-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код за ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин та дизельне паливо)
Закупівля здійснюється на очікувану вартість предмету закупівлі.
Торги не відбулися
751 130.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 511.30 UAH
мін. крок: 1% або 7 511.30 UAH
Номер:
0f2e5090543e4474ba96d27c1b9def51
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-01-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.05.2022 00:00
Період моніторингу:
01.06.2022 15:05 - 24.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.05.2022 № 10-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 31.05.2022 № 10-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-01-05-003285-c 05.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, пунктів 5 та 6 частини 1, частини 6 статті 17 Закону, Наказу № 710.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 2 частини 22 статті 18, пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 06.06.2022 № 68/23, торги відмінено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Онуфріївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженої особи від 28.01.2022 № 115, від 03.02.2022 № 119, тендерні пропозиції закритого акціонерного товариства «РУР ГРУП С.А.» (далі – ЗАТ «РУР ГРУП С.А.»), товариства з обмеженою відповідальністю «М-7 ТРЕЙД», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 03.02.2022, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 22.04.2022 №4048-р/пк-пз (далі – рішення АМКУ), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 06.06.2022 № 6/21, від 06.06.2022 № 6/22, від 06.06.2022 № 6/23, пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація містить підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, які не відповідають вимогам пунктів 5 та 6 частини 1, частини 6 статті 17 Закону.
Так, в пункті 4 Таблиці «Документи для юридичних осіб на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону» та в пункті 4 Таблиці «Документи для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону» Додатку 2 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» до тендерної документації зазначено вимога статті 17 щодо підтвердження відповідності: службова (осадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, або фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункти 5, 6 ч. 1 ст. 17 Закону).
Однак, пунктами 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі в разі, якщо: фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, або службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за кримінальне правопорушення...
Крім того, в пункті 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та в Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами 1 і 2 статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір.
Однак, частиною 6 статті 17 Закону визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті17 Закону.
Також, за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено невідповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме, перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником у пункті 1 розділу 3 тендерної документації, не відповідає переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710).
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що порушення вимог абзацу 2 частини 22 статті 18, пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ЗАТ «РУР ГРУП С.А.» як таку, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та порушення строків виконання рішення АМКУ, яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ЗАТ «РУР ГРУП С.А.» переможцем процедури закупівлі.
У зв’язку з вищевикладеним, в ході моніторингу Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області направлено запит про надання пояснення стосовно встановлених порушень, на який Замовником надано відповідь про те, що рішенням Замовника від 03.06.2022 № 06/20 скасовано рішення про визначення ЗАТ «РУР ГРУП С.А.» переможцем процедури закупівлі та рішенням від 06.06.2022 № 06/21 відхилено тендерну пропозицію ЗАТ «РУР ГРУП С.А.» учасника процедури закупівлі.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 01.06.2022 щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником 06.06.2022 не повідомлено про оприлюднення відповідної інформації на сторінках власного веб-сайту або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
22.06.2022 15:11 - 09.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.06.2022 15:11
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
15.07.2022 13:51
Запити/Пояснення
Номер:
b9fb4791e6c349dfa291872534a53f4d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.06.2022 15:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Нафта і дистиляти (бензин та дизельне паливо)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-05-003285-c) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
832b1b85f32a45ecaf5d64cd91c5b80a
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.06.2022 11:46
Опис:
На ваш запит повідомляємо наступне, що у зв’язку з встановленими порушеннями виявленими Державною аудиторською службою України у межах проведення моніторингу закупівлі товару «Нафта і дистиляти (бензин та дизельне паливо)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-05-003285-c), а також зважаючи на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "М-7 ТРЕЙД" від 10 лютого 2022 № UA-2022-01-05-003285-c.b1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, якою постановлено та зобов’язано Відділ освіти Онуфріївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області скасувати рішення про визначення закритого акціонерного товариства "РУР ГРУП С.А." переможцем процедури закупівлі — "код за ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин та дизельне паливо)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-01- 05-003285-c, рішенням Замовника від 03.06.2022 року №06/20 скасовано рішення про визначення закритого акціонерного товариства "РУР ГРУП С.А." переможцем процедури закупівлі — "код за ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти, а також рішенням від 06.06.2022 року №06/21 відхиллено тендерну пропозицію закритого акціонерного товариства "РУР ГРУП С.А." учасника процедури закупівлі.
Крім того, рішенням Замовника №06/22 від 06.06.2022 року відхилено тендерну пропозицію ТОВ "М-7 ТРЕЙД" учасника процедури закупівлі —так як тендерна пропозиція Учасника є такою строк якої закінчився.
Відповідно до абзацу 3 пункту 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, на даний час процедура закупівлі — "код за ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин та дизельне паливо)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-01- 05-003285-c, відмінена на підставі абзацу 3 пункту 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер:
a49733a4ee614626b17de68fe5827d0a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.06.2022 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Нафта і дистиляти (бензин та дизельне паливо)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-05-003285-c) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію закритого акціонерного товариства «РУР ГРУП С.А.», оскільки відповідно до рішення Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель від 22.04.2022 № 4048-р/пк-пз, яке оприлюднене 26.04.2022, зобов’язано скасувати рішення про визначення вищевказаного учасника переможцем?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cab4e97e410e4bb4ac5628b26b775238
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.06.2022 11:47
Опис:
На ваш запит повідомляємо наступне, що у зв’язку з встановленими порушеннями виявленими Державною аудиторською службою України у межах проведення моніторингу закупівлі товару «Нафта і дистиляти (бензин та дизельне паливо)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-05-003285-c), а також зважаючи на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "М-7 ТРЕЙД" від 10 лютого 2022 № UA-2022-01-05-003285-c.b1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, якою постановлено та зобов’язано Відділ освіти Онуфріївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області скасувати рішення про визначення закритого акціонерного товариства "РУР ГРУП С.А." переможцем процедури закупівлі — "код за ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин та дизельне паливо)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-01- 05-003285-c, рішенням Замовника від 03.06.2022 року №06/20 скасовано рішення про визначення закритого акціонерного товариства "РУР ГРУП С.А." переможцем процедури закупівлі — "код за ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти, а також рішенням від 06.06.2022 року №06/21 відхиллено тендерну пропозицію закритого акціонерного товариства "РУР ГРУП С.А." учасника процедури закупівлі.
Крім того, рішенням Замовника №06/22 від 06.06.2022 року відхилено тендерну пропозицію ТОВ "М-7 ТРЕЙД" учасника процедури закупівлі —так як тендерна пропозиція Учасника є такою строк якої закінчився.
Відповідно до абзацу 3 пункту 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, на даний час процедура закупівлі — "код за ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин та дизельне паливо)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-01- 05-003285-c, відмінена на підставі абзацу 3 пункту 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».