• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (Фрукти та ягоди заморожені) DK 021:2015 (CPV:2008): 15330000-0 - Processed fruits and vegetables (Fruits and berries are frozen)

Завершена

4 909 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 546.00 UAH
Номер: adb6bc55f8bf4ac58eb5b5b3a9e1debf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-01-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.08.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 02.08.2022 15:52 - 24.08.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.08.2022 № 201 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 02.08.2022 № 201 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу 1.UA-2022-01-05-000856-c Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (Фрукти та ягоди заморожені) 4 909 050,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця-порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 cерпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.01.2022 № 2, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ЛЕВ 2022» (далі – Переможець), ТОВ «Руол Стандарт», ПП «РОСА», реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2022 № 38, повідомлення про намір укласти договір від 02.03.2022, договір від 20.04.2022 № 19, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 08.08.2022 та від 10.08.2022 року.
Період усунення порушень: 18.08.2022 17:24 - 24.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.08.2022 17:24

Запити/Пояснення