• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

придбання електричної енергії

Завершена

334 300.00 UAH з ПДВ
Номер: 003cde11520e436c945d085887a5b40b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-11-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 11.01.2022 09:02 - 02.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З Дніпро 10.01.2022 № 5 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Ігор БЄЛІК Витяг з Додатку до наказу від 10.01.2022 № 5 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 КУ "ЦЕНТР ОБЛІКУ БЕЗДОМНИХ ОСІБ З БУДИНКОМ НІЧНОГО ПЕРЕБУВАННЯ СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" UA-2021-12-31-003305-c 31.12.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 62) 953-07-42, trubachova.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог частини 7 статті 40 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності умов договору про закупівлю узгодженої ціни пропозиції учасника – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 січня 2022 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції Закону від 19.09.2019 №114-ІХ (зі змінами) (далі – Закон), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю узгодженої ціни пропозиції учасника. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) Комунальної установи «Центр обліку бездомних осіб з будинком нічного перебування Слов’янської міської ради» (далі – Замовник) на 2022 рік, протокольне рішення уповноваженої особи від 31.12.2021, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), договір про постачання (закупівлю) електричної енергії від 30.12.2021 № 2729 на суму 334 300,0 грн з ПДВ. За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено, що у повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) Замовником зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону, а саме: «Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом». Також, в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) Замовником зазначено наступне обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: «Відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»». Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Однак, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), не містить експертних, нормативних, технічних та інших документів, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону, чим порушено вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури встановлено наступне: Відповідно до частини першої статті 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Відповідно до частини другої статті 13 Закону як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Проте Замовником внаслідок не зазначення в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі в тому числі експертні, нормативні, технічні та інші документи Замовником не підтверджено наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі чим порушено вимоги пункту 1 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено наступне: Відповідно до частини 7 статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Моніторингом встановлено, що повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено 31 грудня 2021 року. Однак, Замовником за результатами проведення переговорної процедури закупівлі договір про закупівлю укладено 30 грудня 2021 року тобто раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю чим порушено вимоги частини 7 статті 40 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено наступне: Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Проте, Замовником за результатами проведення переговорної процедури закупівлі договір про постачання (закупівлю) електричної енергії укладено 30.12.2021 за № 2729, а в електронній системі закупівель його оприлюднено 11.01.2022 чим порушено строки оприлюднення інформації про закупівлі та вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 13.01.2022 10:11 - 28.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 13.01.2022 10:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: з приводу порушення: до ТОВ"Донецькі енергетичні послуги" 14 січня 2022року було направлено лист про розірвання договору №2729 від 30.12.2021р. Договір № 2729 від 30.12.2021р. у ДКСУ у м. Слов'янськ на рейстрацію не надавався, платежі за електроенергію не здійснювались. 18 січня 2022 року було направлено ще один лист про розірвання договору №2729 від 30.12.2021р.
Дата публікації звіту: 28.01.2022 11:01

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionProcurementMethodType: Так
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • other: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 28.01.2022 11:41