• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 3

Електрична енергія

Закупівля на 2022 рік

Торги відмінено

4 940 040.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 700.20 UAH
Номер: 4d6ea5df40ca4db1a7287e4dacda65fc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-31-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.01.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 17.01.2022 14:51 - 08.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 14.01.2022 № 22 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Олена УС Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 14.01.2022 № 22 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 20 UA-2021-12-30-011399-с 30.12.2021 Комунальне некомерційне підприємство "Жовтоводська міська лікарня" Жовтоводськоїї міської ради (код ЄДРПОУ 14280960) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимоги статті 29 Закону, вимог Наказу №710. За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 2 частини третьої статті 20, частини третьої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Жовтоводська міська лікарня" Жовтоводської міської ради (далі Замовник) на 2022 рік UA-P-2021-12-30-010847-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену уповноваженою особою, фахівцем з публічних закупівель (далі тендерна документація), протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.01.2022, протокол від 24.01.2022 про відміну торгів, інформацію про відміну, опубліковану в електронній системі закупівель 24.01.2022, пояснення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 24.01.2022. Моніторингом установлено, що Замовником в пункті 1 розділу V тендерної документації встановлений перелік формальних (несуттєвих) помилок, який не відповідає вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено Перелік формальних помилок (далі Наказ №710). Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. При цьому, наказом № 710 затверджено Перелік формальних помилок. Крім того, тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог Закону, а саме: в пункті 1 розділу V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником зазначено про визначення критеріїв та методики оцінки з посиланням на частину першу статті 28 Закону, тоді як критерії та методика оцінки визначені у статті 29 Закону, а в статті 28 Закону йдеться про розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Відповідно до частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Частиною третьою статті 10 Закону визначено, що оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тис. євро; для робіт – 5 150 тис. євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Відповідно до абзацу 2 частини третьої статті 20 Закону у разі, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж 30 днів з дня його оприлюднення. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель слідує, що вид предмета закупівлі Замовником визначено як товар. Водночас, аналізом інформації встановлено, що на порушення вимог частини третьої статті 10 Закону при оприлюдненні інформації про закупівлю товару «Електрична енергія» з очікуваною вартістю 4 940 040,00 грн, що в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України на дату оголошення закупівлі становить 160 515,99 євро (курс на 30.12.2021 – 30,7760 грн за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб-сайт Національного банку України), Замовником оголошення про проведення процедури закупівлі додатково в електронній системі закупівель англійською мовою не оприлюднено. Відповідно, Замовником строк для подання тендерних пропозицій визначено з порушенням абзацу 2 частини третьої статті 20 Закону. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. При цьому відміна тендеру за наявності підстав, визначених частиною першою статті 32 Закону, є обов’язком, а не правом Замовника. Під час проведення моніторингу на підставі протоколу уповноваженої особи від 24.01.2022 про відміну торгів та відповідно до інформації про відміну, оприлюдненої в електронній системі закупівель 24.01.2022, тендер відмінено у зв’язку з неможливістю усунення порушень.
Період усунення порушень: 01.02.2022 15:44 - 16.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 01.02.2022 15:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо здійснення заходів стосовно усунення виявлених порушень надати наступну інформацію: - протоколом уповноваженої особи від 24.01.2022 року про відміну торгів (додається) та відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель 24.01.2022, тендер відмінено у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель; - пункт 2 розділу V тендерної документації приведено у відповідність до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710; - пункті 1 розділу V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» відкориговано відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 07.02.2022 18:06

Запити/Пояснення