• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (Фрукти та ягоди сушені) DK 021:2015 (CPV:2008): 15330000-0 - Processed fruits and vegetables (Dried fruits and berries)

Завершена

6 120 052.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 601.00 UAH
Номер: c10e662ae7de48469b152f57ed57e6c4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-01-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.08.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 02.08.2022 15:59 - 24.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.08.2022 № 201 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 02.08.2022 № 201 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу 2.UA-2022-01-05-000157-a Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (Фрукти та ягоди сушені) 6 120 052,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог частини 1 статті 31 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 cерпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.01.2022 № 1, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Валдіс 1» (далі – Переможець), ТОВ «Гранат», ТОВ «ЛЕВ 2022», ФОП Погрібний Олександр Борисович, ПП «РОСА», реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 30.05.2022 № 55, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.05.2022 № 4646-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 30.05.2022, договір від 27.06.2022 № 21 (далі – договір № 21), додаткову угоду від 05.07.2022 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 08.08.2022 року. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії Антимонопольного комітету України, не здійснювався. Моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Гранат» вимогам законодавства та умовам ТД. Так, відповідно до пункту 2 частини 1 таблиці 2 Додатку 1 до ТД учасник повинен надати копії чинних медичних книжок відповідних працівників з відмітками про проходження ними обов'язкового профілактичного медичного огляду за формою № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150. Проте, жодної медичної книжки за формою № 1-ОМК з відміткою про допуск до роботи відповідних працівників, зазначених у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі пропозиції не надано, чим не виконано вимоги пункту 2 частини 1 таблиці 2 Додатку 1 до ТД. Варто зазначити, що надана у складі пропозиції медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом водієм – це не медична книжка за формою № 1-ОМК. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Таким чином, в порушення частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Гранат» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та допущено до аукціону.
Період усунення порушень: 18.08.2022 17:24 - 02.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.08.2022 17:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про надання аргументованих заперечень до висновку Відповідно до висновків Північного офісу Державної аудиторської служби України (далі – Північний офіс Держаудитслужби), опублікованих 18.08.2022 щодо зобов’язання Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління освіти) здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно закупівлі за предметом «Фрукти та ягоди сушені», код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі, ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-05-000157-a, повідомляємо наступне. Учасником зазначеної вище закупівлі ТОВ «Гранат», на виконання вимог пункту 2 частини 1 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, у своїй тендерній пропозиції серед документів розмістив файл «Працівники_Оригінал.pdf» (режим доступу станом на 25.08.2022 - https://public-docs.prozorro.gov.ua/get/17ce595b54f24955b8370730bdb455ed?Signature=bmx64aBMrDv7hqI7LnHtjAxzBPGPnD7d298%2FXFIBlELQyMjd%2Fzwp2fbVTbcQX%2Fbc%2F95rNE85y8ROtPKWiRevBw%3D%3D&KeyID=52462340), який завантажено в ЦБД Prozorro разом із іншими документами 03.02.2022 о 19:00. Розкрито: 05.02.2022 о 00:02, що підтверджується даними системи. В зазначеному файлі містяться особисті медичні книжки за формою № 1-ОМК працівників, зазначених у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - Білокриницької К.М. – стор. 2; - Циганка В.М. – стор. 5; - Української Т.В. – стор. 8; - Бондарука С.І. – стор. 11; - Томилець Г.С. – стор. 14; - Вистунова С.Ю. – стор. 17; - Бишового О.В. – стор. 20; - Ковернего О.О. – стор. 23; - Бондара Н.П. – стор. 25; - Бурчені В.В. – стор. 29, що свідчить про виконання учасником вимог тендерної документації Замовника. Управління освіти в подальшій роботі вживатиме заходи щодо запобігання можливим порушенням та дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі», чинних законодавчих та нормативно-правових документів.
Дата публікації звіту: 25.08.2022 11:49

Запити/Пояснення