• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

вугілля кам’яне марки А (13-25)

Торги не відбулися

1 695 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 475.00 UAH
Номер: 98a835e922e540599e8ddd8a7cddc07d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-07-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 07.09.2022 17:57 - 29.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.09.2022 № 207 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 06.09.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.09.2022 № 207 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі 27 UA-2022-01-04-002544-c 04.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 663-68-36, olgagrebenik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс», стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, дотримання вимог Постанова № 710 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону шляхом відміни тендеру та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 (далі-Закон) (зі змінами), розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Відділу освіти, культури, молоді та спорту Курилівської сільської ради Куп’янського району Харківської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету без номера без дати, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Теплоенергосервіс» (далі – ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс»), протокол розкриття від 14.02.2021, повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2022, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.01.2022 №943-р/пк-пз (далі – Рішення №943-р/пк-пз). Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатом аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено наступне: відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник в електронній систему закупівель 16 лютого 2022 року оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс». Інформація щодо укладання договору з ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» в електронній системі закупівель відсутня. На запит Держаудитслужби від 07.09.2022 щодо укладання договору про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» Замовник не надав відповіді, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 14.09.2022 21:52 - 29.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.09.2022 21:52

Запити/Пояснення