-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо, Бензин А92
Дизельне паливо, Бензин А92 бензовозними партіями, на адресу Замовника
Завершена
56 682 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 283 412.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 283 412.50 UAH
Номер:
1cbfef5567e24e61bd97397359c443f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-03-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2022 00:00
Період моніторингу:
03.10.2022 14:48 - 25.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.10.2022 № 26-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 03.10.2022 №26-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-12-31-000289-a 31.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено недотримання пункту 6 частини п’ятої статті 41 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2022 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує, здійснити заходи щодо усунення виявленого недотримання пункту 6 частини п’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, шляхом зменшення ціни вказаної у договору №216 від 14.03.2022 у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів (пункт договору 10.7 підпункт 6, стаття 188 Господарського кодексу України, з дотриманням частини першої та другої статті 632 Цивільного кодексу України) та/або у разі неможливості, розглянути питання щодо припинення зобов’язань за укладеним договором (розірвання договору) з ТОВ « ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА «АЛЬФА» №216 від 14.03.2022 року, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2022 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 24.01.2022 року №16; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю « ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА «АЛЬФА» (далі – ТОВ « ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА «АЛЬФА») та «РІДА ГРУПП» (далі – ТОВ «РІДА ГРУПП»); вимогу про усунення не відповідностей до 09.02.2022; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ « ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА «АЛЬФА» від 16.02.2022 року № 225; повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2022 року; протокольне рішення уповноваженої особи щодо продовження строку для укладання договору від 04.03.2022 №268; договір про закупівлю товарів №216 від 14.03.2022 року; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06.10.2022.
Під час здійснення моніторингу через електронну систему закупівель Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області було направлено запит для надання пояснень, відповідно до наданих Замовником пояснень слідує, що за укладеним договором № 216 від 14 березня 2022 року (далі – Договір) з ТОВ « ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА «АЛЬФА» не було здійснено жодної поставки товару та відповідно жодної оплати за поставлений товар, а також, зазначено, що Договір, у найближчий час планується бути розірваним, в зв’язку з неможливістю виконання зобов’язань Постачальником.
У зв’язку з набранням чинності змін, внесених Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» від 15.03.2022 2120-IX, а саме « Тимчасово, на період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану, операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України бензинів моторних, важких дистилятів та скрапленого газу, що класифікуються за кодами УКТ ЗЕД, визначеними підпунктом 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу, на які згідно з пунктом 41 підрозділу 5 цього розділу встановлено ставку акцизного податку у розмірі 0,00 євро за 1000 літрів, а також нафти або нафтопродуктів сирих, одержаних з бітумінозних порід (мінералів), що класифікуються за кодами УКТ ЗЕД 2709 00 10 00 та 2709 00 90 00, оподатковуються за ставкою у розмірі 7 відсотків.».
Разом з тим, на час закінчення моніторингу договір укладений між Замовником та ТОВ « ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА «АЛЬФА» є чинним, зміни до договору згідно інформації Замовника не вносилися та відповідно пункту 3.1 ціна цього Договору становить 56 580 000,00 гривень, у тому числі: ПДВ 20% - 9 430 000,00 гривень.
Таким чином, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником, в недотримання пункту 6 частини п’ятої статті 41 Закону № 922-VIII не внесено зміни в істотні умови договору № 216 від 14.03.2022 року, шляхом зменшення ціни договору у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування.
Період усунення порушень:
18.10.2022 12:33 - 01.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
18.10.2022 12:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунено шляхом укладення Додаткової угоди № 6 від 18.10.2022 року про розірвання Договору про закупівлю товарів від 14 березня 2022 року.
Дата публікації звіту:
20.10.2022 09:49
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто Замовником шляхом розірвання договору (додаткова угода №6 від 18.10.2022).
Дата публікації:
25.10.2022 09:56
Запити/Пояснення
Номер:
c8698b81a6e84fd78cc063883bfa1dc1
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.10.2022 11:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Дизельне паливо, Бензин А92» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-31-000289-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
8cd9ed449c3b4a47a3415d80ea82542b
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
06.10.2022 16:22
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне. За Договором № 216 від 14 березня 2022 року не було здійснено жодної поставки товару та відповідно жодної оплати за поставлений Товар. А також, зазначений Договір, у найближчий час планується бути розірваним, в зв’язку з неможливістю виконання зобов’язань Постачальником, відповідно до листа від 28.02.2022р. за № 2024/02.0-7.1, яким Торгово-промислова палата України (ТПП України) засвідчила форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою для введення указом президента № 64 військового стану з 5:30 ранку 24 лютого 2022 року.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 56682500,00 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, на підставі цін попередніх закупівель, зазначених в діючих на момент оголошення процедури закупівлі договорах, з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Термін постачання — з дати підписання договору до 31.12.2022 року.
Бензин А92. За своїми характеристиками і показниками повинен відповідати ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Показники якості повинні відповідати значенням норм за екологічним класом Євро5.
Дизельне паливо. За своїми характеристиками і показниками повинне відповідати ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Показники якості повинні відповідати значенням норм за екологічним класом Євро5.
До того ж, враховуючи необхідність використання протягом усіх сезонів (зимового і літнього) предмета цієї закупівлі, товар повинен відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.
Крім того, зважаючи на виробничу потребу замовника, поставка товару здійснюється бензовозними партіями, відповідно до заявок замовника, не пізніше 24 годин з моменту прийняття заявки щодо постачання партії товару.
Розмір бюджетного призначення (кошти бюджету Кременчуцької міської територіальної громади) в розмірі 7 095 542,96 грн – предмет закупівлі дизельне паливо та бензин А92 - для виконання заходів з санітарного очищення території Кременчуцької міської територіальної громади в межах Програми санітарного очищення Кременчуцької міської територіальної громади та забезпечення діяльності КП «Кременчуцьке КАТП 1628» на 2022-2024 роки (далі - Програма), затвердженої рішенням сесії Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 23 листопада 2021 року, із змінами від 22 липня 2022 року та 23 вересня 2022 року.
А також повідомляємо, що КП «Кременчуцьке КАТП 1628» не підпадає під дію Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 року «Про ефективне використання державних коштів», так як не є ані головним розпорядником бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, ані суб’єктом господарювання державного сектору економіки.