-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з передавання даних і повідомлень, а саме: користування захищеними цифровими каналами зв'язку
Завершена
616 990.85
UAH з ПДВ
Номер:
a37775ce60ca443ca5fe67a693ad255b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-06-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2022 00:00
Період моніторингу:
06.06.2022 15:38 - 01.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.06.2022 № 182
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.06.2022 №182.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-31-004694-c, 31.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону, встановлено порушення вимог пункту 3 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Також, встановлено порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону внаслідок несвоєчасного надання інформації та документів у випадках, визначених Законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону при оприлюдненні інформації про закупівлі, а також вимог пункту 3 частини шостої статті 40 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління адміністрування послуг департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-12-31-001790-a), оприлюднені в електронній системі закупівель обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, ліцензію серії АД №065581, ліцензію серії АГ №500745, атестат відповідності від 09.07.2020 №21662, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету №109 від 31.12.2021 щодо проведення переговорів, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, договір №11.153/22 про надання послуг конфіденційного зв’язку від 31.01.2022, опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до пункту 3 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити інформацію про кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 3 частини шостої статті 40 Закону, в опублікованому Замовником повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) не вказано інформації про місце надання послуг, а лише вказано «Відповідно до документації, Україна».
У повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) при обгрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі з підстави «відсутність конкуренції з технічних причин» здійснено посилання, зокрема, на Положення про спеціальну інформаційно-телекомунікаційну систему органів виконавчої влади Національної системи конфіденційного зв’язку, затверджене наказом Адміністрації Держспецзв’язку від 18.09.2017 №110/ДСК, лист Адміністрації Держспецзв’язку від 01.10.2020 № 07/03/02-1369, Атестат відповідності системи захисту інформації від 09.07.2020 № 21662.
Водночас, відповідні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, не опубліковано.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
У межах проведення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби надано Замовнику запит про надання пояснень шляхом його опублікування в електронній системі закупівель 06.06.2022.
Проте Замовником протягом трьох робочих днів (до: 2022-06-10 00:00:00) пояснення (інформація та/або документи) в електронній системі закупівель не опубліковано (пояснення опубліковано 2022-06-10 13:41:22), чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Замовником на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо надання до моніторингу експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з долученням документально підтверджених об’єктивних обставин відсутності конкуренції з технічних причин, надано пояснення від 10.06.2022 та документи, якими підтверджено відсутність конкуренції з технічних причин (зокрема: наказ Адміністрації державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 07.08.2013 №420 «Про затвердження Граничних тарифів на послуги конфіденційного зв’язку», лист Державного підприємства «Українські спеціальні системи» від 16.11.2021 №09-2405, лист Адміністрації державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 01.10.2020 №07/03/02-1369, Атестат відповідності системи технічного захисту інформації від 09.07.2020 №21662, наказ Адміністрації державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 26.08.2020 №502 «Про заходи щодо управління Державним підприємством «Українські спеціальні системи», довіреність Державного підприємства «Українські спеціальні системи» від 31.12.2021 б/н).
Проте, на порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону у повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) вищенаведені документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, визначених у пункті 2 частини другої статті 40 Закону, відсутні (не опубліковані).
Період усунення порушень:
13.06.2022 13:41 - 30.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2022 13:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері закупівель повідомляємо про здійснення заходів щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону при оприлюдненні інформації про закупівлі, а також вимог пункту 3 частини шостої статті 40 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються шляхом навчань і проведення роз’яснювальної роботи.
Дата публікації звіту:
16.06.2022 08:40
Запити/Пояснення
Номер:
5e5be16f01ea4cc992ca70c85416af9c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.06.2022 17:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-31-004694-c, яка проводилась Управлінням адміністрування послуг департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
У відповідності до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити: обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Одночасно, відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, зокрема, у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
В опублікованому в електронній системі закупівель Замовником обґрунтуванні застосування переговорної процедури здійснено посилання, зокрема, на Положення про спеціальну інформаційно-телекомунікаційну систему органів виконавчої влади Національної системи конфіденційного зв’язку, затверджене наказом Адміністрації Держспецзв’язку від 18.09.2017 №110/ДСК, лист Адміністрації Держспецзв’язку від 01.10.2020 № 07/03/02-1369, Атестат відповідності системи захисту інформації від 09.07.2020 № 21662.
Водночас, відповідні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, не опубліковано.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати до моніторингу експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі UA-2021-12-31-004694-c (здійснення закупівлі послуг з передавання даних і повідомлень, а саме: користування захищеними цифровими каналами зв'язку з пропускною спроможністю 15 Мб/с).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
2380f28a1ef9427cb1dd241d8623c618
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.06.2022 13:41
Опис:
На виконання запиту ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УКРАЇНИ від 06.06.2022 згідно наказу від 06.06.2022 № 182 «Про початок моніторингу процедур закупівель» повідомляємо:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення визначено на підставі наказу АДМІНІСТРАЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ від 07.08.2013 № 420 «Про затвердження Граничних тарифів на послуги конфіденційного зв’язку» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 3 вересня 2013 р. за № 1512/24044.
Розмір бюджетного призначення на 2022 рік визначено ухвалою міської ради від 20.12.2021 №1794 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2022 рік». Очікувану вартість процедури закупівлі визначено виходячи із розміру бюджетного призначення на 2022 рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі надання в користування захищеними цифровими каналами з необхідною пропускною спроможністю 15 Мб/с між Управлінням адміністрування послуг департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради з його територіальними підрозділами за адресами: м. Львів, вул. І. Виговського, 32; м. Львів, вул. К. Левицького, 67; м. Львів, пр. Червоної Калини, 72а; м. Львів, вул. Генерала Т. Чупринки, 85; м. Львів, вул. М. Хвильового, 14а, м. Львів, вул. Шевченка, 374; м. Винники, вул. Галицька, 12; м. Дубляни, вул. Шевченка, 4; смт. Рудно, вул. Грушевського, 55 смт. Брюховичі, вул. В.Івасюка, 2а та центром обробки даних Державної міграційної служби України з використанням мережі Національної системи конфіденційного зв’язку для забезпечення автоматизованого обміну інформацією визначено згідно встановленої допустимої пропускної спроможності, яка становить 15-30 Мб/с. Відповідно вимог законодавства України про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах доступ до необхідних реєстрів та баз даних можливий виключно засобами спеціальної інформаційно-телекомунікаційної системи Національної системи конфіденційного зв’язку.
2. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2021-12-31-004694-c:
https://city-adm.lviv.ua/lmr/elektronni-zakupivli
3. Експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі UA-2021-12-31-004694-c (у додатку):
Положення про спеціальну інформаційно-телекомунікаційну систему органів виконавчої влади Національної системи конфіденційного зв’язку, затверджене наказом Адміністрації Держспецзв’язку від 18.09.2017 №110/ДСК – для службового користування, не підлягає публікації.
лист Адміністрації Держспецзв’язку від 01.10.2020 № 07/03/02-1369.
Атестат відповідності системи захисту інформації від 09.07.2020 № 21662.
Одночасно повідомляємо, що замовник не був повідомлений електронною системою закупівель про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі, у зв’язку з цим замовник звернувся до служби технічної підтримки майданчика E-Tender.ua.