-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
М'ясо яловичини охолоджене, м'ясо свинини охолоджене, філе куряче охолоджене
Завершена
370 480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 852.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 852.40 UAH
Номер:
2ccb5613f1fd4cbf8109692673eff17e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-23-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2022 00:00
Період моніторингу:
23.05.2022 14:06 - 15.06.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.05.2022 № 175
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.05.2022 №175.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-04-004564-c, 04.01.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Перетятко Л.В., визначення її переможцем тендеру та укладення з нею договору встановлено порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Перетятко Л.В. щодо розірвання договору.
Крім того здійснити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 червня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Жовківської міської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-01-04-004637-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Перетятко Людмили Валеріївни (далі – ФОП Перетятко Л.В.); оприлюднені переможцем тендеру документи та інформацію після аукціону; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.01.2022 №3; повідомлення про намір укласти договір; договір від 03.02.2022 №1В, опубліковані під час моніторингу Замовником відповідь та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Проведеним моніторингом встановлено, що у тендерній документації Замовника (частина 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, а також наведено перелік (опис) формальних помилок, що відповідає переліку, наведеному у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №710.
Водночас, на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника не наведено приклади формальних помилок.
Відповідно до вимог частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Отже, нормою частини шостої статті 17 Закону імперативно визначено обов’язок переможця надати замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, які підтверджують відсутність відповідних підстав, визначених, зокрема, пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої цієї статті.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону переможцем тендеру ФОП Перетятко Л.В. у визначений Законом термін не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Однак, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця тендеру ФОП Перетятко Л.В., якою не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (пункти 3, 8 частини першої), а укладено з нею договір від 03.02.2022 №1В на суму 369 738,00 грн без ПДВ.
Період усунення порушень:
01.06.2022 17:49 - 17.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.06.2022 17:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про вжитті заходи щодо усунення порушень
Відділом освіти Жовківської міської ради Львівського району Львівської області на виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби від 1 червня 2022 року по результатах моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-04-004564-c вжито заходи, а саме:
1. На адресу Постачальника ФОП Перетятко Л.В. направлено лист із проектом додаткової угоди від 03.06.2022 року № 01-19/349 щодо припинення зобов’язань по договору №1В від 03.02.2022 року.
2. Організовано та проведено 03.06.2022 року при начальнику відділу освіти нараду за участю уповноваженої особи та завідувача сектору організаційно-господарського забезпечення, на якій проведено роз’яснювальну роботу щодо взяття до уваги інформацію про неухильне дотримання норм закону України «Про публічні закупівлі», зокрема в частині складання тендерної документації, а саме крім переліку наведеному у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №710 Замовник буде самостійно наводити приклади формальних помилок у Тендерній документації. Також обговорено, що крім самостійної перевірки Замовником пункту 3 статті 17 Закону у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та пункту 8 статті 17 Закону у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Замовник буде ставити вимогу у тендерній документації, щодо подання такої інформації в довільній формі додатково Учасником-Переможцем.
3. Уповноважена особа відділу освіти Жовківської міської ради успішно пройшла курс навчання на тему: «Публічні закупівлі в Україні», що засвідчено сертифікатом від 28.01.2022 року.
Додатки: лист на 1 арк., проект додаткової угоди на 1 арк., сертифікат на 1 арк.
Дата публікації звіту:
06.06.2022 13:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору.Звіт про виконання договору про закупівлю від 21.06.2022.
Дата публікації:
16.08.2022 09:13
Запити/Пояснення
Номер:
5de84c2cee024bcf89f77d13c9f3d82e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.05.2022 09:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.05.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-04-004564-c, яка проводилась відділом освіти Жовківської міської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
319d6688f808411193b0b0a7b33bd714
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
26.05.2022 16:40
Опис:
ідділ освіти Жовківської міської ради на Ваш запит щодо надання пояснення надає інформацію згідно переліку питань:
1. Очікувана вартість предмета закупівлі ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо (свинина охолоджена, м’ясо яловиче охолоджене, філе куряче охолоджене) визначалася на підставі розрахунку вартості продуктів харчування з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, службових записок фахівця з технології харчування та попереднього аналізу ринку на ціни продуктів харчування. До уваги при проведені розрахунку взято середні роздрібні ціни на продовольчі товари у листопаді місяці 2021 року, надані Головним управлінням статистики у Львівській області.
Визначення потреби в закупівлі товару – м’ясо (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювалося на підставі аналізу його фактичного використання у минулих періодах та з урахуванням норм харчування для забезпечення належного харчування учнів у закладах загальної середньої освіти. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам (ТУ, ДСТУ), затвердженим у встановленому законодавством України порядку, відповідати вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), Законів України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006р. №142-V, Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) від 01.10.2012р. №590.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту відділу освіти Жовківської міської ради: http://zvk.osv.org.ua/derzhavni-zakupivli-17-03-26-12-04-2021/.
Додатки:
1. Інформація головного управління статистики про середні ціни на 3 сторінки;
2. скан-копії доповідних записок від 17.12.2021 та 30.12.2021 року на 4 сторінки;
3. протокол формальних помилок на 1 сторінку.