• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

електрична енергія

Завершена

758 120.10 UAH з ПДВ
Номер: 6f5844f480f946ecaedac66de2f1ce5e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-09-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.02.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 09.02.2022 15:59 - 03.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ Херсон 09.02.2022 №97 Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2022-01-04-002800-c. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка головного державного аудитора відділу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Олега КОРОТЄЄВА від 09.02.2022. Начальник управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав щодо відміни тендеру встановлено порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для застосування переговорної процедури, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом, своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Дежаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; повноти відображення інформації про закупівлю; своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті; наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі; своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом; наявності підстав щодо відміни тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області на 2022 рік; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 04.01.2022; договір від 13.01.2022 № 37507597; пояснення Замовника, що отримані через електронну систему закупівель від 14.02.2022. За результатами проведеного моніторингу установлено, що 04.01.2022 Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами проведення переговорної процедури на закупівлю електричної енергії у постачальника універсальних послуг ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія». Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Замовником зазначено підставу для застосування переговорної процедури закупівлі – відсутність конкуренції з технічних причин. При цьому відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі, зокрема, якщо послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Водночас відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до змісту обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі в повідомленні про намір укласти договір Замовник визначив себе як малий непобутовий споживач, який купує електричну енергію для власного споживання, електроустановки якого приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50 кВт. Разом з цим вищезазначене обґрунтування не містить документального підтвердження цього факту. Так, 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесені зміни, в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а саме документів, які підтверджують категорію Замовника як малого непобутового споживача, електроустановки якого приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50 кВт. Також, моніторингом установлено, що Замовником не укладено договір про закупівлю електричної енергії у строк 20 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю проте переговорна процедура закупівлі не відмінена, у зв’язку із непідписанням договору про закупівлю у строк 20 днів, чим порушено вимоги пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону.
Період усунення порушень: 15.02.2022 16:36 - 02.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 15.02.2022 16:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (сертифікат про навчання від 18.02.2022 № 2022-CEP-GPP-0003), зокрема шляхом притягнення до відповідальності особи якою допущені порушення, а саме, уповноваженої особи на яку покладено обов’язки відповідно до наказу № Н/66-21, згідно вимог чинного законодавства (наказ від 21.02.2022 № 36-зп).
Дата публікації звіту: 22.02.2022 12:59

Запити/Пояснення