- 
                    Відкриті торги
- 
                        Безлотова
- 
                        КЕП
Капітальний ремонт вул.Сірка (від вул.Вітовського до вул.Львівської) в с.Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                3 067 174.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 15 335.87 UAH
        мін. крок: 0.5% або 15 335.87 UAH
                    Номер:
                    2af3a906e22246369b89a34afdfdb93d
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2022-06-13-000050
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    13.06.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    13.06.2022 17:02 - 07.07.2022 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ 
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.06.2022 № 16-З
Полтава
	
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби 
в Полтавській області                                                            Ірина САЛОГУБ
Додаток 
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 
13.06.2022 № 16-З
Витяг з переліку процедур закупівель	  
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2021-12-31-000310-a, 31.12.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби 
в Полтавській області                                                            Ірина САЛОГУБ
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та  пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору – порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, в редакції, що діяла на момент проведення відкритих торгів (далі − Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Зимноводівської сільської ради (далі − Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, оприлюднену Замовником 31.12.2021 в електронній системі закупівель (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію учасника ТОВ «Водоканал Зимна Вода»; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.01.2022; повідомлення про намір укласти договір від 25.01.2022; договір підряду від 11.02.2022 № 01-02/2022.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у тендерній документації (пункт 3.7 розділу 2 тендерної документації) вказав: «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом/не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.» відповідно. Також, в Додатку № 4 до тендерної документації «Форма тендерна пропозиція» (далі − Додаток № 4) замовником зазначено: «Ми згодні дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом/ не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій.».
При цьому, відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону передбачено, що: «строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником порушено норму пункту 11 частини другої статті 22 Закону в частині зазначення в тендерній документації, невідповідного терміну дії тендерних пропозицій учасників.
Окрім цього, моніторингом вказаного питання встановлено, що Замовник тендерній документації (пункт 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю») зазначив: «…Відповідно до ч.5 ст. 42 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника…». В той час як, вичерпний перелік підстав щодо зміни  істотних умов договору про закупівлю після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, наведено у частині п’ятій статті 41 Закону.
Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником на порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону до тендерної документації включено інформацію,  наявність якої не передбачена законодавством.
Моніторингом установлено, що Замовник уклав з ТОВ «Водоканал Зимна Вода» договір від 11.02.2022 № 01-02/2022 на суму 3 036 816,68 грн (з ПДВ).
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    28.06.2022 17:08 - 13.07.2022 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    28.06.2022 17:08
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    Розглянувши результати моніторингу закупівлі                                                                                                                       «Капітальний ремонт вул.Сірка (від вул.Вітовського до вул.Львівської) в с.Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області» ID закупівлі: UA-2021-12-31-000310-a, який було проведено на підставі наказу від 13.06.2022 № 16-З Полтава «Про початок моніторингу закупівель». Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, уповноважена особа Зимноводівської сільської ради надає пояснення:
-	Щодо порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними повинен бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Неправильне формулювання вищенаведеної вимоги у частині 3.7 ТД та Додатку 4 ТД слід віднести до формальної помилки.
-	Щодо порушення вимог абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині зазначення Замовником у тендерній документації вимог, які відповідають ч.5 ст. 41 Закону та посилання  Замовника до ч.5 ст. 42 Закону слід віднести до формальної помилки.
Зазначимо, що відповідно до частини 1 Розділу 2. «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» відповідно до частини 1 статті 24 Закону  фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Таких звернень щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації чи її оскарження у терміни визначені Законом, від Учасників процедури не поступало. 
Враховуючи вищенаведене, повідомляємо проте, що Уповноваженою особою Замовника, зауваження викладені у результатах моніторингу прийняті до уваги та вжито заходів, щодо їх недопущення у майбутньому.
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    04.07.2022 14:41
                
                        Підтвердження факту усунення порушення
                    Результат:
                    Усунуто
                
                                                        
                Результат по типу порушення:
                
                                                            - corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
                    Опис:
                    Замовником на виконання зобов'язань наданих у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель розміщено відповідну інформацію та прикріплено відповідні документи.
                
                                                                        
                    Дата публікації:
                    20.07.2022 17:20
                
                        