-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони громадського порядку (ДК 021:2015 Послуги із забезпечення громадської безпеки,охорони правопорядку та громадського порядку)
Завершена
1 325 278.14
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 252.78 UAH
мін. крок: 1% або 13 252.78 UAH
Номер:
1d5aa4d6db79483b8dfe56c8f3584c1e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-22-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.12.2022 00:00
Період моніторингу:
22.12.2022 16:08 - 13.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.12.2022 № 55
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 22.12.2022 № 55
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2022-01-04-004369-c 04.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 7 та 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального управління державного бюро розслідувань, розташоване у місті Полтаві (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.01.2022 № 2, зі змінами (далі – тендерна документація), протокол від 11.01.2022 № 4 (про внесення змін до тендерної документації), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕРІТАС ПОЛТАВА» (далі – ТОВ «ВЕРІТАС ПОЛТАВА»), протокол від 24.01.2022 № 10, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 24.01.2022, договір про надання охоронних послуг від 07.02.2022 № 17, укладений між Замовником та ТОВ «ВЕРІТАС ПОЛТАВА» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 08.02.2022, додаткові угоди від 11.02.2022 № 1, від 26.08.2022 № 2/ДУ-2/114, від 28.12.2022 № 3/ДУ-3/217 та від 28.12.2022 № 4/ДУ-4/222 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 28.12.2022 та 06.01.2023.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що у підпункті 2.3 пункту 2 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовником не зазначено електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, чим порушено вимогу пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
Крім того, тендерна документація Замовника не містить строків надання послуг, чим порушено вимоги пункту 7 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
09.01.2023 17:09 - 24.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.01.2023 17:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою ТУ ДБР У м.Полтаві, головним спеціалістом відділу матеріально-технічного забезпечення опубліковано тендерну документацію до закупівлі Послуги з охорони громадського порядку (ДК 021:2015 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку)(номер закупівлі в електронній системі UA-2022-01-04-004369-c). З огляду на те, що відповідно до ч.2..ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни до тендерної документації є можливим внести таким чином щоб до завершення строку подання пропозицій залишилось не менше семи днів, а закупівля відбулась і наразі здійснюється виконання договору, внесення змін до тендерної документації не можливе. Окрім того, слід зазначити що втрат бюджету не відбулось.
Для запобігання порушень у сфері публічних закупівель уповноваженою особою ТУ ДБР у м. Полтаві, за умови наявності кошторисних призначень, буде пройдено підвищення рівня знань
Дата публікації звіту:
13.01.2023 15:28
Запити/Пояснення
Номер:
e472b2f4974f46e08e45682ce9004b76
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.12.2022 14:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю «Послуги з охорони громадського порядку (ДК 021:2015 Послуги із забезпечення громадської безпеки,охорони правопорядку та громадського порядку)», очікуваною вартістю 1 325 278,14 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-04-004369-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕРІТАС ПОЛТАВА» під час укладання договору вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9066640a8d314e36902ded8117c0d2e5
Назва:
Надання пояснень щодо закупівлі UA-2022-01-04-004369-c
Дата опублікування:
28.12.2022 12:48
Опис:
1. Відповідно до питання першого, повідомляємо наступне. В зв’язку з необхідністю забезпечення громадського порядку, здійснення пропускного режиму та контролю доступу до приміщення, а також з метою схоронності та не пошкодження майна, що знаходиться на території та в приміщенні, недопущення його розкрадань або інших протиправних дій відносно нього, запобігання доступу до приміщення сторонніх осіб, їх затримання та передача правоохоронним органам у випадку вчинення ними протиправних дій в адміністративній будівлі Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Полтаві та в орендованих приміщеннях розташованих у місті Харків та місті Дніпро забезпечено фізичну охорону громадського порядку. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням специфіки роботи Територіального управління Державного бюро розслідувань, як правоохоронного органу, правил внутрішнього розпорядку та вимог до приміщень, де розміщуються працівники установи. Очікувана вартість предмета закупівлі розраховано відповідно до аналізу ринку (отримано три комерційні пропозиції) та з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».Посилання на сайт головного розпорядника коштів https://site.dbr.gov.ua/ter/poltava/publichni-zakupivli
2. Стосовно питання другого запиту повідомляємо наступне. Переможцем закупівлі ТОВ «Верітас Полтава» при укладенні договору відповідно до ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації надано документи, що підтверджують право підпису та інформацію про наявність чинної ліцензії на провадження охоронної діяльності.
Номер:
be393b2390094fdf8079907786a1e981
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.01.2023 12:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю «Послуги з охорони громадського порядку (ДК 021:2015 Послуги із забезпечення громадської безпеки,охорони правопорядку та громадського порядку)», очікуваною вартістю 1 325 278,14 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-04-004369-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Чи укладалась додаткова угода № 2 до договору про надання охоронних послуг від 07.02.2022 № 17, укладеного між Територіальним управлінням державного бюро розслідувань, розташованим у місті Полтаві (далі – Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ВЕРІТАС ПОЛТАВА».
2. У разі укладання вищезазначеної додаткової угоди, повідомити з яких причин Замовником не оприлюднено вказану додаткову угоду в електронній системі закупівель (з наданням підтверджуючих документів).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5a55d262cdf7477d8e733eabc95cbf0c
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
06.01.2023 14:50
Опис:
1. Відповідно до питання першого, повідомляємо наступне. Додаткова угода №2/ДУ-2/114 з ТОВ «Верітас Полтава укладено 26.08.2022 року у зв’язку зі зміною юридичної адреси Замовника.
2. Щодо питання другого, повідомляємо наступне. Додаткова угода №2/ДУ-2/114 від 26.08.2022 року не містить в собі змін умов договору, які відповідно ч.7 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягають обов’язковому оприлюдненню, оскільки зміни що внесені до Договору №17 від 07.02.2022 не є істотними. Перелік істотних змін, що підлягають обов’язковій публікації зазначено у ч.4 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Одночасно з цим повідомляємо, що до договору укладено Додаткову угоду 4/ДУ-4/222 від 28.12.2022 року, яка не підлягає публікації у електронній системі закупівель, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з відсутністю підстав.