-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (Фрукти та ягоди заморожені) DK 021:2015 (CPV:2008): 15330000-0 - Processed fruits and vegetables (Fruits and berries are frozen)
Завершена
4 909 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 546.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 546.00 UAH
Номер:
adb6bc55f8bf4ac58eb5b5b3a9e1debf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-01-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.08.2022 00:00
Період моніторингу:
02.08.2022 15:52 - 24.08.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.08.2022 № 201
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 02.08.2022 № 201
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
1.UA-2022-01-05-000856-c Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (Фрукти та ягоди заморожені) 4 909 050,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця-порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 cерпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.01.2022 № 2, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ЛЕВ 2022» (далі – Переможець), ТОВ «Руол Стандарт», ПП «РОСА», реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2022 № 38, повідомлення про намір укласти договір від 02.03.2022, договір від 20.04.2022 № 19, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 08.08.2022 та від 10.08.2022 року.
Період усунення порушень:
18.08.2022 17:24 - 24.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.08.2022 17:24
Запити/Пояснення
Номер:
b500c8ce6a2e455983c73416ba1e96fd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.08.2022 14:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі овочів та фруктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-05-000856-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
32258cb99d2b49d7a7e17f5b6061b3b4
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
08.08.2022 15:03
Опис:
Замовник долучає лист пояснення до запиту про надання пояснень від 03.08.2022 14:01 моніторинг до закупівлі Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (Фрукти та ягоди заморожені) DK 021:2015 (CPV:2008): 15330000-0 - Processed fruits and vegetables (Fruits and berries are frozen) (UA-2022-01-05-000856-c)
Номер:
5c3aa445148f4e7c805bdf005cf2494a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2022 15:50
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі овочів та фруктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-05-000856-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів): надати обгрунтування необхідності продовження строку для укладання договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, понад 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Номер:
e16f7ed5c65a40799cd6db37ce958c11
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
10.08.2022 15:10
Опис:
Про надання пояснень
На вимогу Державної аудиторської служби України від 08.08.2022 щодо надання пояснень з приводу рішення про моніторинг по закупівлі, здійсненої Управлінням освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління освіти) за предметом закупівлі «Фрукти та ягоди заморожені», код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі, ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-05-000856-c; повідомляємо наступне.
Управління освіти в своїй роботі керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), чинними законодавчими та нормативно-правовими документами.
Відповідно до частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом.
Згідно з частиною 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та Указу Президента України від 23.02.2022 № 63/2022 «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України», листа Мінекономіки № 3304-04/9225-06 від 04.03.2022, листа Державної казначейської служби України № 18-07-08/4497 від 07.03.2022, листа Торгово-промислової палати України № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 виникла необхідність продовжити строк для укладання договорів про закупівлю з учасниками-переможцями.
Таким чином, строк для укладання, зокрема, договору про закупівлю фруктів та ягід заморожених з учасником-переможцем, було продовжено до 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти такий договір на підставі Протоколу № 43 від 09.03.2022 щодо прийняття рішення уповноваженою особою.
Управління освіти неухильно дотримується у своїй роботі чинного законодавства з метою забезпечення ефективності використання коштів та результативності.
Додаток: копія Протоколу № 43 від 09.03.2022 – на 1 арк. в 1 прим.