року №631 і від 11.10.2016 року №710» органам місцевого самоврядування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечувати обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднювати обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру предметного призначення , очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення. Отже, зазначені норми носять рекомендаційних характер.
Номер:
244da6c68c9e4c34a77293de00e4589b
Назва:
Про надання пояснення на запит
Дата опублікування:
28.01.2023 15:37
Опис:
Про надання пояснення на запит
На Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації харчування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-05-005357-c) повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», чинних нормативно-правових актів, а саме на день оголошення закупівлі. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» послуги – це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Обґрунтування кількості послуг харчування учнів здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість».
Відповідно до рішення сесії Гостомельської селищної ради від 28.12.2020 №1357-68-VII «Про затвердження Програми розвитку та удосконалення організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти та здобувачів освіти закладів загально-середньої освіти Гостомельської селищної ради на 2021-2025 роки» прийнято програму організації харчування в закладах освіти Гостомельської селищної ради. Вартість харчування на 2022 рік встановлено рішенням виконавчого комітету Гостомельської селищної ради від 03.02.22 №9 «Про встановлення вартості батьківської плати за харчування у закладах освіти Гостомельської селищної ради на 2022 рік», а саме: дошкільні заклади 60грн.-1 дитина віком 1-4 років, 75грн - 1 дитина віком 4-6(7) років;у закладах загальної середньої освіти 50грн - 1 дитина.
Додатково: кількість дітей в закладах загальної середньої освіти без відшкодування вартості харчування становить 191 дитина з них 1-4 роки – 87 дітей, 4-6 (7) років - 104 дитини.
Навчальний заклад Кількість дітей 100% з безкоштовним харчуванням Кількість дітей з відшкодуванням 50 % вартості харчування
ЗЗСО (6-11) 89 55
ЗЗСО 11-14 57 38
ЗЗСО 14-18 25 21
ЗДО (1-4 роки) 68 50
ЗДО (4-6 (7)років) 65 72
Всього 304 236
Кількість днів харчування для закладів загально-середньої освіти – обід – 175 дні; заклади дошкільної освіти – 203 дні.
Кількість прийомів їжі: заклади дошкільної освіти – сніданок, обід, вечеря; заклади загально-середньої освіти – обід.
Розрахунок очікуваної вартості послуги до тендерної документації містить орієнтовні норми продуктів харчування до примірного чотиритижневого меню. Меню складено з урахуванням особливостей харчування населення відповідного регіону та норм харчування в грамах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Зважаючи на те, що бюджет Гостомельської селищної ради був прийнятий 23.02.2022 року, то на січень - лютий 2022 року були затверджені тимчасові кошториси. Таким чином, розрахована очікувана вартість закупівлі становила 8 814 013 грн без ПДВ.
Відповідно до постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов КМУ від 01.08.2013 року №631 і від 11.10.2016 року №710» органам місцевого самоврядування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забеспечувати обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднювати обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру предметного призначення , очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення. Отже,зазначені норми носять рекомендаційних характер.
Номер:
1961fe1d4cc04dd4992404648fcc7960
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.01.2023 15:38
Опис:
Про надання пояснення на запит
На Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації харчування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-05-005357-c) повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», чинних нормативно-правових актів, а саме на день оголошення закупівлі. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» послуги – це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Обґрунтування кількості послуг харчування учнів здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість».
Відповідно до рішення сесії Гостомельської селищної ради від 28.12.2020 №1357-68-VII «Про затвердження Програми розвитку та удосконалення організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти та здобувачів освіти закладів загально-середньої освіти Гостомельської селищної ради на 2021-2025 роки» прийнято програму організації харчування в закладах освіти Гостомельської селищної ради. Вартість харчування на 2022 рік встановлено рішенням виконавчого комітету Гостомельської селищної ради від 03.02.22 №9 «Про встановлення вартості батьківської плати за харчування у закладах освіти Гостомельської селищної ради на 2022 рік», а саме: дошкільні заклади 60грн.-1 дитина віком 1-4 років, 75грн - 1 дитина віком 4-6(7) років;у закладах загальної середньої освіти 50грн - 1 дитина.
Додатково: кількість дітей в закладах загальної середньої освіти без відшкодування вартості харчування становить 191 дитина з них 1-4 роки – 87 дітей, 4-6 (7) років - 104 дитини.
Навчальний заклад Кількість дітей 100% з безкоштовним харчуванням Кількість дітей з відшкодуванням 50 % вартості харчування
ЗЗСО (6-11) 89 55
ЗЗСО 11-14 57 38
ЗЗСО 14-18 25 21
ЗДО (1-4 роки) 68 50
ЗДО (4-6 (7)років) 65 72
Всього 304 236
Кількість днів харчування для закладів загально-середньої освіти – обід – 175 дні; заклади дошкільної освіти – 203 дні.
Кількість прийомів їжі: заклади дошкільної освіти – сніданок, обід, вечеря; заклади загально-середньої освіти – обід.
Розрахунок очікуваної вартості послуги до тендерної документації містить орієнтовні норми продуктів харчування до примірного чотиритижневого меню. Меню складено з урахуванням особливостей харчування населення відповідного регіону та норм харчування в грамах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Зважаючи на те, що бюджет Гостомельської селищної ради був прийнятий 23.02.2022 року, то на січень - лютий 2022 року були затверджені тимчасові кошториси. Таким чином, розрахована очікувана вартість закупівлі становила 8 814 013 грн без ПДВ.
Відповідно до постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов КМУ від 01.08.2013 року №631 і від 11.10.2016 року №710» органам місцевого самоврядування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забеспечувати обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднювати обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру предметного призначення , очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення. Отже,зазначені норми носять рекомендаційних характер.
Номер:
aaabcdfb27304f9aa6f47af423237ac3
Назва:
Про надання пояснення на запит
Дата опублікування:
28.01.2023 15:43
Опис:
Про надання пояснення на запит
На Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації харчування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-05-005357-c) повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», чинних нормативно-правових актів, а саме на день оголошення закупівлі. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» послуги – це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Обґрунтування кількості послуг харчування учнів здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість».
Відповідно до рішення сесії Гостомельської селищної ради від 28.12.2020 №1357-68-VII «Про затвердження Програми розвитку та удосконалення організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти та здобувачів освіти закладів загально-середньої освіти Гостомельської селищної ради на 2021-2025 роки» прийнято програму організації харчування в закладах освіти Гостомельської селищної ради. Вартість харчування на 2022 рік встановлено рішенням виконавчого комітету Гостомельської селищної ради від 03.02.22 №9 «Про встановлення вартості батьківської плати за харчування у закладах освіти Гостомельської селищної ради на 2022 рік», а саме: дошкільні заклади 60грн.-1 дитина віком 1-4 років, 75грн - 1 дитина віком 4-6(7) років;у закладах загальної середньої освіти 50грн - 1 дитина.
Додатково: кількість дітей в закладах загальної середньої освіти без відшкодування вартості харчування становить 191 дитина з них 1-4 роки – 87 дітей, 4-6 (7) років - 104 дитини.
Навчальний заклад Кількість дітей 100% з безкоштовним харчуванням Кількість дітей з відшкодуванням 50 % вартості харчування
ЗЗСО (6-11) 89 55
ЗЗСО 11-14 57 38
ЗЗСО 14-18 25 21
ЗДО (1-4 роки) 68 50
ЗДО (4-6 (7)років) 65 72
Всього 304 236
Кількість днів харчування для закладів загально-середньої освіти – обід – 175 дні; заклади дошкільної освіти – 203 дні.
Кількість прийомів їжі: заклади дошкільної освіти – сніданок, обід, вечеря; заклади загально-середньої освіти – обід.
Розрахунок очікуваної вартості послуги до тендерної документації містить орієнтовні норми продуктів харчування до примірного чотиритижневого меню. Меню складено з урахуванням особливостей харчування населення відповідного регіону та норм харчування в грамах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Зважаючи на те, що бюджет Гостомельської селищної ради був прийнятий 23.02.2022 року, то на січень - лютий 2022 року були затверджені тимчасові кошториси. Таким чином, розрахована очікувана вартість закупівлі становила 8 814 013 грн без ПДВ.
Відповідно до постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов КМУ від 01.08.2013 року №631 і від 11.10.2016 року №710» органам місцевого самоврядування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забеспечувати обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднювати обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру предметного призначення , очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення. Отже,зазначені норми носять рекомендаційних характер.