-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-92) (за ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти)
Завершена
30 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 306 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 306 000.00 UAH
Номер:
be45a125995547b4b3e0119bf09d7743
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-12-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.10.2022 00:00
Період моніторингу:
12.10.2022 14:52 - 02.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.10.2022 № 35-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 12.10.2022 № 35-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-01-04-000954-a від 04.01.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 5, 7 статті 41 та підпункту 10, 11, пункту 1, статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо виготовлення кваліфікованого електронного підпису уповноваженим особам, оприлюднити додаткові угоди №5 та №9 до договору про закупівлю від 23.02.2022 №2302/1/22 в електронній системі закупівель і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік КП Кам'янської міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 042802» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи від 31.12.2021 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕМІУМ КАРТ», повідомлення про намір укласти договір від 11.02.2022, договір про закупівлю від 23.02.2022 №2302/1/22, додаткова угода від 25.02.2022 №1, додаткова угода від 28.02.2022 №2, додаткова угода від 09.03.2022 №3, додаткова угода від 18.03.2022 №4, додаткова угода від 11.04.2022 №6, додаткова угода від 18.04.2022 №7, додаткова угода від 03.05.2022 №8, відповіді Замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 20.10.2022 та 27.10.2022 року.
За результатами аналізу розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, тендерну документацію тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис уповноваженої особи Іванківа Ігоря Володимировича (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Замовника, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
Згідно наданого пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області встановлено, що Замовником укладались додаткові угоди №5 та №9 до договору про закупівлю від 23.02.2022 №2302/1/22, які не оприлюднені в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимог пункту 5, 7 статті 41 та підпункту 10, 11, пункту 1, статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
02.11.2022 16:18 - 17.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.11.2022 16:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Підприємством розглянуто результати моніторингу та виявлені порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником. Підприємством була проведена робота з усунення порушень та проведена публікація зазначених додаткових угод №5 та №9.
Щодо кваліфікованого електронного підпису, то слід заначити, що у підприємства вже тривалий час є фінансові труднощі і існує прблема з оплатою рахунків та розрахунками з контрагентами, тобто фінансова можливість купити токени фактично відсутня.
З квітня 2022 року на підприємстві існує заборгованість по виплаті заробітної плати, в зв’язку із значними боргами перед персоналом підприємства та кредиторами-контрагентами підприємства ухвалою суду від 18.08.2022 по справі №904/2068/22 було відкрито провадження про банкрутство КП КМР «КАТП 042802» та введено мораторій на задоволення вимог кредиторів і зупинення виконання грошових зобов’язань і зобов’язань із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), застосованих до дня введення мораторію, згідно ст.41 Кодексу України з питань банкрутства.
Розпорядником майна призначено арбітражного керуючого Скоробогатову Дарину Володимирівну. Таким чином господарська діяльність підприємства була зупинена.
Персонал звільнений,а майно підприємства. враховуючі компютерну техніку, місця для сидіння, будівлі, споруди, транспортні засоби були передані на підставі наказів Департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно від «24» травня 2022 р. №03/22 та №03/21, від 30.05.2022 №03/23.
в звязку із зазначеним просимо врахувати факт банкруства підприємства і відсутність працівників і технічних засобів в частині терміновості та строковості здійснення публікацій змін до договорів
Дата публікації звіту:
09.11.2022 15:49
Запити/Пояснення
Номер:
720f90d7009747c9b48ddbb61c7c04e8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.10.2022 10:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-92) (за ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти)Petroleum and distillates (diesel fuel, petrol A-92) (according to DK 021: 2015 code 09130000-9 Petroleum and distillates) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-04-000954-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2) На підставі якої інформації та документів внесені зміни до договору про закупівлю товарів від 23.02.2022 №2302/1/22 додатковими угодами від 25.02.2022 №1, від 28.02.2022 №2, від 09.03.2022 №3, від 18.03.2022 №4, від 11.04.2022 №6, від 18.04.2022 №7 та від 03.05.2022 №8 щодо зміни планової ціни нафтопродуктів за 1 літр.
3) Замовнику необхідно надати документи, які підтверджують отримання нафтопродуктів, а також документи, що підтверджують здійснення оплати.
4) Крім того надати інформацію щодо додаткової угоди №5.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
384c5950fde04a0b80fcbd6292490cb6
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.10.2022 11:30
Опис:
Надаємо пояснення стосовно переліку заданих питань. Відповіді на питання наведені у Довідці, до неї додані підтверджуючі документи. щодо первинних документів, що підтверджують придбання, надано акт звіряння, оскільки придбання здійснювалось кожного дня і зазначений пакет документів і обсяг файлів просто неможливо завантажити технічно.