• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (лот 1 – крупи в асортименті для закладів освіти Вознесенівського району м. Запоріжжя; лот 2 - крупи в асортименті для закладів освіти Дніпровського району м. Запоріжжя; лот 3 – крупи в асортименті для закладів освіти Заводського району м. Запоріжжя; лот 4 – крупи в асортименті для закладів освіти Комунарського району м. Запоріжжя; лот 5 – крупи в асортименті для закладів освіти Олександрівського району м. Запоріжжя; лот 6 – крупи в асортименті для закладів освіти Хортицького району м. Запоріжжя; лот 7 – крупи в асортименті для закладів освіти Шевченківського району м. Запоріжжя).

Назва та код товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі по кожному лоту: рис круглозернистий, відповідний код ДК 021:2015 - 15614000-5; борошно пшеничне, відповідний код ДК 021:2015 - 15612100-2; борошно кукурудзяне безглютенове, відповідний код ДК 021:2015 - 15612210-6 борошно кукурудзяне, відповідний код ДК 021:2015 -15612210-6 крупа кус-кус, відповідний код ДК 021:2015 - 15613300-1 крупа булгур дрібного помелу, відповідний код ДК 021:2015 - 15613300-1 крупа булгур крупного помелу, відповідний код ДК 021:2015 - 15613300-1 сочевиця, відповідний код ДК 021:2015 - 15613300-1 пластівці вівсяні, відповідний код ДК 021:2015 - 15613380-5; крупа пшенична з твердих сортів пшениці,відповідний код ДК 021:2015 - 15613300-1 крупа пшенична з м’яких сортів пшениці, відповідний код ДК 021:2015 - 15613300-1 крупа гречана, відповідний код ДК 021:2015 - 15613000-8;; крупа пшоно шліфоване, відповідний код ДК 021:2015 - 15613000-8;

Завершена

9 229 777.76 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 761.99 UAH
Номер: a5eb3573646f48cebfa3d1293ac1aa89
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-17-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.05.2022 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 17.05.2022 16:03 - 08.06.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.05.2022 № 6-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, та даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 17.05.2022 № 6-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 6. UA-2021-12-31-002065-c, ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості, яку проводить Департамент освіти і науки Запорізької міської ради, RISK-2-15, RISK-2-16;
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 50) 881-80-44, garikkiselev@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень законодавства про публічні закупівлі не виявлено. RISK-2-15, RISK-2-16 не підтвердились.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 02 » червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), законності та своєчасності прийняття рішень тендерним комітетом/уповноваженою особою. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету № 12 від 30 грудня 2021 року, повідомлення про намір укласти договір, протокольні рішення тендерного комітету/уповноваженої особи. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, укладання договору, законності та своєчасності прийняття рішень тендерним комітетом/уповноваженою особою порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 06.06.2022 10:16 - 10.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 06.06.2022 10:16