• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вивезення твердих побутових відходів від населення та їх захоронення

Категорія: Орган місцевого самоврядування Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

1 739 120.31 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 695.60 UAH
Номер: dbef70e662e649ee9e0dc64261c4423a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-10-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.10.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 10.10.2022 15:33 - 31.10.2022 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.10.2022 №6-з Херсон Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Олега Коротєєва від 10.10.2022. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 10.10.2022 №6-з Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-04-000968-c Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Городоцької сільської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 04.01.2022; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Комунальне підприємство «Благоустрій» Клеванської селищної ради Рівненського району Рівненської області та Комунальне підприємство «Великошпанівське»; протокол відхилення тендерної пропозиції від 24.01.2022 учасника Комунальне підприємство «Благоустрій» Клеванської селищної ради Рівненського району Рівненської області; протокол щодо переможця відкритих торгів від 24.01.2022 Комунальне підприємство «Великошпанівське»; повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2022; договір про закупівлю від 04.02.2022 №18.
Період усунення порушень: 17.10.2022 15:28 - 21.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.10.2022 15:28