-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 365 днів назад
1 115 240.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 576.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 576.20 UAH
Номер:
483f9074239b4c9cb59c67f021094737
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-14-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2022 00:00
Період моніторингу:
22.06.2022 15:28 - 16.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
20.06.2022 № 163
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.06.2022 № 163
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
46 UA-2021-12-30-011184-c
30.12.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАР'ЯНІВСЬКЕ" ГУБИНИСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору про закупівлю зі змістом тендерної документації та тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 10.02.2022 №510/24/2022, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: інформацію КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МАР'ЯНІВСЬКЕ" ГУБИНИСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-12-30-010772-c на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену 30.12.2021 (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.01.2022, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ", протокол про визначення переможця від 18.01.2022 №5, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 18.01.2022, договір від 10.02.2022 №510/24/2022, пояснення замовника, отримані 28.06.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено укладання з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Відповідно до норми частини шостої статті 33 Закону визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Моніторингом встановлено, що умови абзаца 2 підпункту 9.2 пункту 9 «Відповідальність Сторін» Договору від 10.02.2022 №510/24/2022 відрізняються від змісту цього підпункту Проекту Договору, який підписаний, скріплений печаткою учасника та завантажений до складу тендерної пропозиції учасником-переможцем процедури закупівлі ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" (файл: «24. Додаток 1 Проект договору з порядком змін.pdf» 17 січня 2022 13:38), а саме: викладено в новій редакції абзац 2 підпункту 9.2 пункту 9 Договору. Крім того, договір доповнено додатками 14.2. «Умови користування інтернет-сервісом «Особистий кабінет для споживачів електроенергії», 14.4. «Прогнозовані обсяги постачання електричної енергії Споживачу», яких не було в проектах договору, що є порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону №922.
Згідно із пунктом 2 частини першої статті 43 Закону №922 Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922 замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Замовником надано пояснення 28.06.2022, що Договір був підписаний, але вчасно не опублікований.
Під час проведення моніторингу Замовником 29.06.2022 оприлюднено договір про закупівлю на 99-й робочий день з дня укладання сторонами Договору від 10.02.2022 №510/24/2022 про закупівлю, що порушує норми пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922.
Крім того, моніторингом установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922 в електронній системі закупівель оприлюднено договір від 10.02.2022 №510/24/2022 без Додатку 14.1. «Комерційна пропозиція», Додатку 14.2. «Умови користування інтернет-сервісом «Особистий кабінет для споживачів електроенергії», Додатку 14.3. «Перелік об’єктів та точок комерційного обліку споживача», Додатку 14.4. «Прогнозовані обсяги постачання електричної енергії Споживачу», які відповідно до пункту 14 Договору є додатками до договору.
Період усунення порушень:
05.07.2022 14:10 - 20.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
05.07.2022 14:10
Запити/Пояснення
Номер:
bd841c97548d4e97838869cf1db5afd0
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
23.06.2022 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-12-30-011184-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
2. Відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозицій, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договору може буди продовжено до 60 днів.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю опубліковано 18 січня 2022 року.
Пояснити, чи укладався Замовником договір за результатами процедури закупівлі з переможцем торгів ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"?
У разі укладання – пояснити причини його не опублікування на вебпорталі Уповноваженого органу.
3. Пояснити причини та підстави не відміни процедури закупівлі UA-2021-12-30-011184-c (зокрема, у разі наявності підстав, визначених у частині шостій статті 33 Закону)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8e2199690f1b419aba0bcb417e9aebad
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.06.2022 13:22
Опис:
Договір був підписаний, але вчасно не опублікований