-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 79710000-4 - Охоронні послуги (охоронні послуги) (Послуги з централізованого спостереження за системою охоронної сигналізації та реагування на засоби тривожної сигналізації за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом груп реагування та технічного обслуговування охоронної сигналізації, а також послуги з постової охорони.)
Завершена
529 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 290.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 290.00 UAH
Номер:
8129105cb9a14d50a3f3c52d3620414e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-11-000169
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.02.2022 00:00
Період моніторингу:
11.02.2022 16:33 - 05.03.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.02.2022 № 53
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о начальника Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 11.02.2022 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2022-01-04-004783-c 04.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о начальника Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; відповідності тендерної документації вимогам Закону; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2022-01-04-001641-b відділу управління комунальним майном Карлівської міської ради (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 31.12.2021; тендерну пропозицію ТОВ «Вітязь Охорона»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та повідомлення про намір укласти договір від 25.01.2022 б/н; повідомлення про намір укласти договір від 25.01.2022; договір про закупівлю від 07.02.2022 № 07-02/2022 на суму 485000,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ «Вітязь Охорона», відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднена в електронній системі закупівель 21.02.2022.
Моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, встановлено.
З метою з’ясування наявності ознак порушень органом державного фінансового контролю в ході моніторингу через електронну систему закупівель було надано запит замовнику щодо документального обґрунтування виконання вимог Постанови № 710.
У своїй відповіді замовник зазначив, «…у зв’язку зі створенням Відділу управління комунальним майном Карлівської міської ради лише 01.02.2021, власний веб-сайт Відділу ще не розроблено. Після розроблення власного сайту, Відділом управління комунальним майном Карлівської міської ради обов’язково будуть взяті до уваги рекомендації, визначені Постановою КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.».
Таким чином, моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення замовником пункту 4-1 Постанови № 710.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що замовник в тендерній документації (додаток 2 до тендерної документації) на підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» передбачив подання довідки виданої уповноваженим органом або вказаної довідки у формі електронного документа чи нотаріально завіреної її копії про те, що фізична особа, яка підписала тендерну пропозицію, до кримiнальної вiдповiдальностi не притягується, незнятої чи непогашеної судимостi не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен містити інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Додатково замовник перевіряє достовірність довідки на офіційному сайті МВС за посиланням http://wanted.mvs.gov.ua/test/.
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 25.01.2022.
Переможцем ТОВ «Вітязь Охорона» на виконання вимог тендерної документації замовника для підтвердження вимог визначених у статті 17 Закону надано довідку МВС № 21180576060870827242 станом на 09.07.2021, тобто на дату, що передує даті оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель більш ніж на п’ять місяців.
Замовник в порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилив учасника який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Натомість замовником укладено договір про закупівлю від 07.02.2022 №07-02/2022 на суму 485000,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ «Вітязь Охорона».
Період усунення порушень:
23.02.2022 15:19 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.02.2022 15:19
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок оскаржено до Полтавського окружного адміністративного суду.
Дата публікації:
10.03.2022 19:33
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
3a9235225bce406fb6f7edb7787fe16e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.02.2022 20:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2022 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 529000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-04-004783-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
До пояснень може бути долучене документальне підтвердження.
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
a5b49c6f78f14a3d8e66868bdba8cfb7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.02.2022 15:24
Опис:
На Ваш запит від 16.02.2022, по процедурі відкритих торгів № UA-2022-01-04-004783-c про надання пояснень щодо виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 стосовно проведення відкритих торгів повідомляємо наступне.
Відповідно до відкритих даних з реєстру юридичних осіб, організаційно-правова форма Відділу управління комунальним майном Карлівської міської ради – Орган місцевого самоврядування. Водночас Постановою КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Вищенаведені заходи не передбачають обов’язок органів місцевого самоврядування забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про наміру класти договір про закупівлю відповідно до Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
Зазначаємо, що згідно пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, органам місцевого самоврядування лише рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті. Враховуючи викладене, Відділ управління комунальним майном Карлівської міської ради, як орган місцевого самоврядування не здійснює оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення
Водночас повідомляємо, що у зв’язку зі створенням Відділу управління комунальним майном Карлівської міської ради лише 01.02.2021, власний веб-сайт Відділу ще не розроблено. Після розроблення власного сайту, Відділом управління комунальним майном Карлівської міської ради обов’язково будуть взяті до уваги рекомендації, визначені Постановою КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
Щодо виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики предмету розроблені виходячи з потреби у забезпеченні охоронності приміщень без залучення додаткових джерел фінансування та з максимальної економії. З метою виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Замовником вивчалась загальнодоступна інформація щодо цін послуг, яка міститься у відкритих джерелах, в електронній системі закупівель "Prozorro» в Полтавському регіоні, зокрема, в тому числі: UA-2020-12-29-003254-a, UA-2021-12-22-017797-c, UA-2020-02-06-000389-b. Також взято до уваги аналогічну закупівлю, проведену Відділом управління Комунальним майном Карлівської міської ради в липні 2021 року, а саме: UA-2021-06-10-005572-c.
Відповідно до кошторису доходів і видатків загального фонду по відділу управління комунальним майном, на 11 місяців 2021 року затверджено 490 000 грн для охорони приміщень. Водночас, з урахуванням індексу інфляції 10% (дані з офіційного веб-порталу Держстат http://www.ukrstat.gov.ua/), на 2022 рік потреба в охороні приміщень становить 539 000, однак виділено 490 000 грн. Окрім того, на обслуговування охоронно-пожежної сигналізації 5 об’єктів виділено 49 000 грн. (в оголошенні про проведення відкритих торгів розкрито як послуги з централізованого спостереження за системою охоронної сигналізації та реагування на засоби тривожної сигналізації за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом груп реагування та технічного обслуговування охоронної сигналізації.)
Таким чином, очікувана вартість була розроблена виходячи з реального фінансування та відповідає поточним цінам на аналогічні види послуг у Полтавській області.