-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
15110000-2 - М’ясо (яловичина заморожена, без кісток, не нижче І сорту, в блоках; свинина заморожена, без кісток, не нижче І сорту, в блоках)
Завершена
2 292 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 461.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 461.25 UAH
Номер:
130b897aa8724160a6362ff855d59bd2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-14-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2022 00:00
Період моніторингу:
14.10.2022 13:35 - 04.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.10.2022 № 257
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.10.2022 № 257
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
26 UA-2022-01-05-005151-c Управління освіти Конотопської міської ради 15110000-2 - М’ясо (яловичина заморожена, без кісток, не нижче І сорту, в блоках; свинина заморожена, без кісток, не нижче І сорту, в блоках) 2 292 250,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення
пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року
№ 710 «Про ефективне використання державних коштів», що може свідчити про порушення принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, передбаченого пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону № 922
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.01.2022 б/н, тендерну пропозицію ТОВ «ФУД ТОРГ 2020», протокол розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою від 31.01.2022 № 9, повідомлення про намір укласти договір від 31.01.2022, договір від 14.02.2022 № 41, додаткову угоду від 21.10.2022 № 1, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 19.10.2022 та 26.10.2022, звіт про виконання договору від 21.10.2022.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону № 922 протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 17.10.2022 та 24.10.2022 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо отримання інформації про посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено зазначену інформацію, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Однак, Замовник не надав інформацію та підтверджуючі документи на підставі яких розрахував розмір витрат та визначив його очікувану вартість.
У зв'язку з вищевикладеним, Замовником не підтверджено визначення очікуваної вартості, чим не дотримано умови пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», що може свідчити про порушення принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, передбаченого пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону № 922.
Крім того, Замовник, у своєму поясненні від 19 жовтня 2022 року, оприлюдненому на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби від 17 жовтняня 2022 року, зазначив посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено інформацію щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості, однак сайт не містить інформації по вищевказаній закупівлі, що унеможливило дослідження питання дотримання Замовником вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16 грудня 2020 року № 1266), в частині оприлюднення головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня) інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Період усунення порушень:
03.11.2022 15:53 - 18.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
03.11.2022 15:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На висновок Північного офісу Держаудитслужби Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області повідомляє, що Договір № 41 від 14.02.2022 року було достроково розірвано. Всі зауваження прийнято до уваги, та будуть враховані у подальшій роботі при укладанні аналогічних договорів. Уповноваженій особі вказано на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
10.11.2022 13:10
Запити/Пояснення
Номер:
9a1f893d24914b55a6cc997cec3142ae
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2022 17:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7321724d08814a1388ae4920a0b5b712
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.10.2022 15:50
Опис:
Обгрунтування розміру бюджетних призначень: розмір бюджетного призначення визначено відповідно до рішення сесії Конотопської міської ради 8 скликання 16 сесія від 16.12.2022 року «Про бюджет Конотопської міської територіальної громади на 2022 рік» по КПКВК 0611010 та КПКВК 0611021.
Очікувана вартість:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу цін на аналогічні продукти харчування.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено потребою підпорядкованих закладів освіти та середньою ціною. Розрахунок здійснено з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням нормативних документів у сфері стандартизації.
Посилання на сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)):
https://www.osvita-konotop.gov.ua/category/bukhgalteriya/obgruntuvannya-xarchuvannya
Номер:
1ce6946e94614a7f98dbe6d2f10e37bd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.10.2022 13:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2022 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 19.10.2022 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 17.10.2022 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості та моніторинг цін, зокрема цінові пропозиції на момент оголошення процедури закупівлі, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.