• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з теплопостачання ДК 021-2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (ДК 021:2015 код 09323000-9 – Централізоване опалення)

Відповідно пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Згідно частини 2 статті 5 Закону України «Про природні монополії» та розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 року № 874-р розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http:/ www.amc.gov.ua) послуги з постачання теплової енергії. Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до закону України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 № 2633-IV, Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.11.2017 № 2189-VIII, Правилам надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.09.2019 р. № 830, Правилам технічної експлуатації теплових установок і мереж, затвердженим наказом Міністерства ПтаЕ від 14.02.2007 №71, Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 та інших нормативно-правових актів України. 1.Забезпечення температури теплоносія не менше 60 С. 2.Забезпечення температури повітря в приміщеннях закладу (в опалювальний період) не менше 18 С. 3.Забезпечення дотримання вимог безпеки праці, пожежної безпеки, санітарних норм та правил внутрішнього порядку перебування на території чи об’єкті робітників. Забезпечення технічного обслуговування теплових мереж в межах своєї балансової відповідальності (до вводу в будівлю замовника).

Торги відмінено

7 525 400.00 UAH з ПДВ
Номер: d9640c2f1dcf464a96755aa67800cca2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-02-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.02.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 02.02.2022 17:09 - 24.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.02.2022 Одеса № 75 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.02.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 02.02.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 02.02.2022 № 75 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 12 UA-2021-12-31-001430-c 31.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, irina.khavkun@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни переговорної процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 08 лютого 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена), відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наявність підстав для відміни переговорної процедури закупівлі (скорочена), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Одеський обласний клінічний медичний центр» Одеської обласної ради» (далі – Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 31.12.2021, протокол від 31.12.2021 № ПП 31/12-2 про прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір з Комунальним підприємством «Теплопостачання міста Одеси» (далі – КП «Теплопостачання міста Одеси»), оприлюднений в електронній системі закупівель 31.12.2021, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.02.2022 про відміну переговорної процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 03.02.2022 після оприлюднення повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі, інформацію про відміну процедури закупівлі, оприлюднену в електронній системі закупівель 03.02.2022, пояснення та документи отримані 07.02.2022 через електронну систему закупівель. Аналізом питання наявності підстав для відміни переговорної процедури закупівлі (скорочена) встановлено, що відповідно до повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюдненого в електронній системі закупівель 31.12.2021 Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі (скорочену) за предметом закупівлі ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Послуги з постачання теплової енергії) з умови відсутності конкуренції з технічних причин (абзац 4 пункту 2 частини другої статті 40 Закону) та відповідно до протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 31.12.2021 № ПП 31/12-2 за результатами проведених переговорів з учасником КП «Теплопостачання міста Одеси» прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з КП «Теплопостачання міста Одеси» на суму 7 525 400 грн з ПДВ. Відповідно до частини сьомої статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, за результатами застосування скороченої переговорної процедури закупівлі Замовник має право укласти договір про закупівлю не раніше п’яти та не пізніше двадцяти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. При цьому, станом на момент оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі (02.02.2022) була відсутня інформація щодо укладеного за результатами застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена) договору про закупівлю з КП «Теплопостачання міста Одеси». В ході здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику надано запит щодо укладення або неукладання договору про закупівлю. Замовником 07.02.2022 в електронній системі закупівель оприлюднено пояснення, в якому зазначено, що за результатами застосування даної переговорної процедури закупівлі договір про закупівлю не було укладено у зв’язку з затримкою надання договору зі сторони КП «Теплопостачання міста Одеси». Замовником у ході здійснення моніторингу 03.02.2022 в електронній системі закупівель оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про відміну переговорної процедури закупівлі на підставі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель (пункт 2 частини восьмої статті 40 Закону). Отже, зважаючи на те, що станом на момент оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі була відсутня інформація про відміну зазначеної переговорної процедури закупівлі Замовником не дотримано вимоги пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Так 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 08.02.2022 16:51 - 23.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 08.02.2022 16:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник вважає, що відсутні підстави щодо виявлених порушень, так як вони були відразу усунені. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни переговорної процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону (процедура відмінена). За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону(обгрунтування надо окремим файлом в документації до закупівлі). Водночас станом на сьогодні вказані порушення не становлять негативного впливу на бюджет, та як не є суттєвими, однак у наступних, подальших закупівлях уповноваженою особою будуть враховані вказані зауваження та візьмуться до уваги основні індикатори ризику.
Дата публікації звіту: 09.02.2022 15:54

Запити/Пояснення