-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Буряк червоний, капуста білокачанна, капуста цвітна, гарбуз, морква, цибуля, огірки свіжі, помідори свіжі, кабачки, баклажани, перець солодкий, селера, часник, зелена цибуля, зелень (кріп, петрушка), яблука, лимони, апельсини, абрикос, банани, мандарин, персик, малина, черешня, вишня, смородина, нектарин, виноград, груші, сливи, кавун, диня, хурма)
Відповідно до плану закупівель на 2022 рік, на очікувану вартість
Завершена
307 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 537.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 537.80 UAH
Номер:
c0442cb3fe124e67b965562be34e9880
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-27-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.06.2022 00:00
Період моніторингу:
27.06.2022 15:32 - 20.07.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.06.2022 № 194
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.06.2022 №194.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-04-000925-a, 04.01.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 17 і 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Романчука М,Я., визначення вказаного учасника переможцем торгів та укладення з ним договору встановлено порушення вимог пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Романчука М.Я. щодо розірвання договору.
Крім того, здійснити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю та вимог пунктів 17 і 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації .
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель закладу загальної середньої освіти «Стрийська Ззагальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9» Стрийської міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-01-04-005337-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Романчука Мар'яна Ярославовича (далі – ФОП Романчук М.Я.); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2022 №15; повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені переможцем тендеру документи та інформацію після аукціону; договір від 09.02.2022 №7, додаткові угоди від 01.03.2022 №1, від 04.03.2022 №1/1, від 10.03.2022 №1/2 та від 30.05.2022 №2 до вказаного договору, опубліковані під час моніторингу Замовником відповідь та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Вимогами пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник зазначив вид предмету закупівлі: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Буряк червоний, капуста білокачанна, капуста цвітна, гарбуз, морква, цибуля, огірки свіжі, помідори свіжі, кабачки, баклажани, перець солодкий, селера, часник, зелена цибуля, зелень (кріп, петрушка), яблука, лимони, апельсини, абрикос, банани, мандарин, персик, малина, черешня, вишня, смородина, нектарин, виноград, груші, сливи, кавун, диня, хурма), класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи.
Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні номенклатурні позиції щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема: 03221111-7 «Буряк», 03221410-3 «Капуста качанна», 03221420-6 «Капуста цвітна», 03221112-4 «Морква», 03221113-1 «Цибуля», 03221270-9 «Огірки», 03221240-0 «Помідори», 03221250-3 «Кабачки», 03221230-7 «Перець», 03222321-9 «Яблука», 03222210-8 «Лимони», 03222220-1 «Апельсини», 03222331-2 «Абрикоси», 03222111-4 «Банани», 03222240-7 «Мандарини», 03222332-9 «Персики», 03222314-7 «Малина», 03222333-6 «Вишні та черешні», 03222311-6 «Смородина», 03222340-8 «Виноград», 03222322-6 «Груші», 03222334-3 «Сливи», часник (код ДК 021-2015 - 03221110-0 «Коренеплідні овочі»), баклажан, гарбуз (код ДК 021: 2015 03221200-8 «Плодові овочі», тощо.
Однак, за результатами моніторингу встановлено, що під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів) Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку № 1082.
Відповідно до вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються: прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника не зазначено посади уповноваженої особи Замовника (Боднар Г.О.).
Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
У тендерній документації Замовника (частина 2 розділу V) зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки, вичерпний перелік яких встановлено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710.
Водночас, на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника не наведено опису та прикладів формальних помилок.
Відповідно до норми абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У тендерній документації Замовника (пункт 1.5 частини 1 розділу III) зазначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1. цієї документації.
Отже, Замовником у тендерній документації самостійно встановлено вимогу щодо накладення саме кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію учасника.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладеного учасником ФОП Романчуком М.Я. електронного підпису (за посиланням https://czo.gov.ua/ verify) встановлено, що на тендерну пропозицію вказаного учасника накладено удосконалений електронний підпис, який з врахуванням норм Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписам (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня).
Таким чином, учасником ФОП Романчуком М.Я. при поданні тендерної пропозиції не дотримано вимог пункту 1.5 частини 1 розділу III тендерної документації Замовника, вказаний учасник не відповідав встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Проте, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Романчука М.Я., а визначено вказаного учасника переможцем торгів та укладено з ним договір.
Відповідно до вимог частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Отже, нормою частини шостої статті 17 Закону імперативно визначено обов’язок переможця надати замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, які підтверджують відсутність відповідних підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої цієї статті та частиною другою статті 17 Закону.
Зокрема, відповідно до вимог тендерної документації Замовника (розділ 1.2 Додатку 3) переможець торгів на підтвердження відсутності підстав, визначених у пункті 13 частини першої статті 17 Закону, повинен надати документ у випадку якщо учасник-переможець має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника-переможця, він надає документ про розстрочення/ відстрочення такої заборгованості відповідним органом.
Проведеним моніторингом встановлено, що у сформованій 25 січня 2022 року (о 09:01 год) у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної податкової служби України інформації (квитанція №2) вказано про наявність у переможця торгів ФОП Романчука М.Я. станом на 25.01.2022 (08:46 год) заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби.
Водночас, учасником-переможцем тендеру ФОП Романчуком М.Я. не надано Замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи на підтвердження відсутності підстав, визначених у пункті 13 частини першої статті 17 Закону відповідно до умов розділу 1.2 Додатку 3 до тендерної документації Замовника.
Крім того, проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону переможцем тендеру ФОП Романчуком М.Я. у визначений Законом термін не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8 частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Також, відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Однак, на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця тендеру ФОП Романчука М.Я., яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (пункти 3, 8 та 13 частини першої статті 17), в тому числі у спосіб, встановлений в тендерній документації, а укладено з ним договір від 09.02.2022 №7 на суму 303 500,00 гривень.
Період усунення порушень:
12.07.2022 12:56 - 27.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.07.2022 12:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір розірвано.
Дата публікації звіту:
22.07.2022 09:36
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- corruptionAwarded: Так
- other: Відсутній механізм
Опис:
Порушення усунено Замовником шляхом розірвання договору від 09.02.2022 №7 (Звіт про виконання договору про закупівлю від 22.07.2022).
Дата публікації:
02.09.2022 11:32
Запити/Пояснення
Номер:
b6642b43f6d54e249faba9bdbd714384
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.06.2022 16:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-04-000925-a, яка проводилась закладом загальної середньої освіти «Стрийська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9» Стрийської міської ради Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
f73d06cdc1304a56b1e5d535a9f954b9
Назва:
Відповідь уповноваженої особи на запит Західного офісу ДАСУ.
Дата опублікування:
01.07.2022 14:23
Опис:
Надаємо відповідь на запит 2022-06-27 16:41. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого місцевого бюджету, який враховує потребу Закладу загальної середньої освіти «Стрийська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9» Стрийської міської ради Львівської області в даному товарі Овочі, фрукти та горіхи (Буряк червоний, капуста білокачанна, капуста цвітна, гарбуз, морква, цибуля, огірки свіжі, помідори свіжі, кабачки, баклажани, перець солодкий, селера, часник, зелена цибуля, зелень (кріп, петрушка), яблука, лимони, апельсини, абрикос, банани, мандарин, персик, малина, черешня, вишня, смородина, нектарин, виноград, груші, сливи, кавун, диня, хурма). Відповідно до п.21 ПОЛОЖЕННЯ про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 р. № 305, Дошкільний навчальний заклад забезпечує збалансоване харчування дітей, необхідне для їх нормального росту і розвитку із дотриманням натурального набору продуктів, визначених МОЗ спільно з МОН за погодженням з Мінфіном. Для забезпечення потреб дітей у харчуванні здійснюється закупівля необхідних продуктів харчування. У процесі розроблення та затвердження відповідальними працівниками меню, технологічних карт страв, які були створені з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку; обліку чисельності вихованців Закладу загальної середньої освіти «Стрийської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9» підрозділу «Дошкілля» Стрийської міської ради Львівської області. Та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 р. № 1591 “Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” (зі змінами), та згідно обліку численності учнів у Закладі загальної освіти «Стрийська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9» Стрийської міської ради Львівської області було виявлено фактичну потребу в продукції, а саме: Овочі, фрукти та горіхи (Буряк червоний, капуста білокачанна, капуста цвітна, гарбуз, морква, цибуля, огірки свіжі, помідори свіжі, кабачки, баклажани, перець солодкий, селера, часник, зелена цибуля, зелень (кріп, петрушка), яблука, лимони, апельсини, абрикос, банани, мандарин, персик, малина, черешня, вишня, смородина, нектарин, виноград, груші, сливи, кавун, диня, хурма). Визначення потреби вищезазначеному товарі, здійснювалося також на підставі аналізу його фактичного споживання (використання) для забезпечення діяльності у минулих періодах Закладу загальної середньої освіти «Стрийської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9» Стрийської міської ради Львівської області та з урахуванням запланованих поточних завдань. Відповідно на основі показників очікуваної вартості та потреби Закладу загальної середньої освіти «Стрийської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9» Стрийської міської ради Львівської області в даному товарі, а також об’єктивної спроможності бюджету, і було визначено розмір бюджетного призначення. Адже, відповідно до Бюджетного кодексу України, Бюджетне призначення —це повноваження, яке надано головному розпоряднику коштів бюджету Законом України про державний бюджет, постановою Верховної Ради Автономної Республіки Крим, рішенням місцевої ради про місцевий бюджет, що має кількісні та часові обмеження, яке дозволяє Мінфіну, Державному казначейству або місцевому фінансовому органу надавати бюджетні асигнування для здійснення платежів на конкретні заходи за рахунок коштів відповідного бюджету.
Очікувана вартість була визначена відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господартва України №275 від 18.02.2020 р. Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована методом порівняння ринкових цін. Також було використано ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/ так і ціни відповідних закупівель минулих періодів.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно встановленим державним стандартам, нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, які діють на момент проведення процедури закупівлі, а саме:
- Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами);
- Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)»;
- іншим нормативно-правовими актам, що регулюють суспільні відносини у цій сфері та відповідним вимогам державних стандартів.
Посилання на обґрунтування, яке знаходиться на веб-сайті Закладу загальної середньої освіти «Стрийська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9» Стрийської міської ради Львівської області: https://sites.google.com/view/9schoolstryi/%D1%84%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%B7%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C/%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BFi%D0%B2%D0%BBi
Дане обґрунтування прикріплено до пояснення