-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко
Молоко
Завершена
1 257 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 286.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 286.50 UAH
Номер:
e38e559ee80546a69b6efbf3b5b52bff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-01-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.08.2022 00:00
Період моніторингу:
01.08.2022 18:35 - 23.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.08.2022
№ 20-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.08.2022 №20-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
18. UA-2022-01-05-005189-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду пропозиції учасника ПП «Продцентр-плюс» установлено порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 04.02.2022 № 8, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника ПП «Продцентр-плюс», протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.01.2022, повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2022, договір про закупівлю товарів від 04.02.2022 № 8, додаткові угоди від 24.05.2022 № 8/1, від 16.06.2022 № 8/2 та від 04.08.2022 № 8/3, пояснення та документи Замовника отримані через електронну систему закупівель 04.08.2022 року.
Відповідно до підпункту 5.5 пункту 5 розділу ІІІ та Додатку № 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що на підтвердження відсутності підстав визначених частиною 2 статті 17 Закону, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен оприлюднити в електронній системі закупівель лист-пояснення про відсутність вказаних підстав.
Поряд з цим, частиною 6 статті 17 Закону встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених, зокрема, частиною 2 статті 17 Закону.
Проте, на порушення вимог підпункту 5.5 пункту 5 розділу ІІІ та Додатку № 3 тендерної документації та частини 6 статті 17 Закону переможцем торгів ПП «Продцентр-плюс» у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано вказаного листа-пояснення, шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною 2 статті 17 Закону.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону, Замовником не відхилено переможця ПП «Продцентр-плюс», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень:
11.08.2022 14:02 - 26.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.08.2022 14:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11 серпня 2022 року по моніторингу закупівлі UA-2022-01-05-005189-c ДК 021:2015: 15510000-6: Молоко та вершки (Молоко), з метою недопущення порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
ВИРІШИЛА:
1. Припинити 17.08.2022 року дію договору №8 від 04.02.2022 року «Про закупівлю товарів».
2. Завантажити в електронну систему закупівель Додаткову угоду №8/4 від 17.08.2022 року до договору №8 від 04.02.2022 року «Про закупівлю товарів» про припинення дії договору.
3. Взяти до уваги, зазначені у висновку недоліки, та недопускати їх в подальшому.
Дата публікації звіту:
17.08.2022 11:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом припинення зобов’язань за договором
Дата публікації:
17.08.2022 16:47
Запити/Пояснення
Номер:
ee9d31a4fa4246b997c716865f7416ed
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.08.2022 09:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Молоко» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-05-005189-c) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
7ed41c8a4de44663aa841d1cf9677dbd
Назва:
Пояснення №656 від 04.08.2022р.
Дата опублікування:
04.08.2022 10:46
Опис:
Уповноважена особа відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради Павленко Валентина Миколаївна на запит Північного офісу держаудитслужби Житомирської області від 02.08.2022р. б/н, який надійшов о 09:03 години, щодо документів на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі ДК 021:2015: 15510000-6 – Молоко та вершки (молоко не менше 2,5% жирності пастеризоване, молоко ультра пастеризоване не менше 2,5% жирності) пояснює наступне.
Уповноважена особа Павленко Валентина Миколаївна здійснює закупівлі на підставі сформованих головним бухгалтером службових записок, які надходять для опрацювання за підписами начальника відділу освіти та головного бухгалтера, в яких зазначається кількість та очікувана вартість предмета закупівлі.
З метою забезпечення якісного та раціонального харчування дітей в закладах дошкільної освіти якісні-кількісні характеристики розраховуються спеціалістами відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради на підставі постанови КМУ №305 від 24.03.2022р. зі змінами «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» відповідно до чотирьохтижневого меню та ДСТУ 2661:2010 Молоко коров’яче питне.
Номер:
36eed55e59694fb1b7083cf10bf6c1cb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.08.2022 09:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Молоко» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-05-005189-c) та відповідно до ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копії документів.
Відповідно до ч. 5 ст. 41 Закону, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Таким чином, однією з підстав внесення змін до істотних умов договору в частині збільшення ціни товару за одиницю до 10 відсотків є саме підтвердження сторонами договору коливання ціни товару в бік збільшення.
В ході проведення моніторингу встановлено, що відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради, додатковою угодою від 24.05.2022 № 8/1 до договору від 04.02.2022 № 8, укладеного з ПП «Продцентр-плюс», сторонами внесено зміни до істотних умов договору в частині збільшення ціни за одиницю товару.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію та обґрунтування щодо законодавчих підстав укладання зазначеної додаткової угоди до вказаного договору, з наданням відповідного документального підтвердження коливання ціни електричної енергії на ринку в сторону збільшення (листи, довідки, висновки та інше) (внесення змін до істотних умов договору у відповідності до вимог п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону).
Пояснення та копії документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
63e7add7e338461d87f9104ea2b07e3e
Назва:
Пояснення №657 від 04.08.2022р.
Дата опублікування:
04.08.2022 10:54
Опис:
Уповноважена особа відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради Павленко Валентина Миколаївна на запит Північного офісу держаудитслужби Житомирської області від 02.08.2022р. б/н, який надійшов о 09:29 години, щодо підстав укладення додаткової угоди №8/1 від 24.05.2022р. до договору від 04.02.2022 року №8 «Про закупівлю товарів» ДК 021:2015: 15510000-6 – Молоко та вершки (молоко не менше 2,5% жирності пастеризоване, молоко ультра пастеризоване не менше 2,5% жирності) пояснює наступне.
Відповідно до п.2 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.3.5 договору №8 від 04.02.2022р. «Про закупівлю товарів», враховуючи лист звернення ПП Продцентр-плюс №1393 від 06.05.2022р. та відповідно до листів Головного управління статистики у Житомирській області від 14.03.2022 року №03.2-16/1-02, від 15.04.2022 року №03.02-16/1-14, від 12.05.2022року №03.2-16/1-36, здійснено моніторинг цін, за результатами якого встановлено коливання ціни на молоко не менше 2,5% жирності пастеризоване на 5,62%, молоко ультрапастеризоване не менше 2,5% жирності на 5,62%.
Оприлюднено додаткову угоду №8/3 від 04.08.2022р. про внесення змін до додаткової угоди №8/1 від 24.05.2022р. до договору №8 від 04.02.2022р. «Про закупівлю товарів».