-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Вирізка яловичини, М'ясо котлетне яловичина, Вирізка свинини, Філе куряче, Тушка курятини ціла, Печінка птиці) (2 лоти) код за ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо
Завершена
580 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 953.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 953.00 UAH
Номер:
b6885e86af0446718a5dd3fcd8e4b9ee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-22-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.08.2022 00:00
Період моніторингу:
22.08.2022 14:13 - 13.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.08.2022 №26-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 22.08.2022 №26-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2022-01-05-003152-c від 05.01.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідність оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу відповідності пропозиції ФОП Сулипа Н.Р. умовам тендерної документації встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо відхилення пропозиції ФОП Кардаш В.В., своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін у договір, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 21.02.2022 №59 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Підгаєцької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.01.2022 №10, тендерні пропозиції фізичної особи підприємця Сулипи Н.Р. (далі - ФОП Сулипа Н.Р.) та фізичної особи підприємця Кардаш В.В. (далі-ФОП Кардаш В.В.), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.01.2022 №41 та від 02.02.2022 №52, повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2022, договір про закупівлю товару від 21.02.2022 №59, додаткову угоду від 04.08.2022 №1, пояснення Замовника від 25.08.2022, оприлюднене в електронній системі закупівель.
За нормою пункту 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг.
Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено: «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна.
Отже, Замовником в порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону та пункту 6 частини другої статті 22 Закону не зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів місця (їх адреси) поставки товарів.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у додатку 3 тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками торгів гарантійного листа про не застосування санкцій, що фактично є підтвердженням відсутності підстави, визначеної пунктом 11 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Аналізом питання відповідності пропозиції ФОП Сулипа Н. Р. вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Так, відповідно до пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку 1 «Вимоги для підтвердження пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації для підтвердження кваліфікаційному критерію Замовником встановлено вимогу щодо подачі учасниками:
- довідки за встановленою формою на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника з інформацією про виконання договору не менше одного.
- для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції позитивний відгук, відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), рік (роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
- копії актів прийому-передачі товару або копії видаткових накладних, які свідчать про повне виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці, для підтвердження виконання аналогічного договору.
Однак, ФОП Сулипа Н. Р. у складі тендерної пропозиції подано договір який виконується.
Отже, Замовником на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону тендерну пропозицію ФОП Сулипа Н.Р. не відхилено як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Період усунення порушень:
01.09.2022 16:22 - 16.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.09.2022 16:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області № UA-M-2022-08-22-000005 від 01 вересня 2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-05-003152-c укладено додаткову угоду про розірвання Договору № 59 від 21.02.2022 р., укладений між Замовником та Постачальником.
Дата публікації звіту:
07.09.2022 17:05
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
03.10.2022 10:19
Запити/Пояснення
Номер:
6dfe77f87f784e5cadfcc15bc44d36a9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.08.2022 14:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Вирізка яловичини, М'ясо котлетне яловичина, Вирізка свинини, Філе куряче, Тушка курятини ціла, Печінка птиці) (2 лоти) код за ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-05-003152-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
За результатами процедури закупівлі між Замовником та ФОП «Сулипа Наталія Романівна» укладено договір про закупівлю товару від 21.02.2022 за №59 на суму 389 490,00 гривень.
В подальшому, 04.08.2022 до вказаного договору укладено додаткову угоду за №1 та збільшено ціну за одинцю товару.
Враховуючи вищевикладене, надайте скан-копії документів, на підставі яких укладено додаткову угоду за №1 від 04.08.2022 та збільшено ціну за одиницю товару?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2cde637533d84c0b8b80ded1cd4033c6
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
25.08.2022 13:12
Опис:
У відповідь на запит який надійшов 22.08.2022 р. щодо моніторингу UA-M-2022-08-22-000005 Управління освіти Підгаєцької міської ради повідомляє, що під час формування очікуваної вартості предмету закупівлі керується вимогами Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Управління освіти Підгаєцької міської ради визначає потреби в товарах на підставі аналізу фактичного використання товару у закладах освіти з урахуванням додатково запланованих потреб.
Відповідно до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі товару, Управління освіти Підгаєцької міської ради аналізує пропозиції на ринку товару найвищої якості, що відповідає чинним державним стандартам України. Для цього Управління освіти Підгаєцької міської ради використовує загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах). Теж Управління освіти Підгаєцької міської ради направляє учасникам ринку запити цінових пропозицій з описом необхідних та бажаних характеристик та вимог до предмета закупівлі, кількості товару, графіку та умов постачання, та аналізує отриману з актуальними пропозиціями інформацію, що дозволяє визначити обґрунтовану очікувану вартість. Також Управління освіти Підгаєцької міської ради для розрахунку очікуваної вартості використовує ціни попередніх закупівель замовників (укладених договорів) аналогічних або ідентичних товарів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, інших чинників, що впливають на ціну товарів, як, наприклад, сезонні коливання цін та ін.
Для забезпечення виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)., Управління освіти Підгаєцької міської ради, виконує встановлені заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, у тому числі пункт 26. Забезпечення прозорості обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника (для забезпечення належного функціонування закладів освіти Підгаєцької міської ради) з урахуванням вимог законодавства. Технічні та якісні характеристики, які встановлені до предмета закупівлі, у повній мірі зазначені у тендерній документації UA-2022-01-05-003152-c, та будь-який потенційний учасник чи інша зацікавлена особа, може ознайомитися.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення зазначається в річному плані. Додатково повідомляємо, що відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Управлінням освіти Підгаєцької міської ради оприлюднено інформацію про закупівлі за посиланням: https://pidhaitsi-osvita.gov.ua/richnij-plan-zakupivel-na-2022-rik-14-35-22-21-01-2022/.