-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміському маршруті: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м Ульянівка, масив «Радужний», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса», «ж/м Совіньйон - с.Лиманка, ж/м Ульянівка, масив «Радужний» За основним словником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів»
Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміському маршруті: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м Ульянівка, масив «Радужний», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса», «ж/м Совіньйон - с.Лиманка, ж/м Ульянівка, масив «Радужний»
Завершена
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Номер:
136fdc645ced484eaa9ae6c6ddc94afb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-26-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.09.2022 00:00
Період моніторингу:
27.09.2022 08:12 - 19.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.09.2022 № 66-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
26.09.2022 № 66-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11. UA-2021-12-30-002315-a, 30.12.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації та змін до неї вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору − порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТАЇРОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ (далі − замовник) на 2022 рік; тендерну документацію замовника від 30.12.2021 року, затверджену рішенням виконуючого функції головного спеціаліста – уповноваженого з публічних закупівель відділу фінансового забезпечення Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради; тендерну документацію замовника (нова редакція) від 04.01.2022 року, затверджену рішенням виконуючого функції головного спеціаліста – уповноваженого з публічних закупівель відділу фінансового забезпечення Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради; тендерну пропозицію учасника ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС»; протокол від 21.01.2022 № 4; додаток «Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції» до Протоколу від 21.01.2022 № 4; повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2022; протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.02.2022; протокол від 02.02.2022 № 4; повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2022; договір про закупівлю за державні кошти від 14.02.2022 № 26.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС» укладено Договір про закупівлю за державні кошти від 14.02.2022 № 26 на суму 2210000,00 грн. (без ПДВ).
Період усунення порушень:
28.09.2022 12:45 - 04.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2022 12:45