-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з розподілу електричної енергії
Торги відмінено
895 920.79
UAH з ПДВ
Номер:
9e083b04f4be46a78e32571845a6f0ec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-11-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2022 00:00
Період моніторингу:
11.01.2022 15:04 - 02.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.01.2022 №3
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 11.01.2022 №3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17.UA-2022-01-05-000068-b 05.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі -порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Літинської селищної ради (далі – Замовник), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05 січня 2022 року №3, повідомлення про намір укласти договір від 05 січня 2022 року, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12 січня 2022 року №4, №5 та пояснення від 12 січня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що зазначена переговорна процедура застосована відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону з підстави: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником 12 січня 2022 року (протокол щодо прийнняття рішення уповноваженою особою від 12 січня 2022 року №5) процедуру закупівлі відмінено.
Період усунення порушень:
13.01.2022 17:17 - 28.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.01.2022 17:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Літинська селищна рада усунула порушення шляхом відміни переговорної процедури UA-2022-01-05-000068-b
Дата публікації звіту:
14.01.2022 09:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни переговорної процедури закупівлі.
Дата публікації:
14.01.2022 09:33
Запити/Пояснення
Номер:
a511ee716cfe4a90bcd9c0c249ade655
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.01.2022 15:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з розподілу електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-05-000068-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документів (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e1157b8abea34d0995dccc7701e1e6f0
Назва:
ПОЯСНЕННЯ щодо організації та проведення переговорної процедури закупівлі «Послуги з розподілу електричної енергії» за ідентифікатором UA-2022-01-05-000068-b
Дата опублікування:
12.01.2022 16:19
Опис:
1.Щодо надання пояснення з обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартісті
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації. Засади функціонування ринку електричної енергії України визначаються з урахуванням вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері функціонування ринку електричної енергії, зокрема Закону України «Про ринок електричної енергії», Кодексу системи передачі, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 309, Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 310, Правил роздрібного ринку електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису Літинської селищної ради та прогнозованих обсягів розподілу електричної енергії протягом 2022 року.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі частини 3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275, а саме: розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів.
Очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів (відповідно до постанов, наказів, інших нормативно-правових актів органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері), визначається як добуток необхідного обсягу товарів/послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом, що розраховується за такою формулою:
ОВрег = V * Цтар,
де: ОВрег - очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;
Цтар - ціна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена відповідним нормативно-правовим актом.
Постановою НКРЕКП від 17.12.2021 N 2591 встановлено тариф на послугу з розподілу електричної енергії АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» для споживачів 2 класу напруги у розмірі 1,25726 грн/кВт*год (без урахування
податку на додану вартість), що з урахуванням ПДВ становить 1,508712 грн з ПДВ за 1 кВт*год.
Очікуване споживання активної електричної енергії на 2022 рік – 591000 кВт/год.
Послуга з розподілу електричної енергії становить: 591000*1.508712=891648.79 грн. з ПДВ.
Тариф супутньої послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії становить 0.12 грн. з ПДВ.
Очікуване забезпечення перетікань реактивної електричної енергії – 35600 кВАр/год.
Послуга із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії становить: 35600*0.12=4272.00 грн з ПДВ.
Загальна вартість предмета закупівлі становить: 891648.79+4272.00=895920.79 грн. з ПДВ
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі https://www.lityn-selrada.gov.ua/images/2022/Pubproc/1/1.pdf
2. Щодо відсутності документів в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону, Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір по закупівлі послуг з розподілу електричної енергії на 2022 рік з обґрунтуванням застосування переговорної процедури, яке містить посилання на документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Не врахувавши зміни в редакції Закону № 1530-IX від 03.06.2021,Замовник помилково не надав документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовник приймає рішення про відміну переговорної процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2022-01-05-000068-b (протокол рішення додається) та зобов’язується в подальшому під час організації та проведенні процедур закупівель не допускати неправомірні дії, враховувати всі необхідні законодавчі акти та зміни до них.