• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з регулярних спеціальних перевезень школярів (Код згідно ДК 021:2015 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів)

Завершена

3 232 275.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 161.38 UAH
Номер: faa36a02242a4c5db3d57edab56d7c4c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-17-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.11.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 17.11.2022 14:57 - 09.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.11.2022 № 53-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.11.2022 №53-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 12. UA-2022-01-05-005009-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пунктів 13, 18 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця КП КМР «КАТП 042802» встановлено порушення вимог пунктів 1 та 3 частини 1 статті 31, частини 7 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТ ЛОГІСТИК», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пунктів 13, 18 частини 2 статті 22, пунктів 1, 3 частини 1 статті 31, частин 6, 7 статті 33, частини 4 статті 41 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління транспортної інфраструктури та зв'язку Кам'янської міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника від 05.01.2022 року, тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АВТ ЛОГІСТИК» (далі – ТОВ «АВТ ЛОГІСТИК»), тендерна пропозиція переможця комунального підприємства Кам'янської міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 042802» (далі – КП КМР «КАТП 042802»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції від 28.01.2022 № 28/01-2022/1 та про визначення переможця від 31.01.2022 № 31/01-2022/1, повідомлення про намір укласти договір від 31.01.2022, договір про закупівлю від 17.02.2022 № 172СШ, додаткові угоди від 17.02.2022 № 1 та від 01.12.2022 № 2, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 23.02.2022 та від 01.12.2022, інформація з веб-сайту Кам'янської міської ради за посиланням: https://kam.gov.ua /viddili/upravlinnya_transportnoi_infrastrukturi_ta_zvyazku/finansova_diyalnist/pasporti_byudzhetnikh_program_mistsevogo_byudzhetu_na_2021_rik, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 22.11.2022 та 01.12.2022. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено ряд порушень, а саме: - в порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить відомості про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; - в порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі послуг; Відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання, зокрема, довідки про досвід виконання аналогічного договору, копії не менше одного аналогічного договору, з переліку, визначеного згідно даної довідки, разом з копіями оформлених належним чином документів, що підтверджують прийняття послуг згідно кожного з договорів, які надаються у складі пропозиції. На виконання вказаних вимог, переможцем КП КМР «КАТП 042802» у складі тендерної пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічного договору від 20.01.2022 № 17/3 та копії п’яти аналогічних договорів. Однак, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця КП КМР «КАТП 042802» відсутні копії оформлених належним чином документів, що підтверджують прийняття послуг згідно аналогічних договорів, які надані у складі тендерної пропозиції, що не відповідає умовам підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, та чим в свою чергу не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», установленому статтею 16 Закону. Також, моніторингом встановлено, що в порушення вимог частини 6 статті 17 Закону, переможцем КП КМР «КАТП 042802» у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано у спосіб, зазначений в підпункті 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону. Крім того, відповідно до пункту 7 частини 1 статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника. Згідно пункту 20 частини 1 статті 1 Закону пов’язана особа - особа, яка для цілей Закону відповідає будь-якій із таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Проведеним аналізом відповідності поданих тендерних пропозицій вимогам законодавства встановлено, що відповідно до інформації, яку розміщено у відкритому єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, доступ до якого є вільним (адреса сайту https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), засновником КП КМР «КАТП 042802» є - Кам'янська міська рада (ідентифікаційний код юридичної особи 24604168). Також, відповідно до статуту, затвердженого рішенням Кам'янської міської ради від 23.02.2018 № 979-22/VII, власником КП КМР «КАТП 042802» є територіально громада міста Кам’янського в особі Кам'янської міської ради (ідентифікаційний код юридичної особи 24604168). В положенні про Управління транспортної інфраструктури та зв'язку Кам'янської міської ради зазначено, що Управління транспортної інфраструктури та зв'язку Кам'янської міської ради є виконавчим органом Кам'янської міської ради, підзвітне і підконтрольне Кам'янській міській раді, підпорядковане її виконавчому комітету та міському голові. Проведеним моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію подано директором КП КМР «КАТП 042802» – Іванківим Ігорем Володимировичем. У складі пропозиції міститься копія контракту від 06.02.2018 № 03-к/2018 (з додатковими угодами) між міським головою Кам’янської міської ради та Іванківим І.В., відповідно до якого Іванківа І.В. призначено на посаду директора КП КМР «КАТП 042802». Таким чином, Замовник та КП КМР «КАТП 042802» перебувають під спільним контролем (підпорядковані, підзвітні та підконтрольні) Кам'янської міської ради та в розумінні пункту 20 частини 1 статті 1 Закону є пов’язаними особами. Враховуючи вищевикладене, моніторингом встановлено підставу для відмови Замовником учаснику КП КМР «КАТП 042802» в участі у процедурі закупівлі відповідно до вимог пункту 7 частини 1 статті 17 Закону. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог пунктів 1 та 3 частини 1 статті 31, частини 7 статті 33 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця КП КМР «КАТП 042802», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та як таку щодо якої наявні підстави, встановлені пунктом 7 частини 1 статті 17 Закону, а також через ненадання переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено, що Замовником укладено договір про закупівлю від 17.02.2022 № 172СШ, умови якого не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця та умовам тендерної документації (проєкту договору згідно Додатку № 2 тендерної документації), внаслідок додавання до умов укладеного договору Додатку № 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі під граничні обсяги», який відсутній в проєкті договору, чим не дотримано вимоги частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону. Поряд з тим, відповідно до пункту 2 частини 1 статті 43 Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини 4 статті 41 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Слід відмітити, що відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, додатковою угодою від 01.12.2022 № 2 розірвано договір про закупівлю від 17.02.2022 № 172СШ, укладений між Замовником та переможцем КП КМР «КАТП 042802».
Період усунення порушень: 02.12.2022 20:21 - 17.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 02.12.2022 20:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.12.2022 щодо закупівлі Послуг з регулярних спеціальних перевезень школярів (Код згідно ДК 021:2015 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів) за номером UA-2022-01-05-005009-c повідомляємо що послуги по договору №172СШ від 17.02.2022 не надавались, кошти за цим договором не перераховувались. Замовником - Управлінням транспортної інфраструктури та зв'язку Кам'янської міської ради було розірвано Договір №172СШ від 17.02.2022 з переможцем КП КМР «КАТП 042802». Особу яка була відповідальна за вищезазначену закупівлю звільнено з Управління транспортної інфраструктури та зв'язку Кам'янської міської ради 19.09.2022
Дата публікації звіту: 09.12.2022 11:49

Запити/Пояснення