-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт і реставрація (КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ЕЛЕМЕНТІВ БЛАГОУСТРОЮ ОСТРОВА ОБОЛОНСЬКИЙ В ОБОЛОНСЬКОМУ РАЙОНІ М.КИЄВА)
Настанова з визначення вартості будівництва – Капітальний ремонт, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" – Капітальний ремонт». Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів /інформації передбачених п. 7 розділу І тендерної документації.
Завершена
174 858 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 874 290.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 874 290.00 UAH
Номер:
aae749c8a61b4f52ae3187e642e3b56d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-23-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2022 00:00
Період моніторингу:
24.05.2022 09:31 - 16.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.05.2022 № 150
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів, додається (далі – Перелік).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.05.2022 № 150
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
1. UA-2021-12-30-010858-c Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва "ПЛЕСО" Капітальний ремонт елементів благоустрою острова Оболонський в Оболонському районі міса Києва 174 858 000,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 10 частини 1 статті 10, частини 1 статті 31, пункту 2 частини другої статті 32 Закону.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.12.2021 № 334/21, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» (далі – Переможець), ТОВ «ГАРАНТСТРОЙІНВЕСТ» (далі – Учасник), ТОВ «СІЛАРК», реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття, протокол від 17.02.2022 № 82/22, повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2022, договір від 15.04.2022 № 1992, пояснення Замовника від 27.05.2022 та від 09.06.2022 року.
Моніторингом установлено невідповідність тендерних пропозицій
ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» та ТОВ «ГАРАНТСТРОЙІНВЕСТ» кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником у тендерній документації (далі – ТД).
Відповідно до пункту 1 частини 5 Розділу 3 ТД для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасники надають довідку за формою Додатку 6, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямками, що необхідні для виконання робіт, які передбачені завданням на проектування. До зазначеної довідки учасник повинен надати у сканованому вигляді дипломи про закінчення учбових закладів (окрім робітничого персоналу) та документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником).
Згідно з довідкою від 18.01.2022 № 1848 (далі – Довідка) у складі наданої пропозиції Переможцем зазначено про наявність у штаті інженерного персоналу, зокрема директора Федька В.О. та головного бухгалтера Москаль О.П. На підтвердження наявності у вказаних працівників освіти Переможцем надано:
1. на директора товариства – атестат про середню освіту (документ, який свідчить про закінчення середньої загальноосвітньої школи, в тому числі вечірньої)
2. на головного бухгалтера – свідоцтво про проходження навчання по курсу «Бухгалтерський облік» (документ, який свідчить про перепідготовку та підвищення кваліфікації).
При цьому, частиною 12 пункту 1 статті Закону України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 № 1556-VII (далі – Закон № 1556-VII) визначено, що кваліфікація - офіційний результат оцінювання і визнання, який отримано, коли уповноважена установа встановила, що особа досягла компетентностей (результатів навчання) відповідно до стандартів вищої освіти, що засвідчується відповідним документом про вищу освіту. Відповідно до частини 2 статті 7 Закону № 1556-VII видами документів про вищу освіту за відповідними ступенями є: диплом молодшого бакалавра; диплом бакалавра; диплом магістра; диплом доктора філософії/доктора мистецтва. До того ж, згідно з частиною 7 статті 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV, головним бухгалтером підприємства, що становить суспільний інтерес, може бути призначена особа, яка має повну вищу економічну освіту.
Враховуючи зазначене, для підтвердження вказаної вимоги, встановленої Замовником у ТД, учасники повинні були надати документи, що підтверджують наявність у працівників інженерного персоналу саме вищої освіти. Однак, Переможцем у складі пропозиції не надано документів про вищу освіту (дипломів) директора та головного бухгалтера, зазначених у Довідці, чим не виконано вимогу пункту 1 частини 5 Розділу 3 ТД.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Моніторингом документів та інформації, наданої Учасником у складі пропозиції, встановлено наступне.
Згідно з пунктом 3 частини 5 Розділу 3 ТД для підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі пропозиції надається:
- довідка згідно з додатком №7 до ТД, яка повинна свідчити про те, що учасник має приміщення, обладнання у повній кількості та програмне забезпечення, необхідні для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі;
- копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів, транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини, механізми та транспортні засоби;
- якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби не є власністю учасника виробничих потужностей, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, надання послуг та ін. та акти приймання-передачі Учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
На виконання вказаної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в нього механізмів та транспортних засобів від 27.01.2022 № 28 (далі – Довідка № 28), згідно з якою ТОВ «ГАРАНТСТРОЙІНВЕСТ» отримує у ФОП Решотка С.П. за договором від 20.12.2021 № 780 послуги наступної техніки:
1. крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування (вантажопідйомність 10 т);
2. крани на автомобільному ходу (вантажопідйомність 6,3 т та 10 т);
3. екскаватори одноковшеві дизельні з місткістю ковша 0, 25 м3 та 0,5 м3;
4. котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою 8 т та 16 т.
Для підтвердження вказаної інформації Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір 20.12.2021 № 780, укладений з ФОП Решотка С.П. Згідно із специфікацією та актом приймання – передачі (додатки до договору) послуги будуть надаватися автокраном (1 шт) (при тому, що у Довідці № 28 зазначено про наявність 3 шт), екскаватором гусеничним (3 шт) (у Довідці №28 зазначено про 2 шт) та котком дорожнім (1 шт) (при тому, що у Довідці № 28 зазначено про наявність 2 шт). При цьому, копії свідоцтв про реєстрацію надано на 1 автокран, 1 коток та лише 1 екскаватор. Враховуючи зазначене, Учасником не підтверджено повною мірою інформацію, надану у Довідці № 28, чим не виконано вимоги пункту 3 частини 5 Розділу 3 ТД.
Крім того, Учасником у складі тендерної пропозиції в Довідці № 28 вказаний автогрейдер, власником якого є Конов О.М., та яким відповідно до договору від 20.12.2021 № 08 ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» зобов’язується надавати Учаснику послуги. При цьому, не надано договір, що посвідчує право користування (оренди (лізингу), суборенди, позички, надання послуг та ін.) автогрейдером, зазначеним у п. 17 Довідки № 28. Відповідно, інформації та/або документів, які б підтверджували право надання в користування (оренди (лізингу), суборенди, позички, надання послуг та ін.), а відтак і можливості надання таких послуг ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» в складі пропозиції не надано. Таким чином, ТОВ «ГАРАНТСТРОЙІНВЕСТ» у складі пропозиції не надано договору, який би посвідчував право користування (оренди (лізингу), суборенди, позички, надання послуг та ін) автогрейдером, чим не виконано вимоги пункту 3 частини 5 Розділу 3 ТД.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Проте, на порушення вимог частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» та ТОВ «ГАРАНТСТРОЙІНВЕСТ», як таких, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Слід додати, що відповідно до пункту 17.1 договору від 15.04.2022 № 1992 додатком до договору є договірна ціна з відповідними розрахунками. Моніторингом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що Замовником не оприлюднено вказані розрахунки, чим порушено пункт 10 частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
17.06.2022 13:47 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2022 13:47
Оскарження висновку в суді
Опис:
22.06.2022 року було подано позову заяву до Окружного адміністративного суду м. Києва щодо скасування висновку моніторингу
Дата публікації:
23.06.2022 11:01
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
2a244e82ec8149cba8cdec375b49d5e0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.05.2022 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2022 00:00
Опис:
У межах здійснення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є роботи з капітального ремонту і реставрації (капітальний ремонт елементів благоустрою острова Оболонський в Оболонському районі м. Києва), проведеної Комунальним підприємством виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «ПЛЕСО» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-30-010858-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2f6ab47b1cb34554b361ab35b91a6198
Назва:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 23.05.2022р. UA-2021-12-30-010858-c) процедури закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація (КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ЕЛЕМЕНТІВ БЛАГОУСТРОЮ ОСТРОВА ОБОЛОНСЬКИЙ В ОБОЛОНСЬКОМУ РАЙОНІ М.КИЄВА)», код за ДК 021:2015 – 45453000-7 Настанова з визначення вартості будівництва – Капітальний ремонт, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" – Капітальний ремонт», ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-30-010858-c, повідомляємо наступне.
Дата опублікування:
27.05.2022 15:19
Опис:
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 2 до тендерної документації, зазначена на підставі експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ЕЛЕМЕНТІВ БЛАГОУСТРОЮ ОСТРОВА ОБОЛОНСЬКИЙ В ОБОЛОНСЬКОМУ РАЙОНІ М.КИЄВА», затвердженого директором Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТИЗА ЗО» 15 грудня 2021 р. № 440/21Д.
Проєктно-кошторисна документація (стадії РП) виконана ТОВ ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «ДПВІ».
У разі необхідності, учасники торгів мали можливість ознайомитися з проектно-кошторисною документацією за адресою: м.Київ, вул. Микільсько- Слобідська, 7.
Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та Настанови з визначення вартості будівництва зазначеного з урахуванням зазначеного вище експертного звіту.
Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 174 858 000,00грн. з ПДВ.
Фінансування даної закупівлі передбачено місцевим бюджетом м. Києва відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.12.2021 № 3703/3744 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24 грудня 2020 року № 23/23».
У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, 30.12.2021 на сайті https://pleso.kyiv.ua/ оприлюднено зазначену інформацію за посиланням: http://pleso.kyiv.ua/wp-content/uploads/2021/12/1640878377255816.pdf, що відповідає дню оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та вимогам чинного законодавства.
Додатково повідомляємо, що КП «Плесо», відповідно до розпорядження ВО КМР (КМДА) № 1547 від 04.12.2017 р. «Про внесення змін до розпорядження № 1036 від 11.09.2009 р. «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» додатково здійснює оприлюднення інформації щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на порталі ІАС «ЗАКУПІВЛІ МІСТА КИЄВА» за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/.
Додатки:
- експертний звіт від 15 грудня 2021 р. № 440/21Д в 1 екз на 9 арк;
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (закупівля за номером ID: UA-2021-12-30-010858-c), що опубліковані на сайті в 1 екз на 1 арк;
- скріншот посилання на оприлюднене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в 1 екз на 1 арк.
Номер:
c6045ccce2b5474588536eb1a987c306
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.06.2022 19:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.06.2022 00:00
Опис:
Чому Замовником укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e8287778f3b74f4d886bd89220ace80a
Назва:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 23.05.2022р. UA-2021-12-30-010858-c) процедури закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація (КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ЕЛЕМЕНТІВ БЛАГОУСТРОЮ ОСТРОВА ОБОЛОНСЬКИЙ В ОБОЛОНСЬКОМУ РАЙОНІ М.КИЄВА)», код за ДК 021:2015 – 45453000-7 Настанова з визначення вартості будівництва – Капітальний ремонт, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" – Капітальний ремонт», ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-30-010858-c, повідомляємо наступне.
Дата опублікування:
09.06.2022 15:34
Опис:
Керуючись вимогами статті 10, 29 та 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон), Уповноважена особа КП «Плесо», рішенням від 17.02.2022 (протокол №82/22), визначила пропозицію учасника процедури відкритих торгів (з публікацією оголошення англійською мовою) на закупівлю: «Капітальний ремонт і реставрація (КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ЕЛЕМЕНТІВ БЛАГОУСТРОЮ ОСТРОВА ОБОЛОНСЬКИЙ В ОБОЛОНСЬКОМУ РАЙОНІ М.КИЄВА)», код за ДК 021:2015 – 45453000-7 Настанова з визначення вартості будівництва – Капітальний ремонт, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" – Капітальний ремонт», ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-30-010858-c – Товариства з обмеженою відповідальністю «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» з ціною пропозиції за результатом електронного аукціону 173 624 250,00грн з ПДВ такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, технічним характеристикам предмету закупівлі та умовам, зазначеним в тендерній документації та прийняла рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Згідно з ч. 6 ст. 33 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Таким чином, договір мав бути укладений до 09 березня 2022року.
Проте, відповідно до листа Торгово-промислової палати України (далі – ТПП) від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 (додається), яка на підставі статей 14, 14¹ Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР (далі — Закон № 671), Статуту ТПП України засвідчила форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), дотримання термінів укладання договору, відповідно до норм Закону, стало не можливим внаслідок обставин непереборної сили.
Форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо.
Відповідно до листа Мінекономіки від 04.03.2022 №3304-04_9225-06, процедури закупівель та спрощені закупівлі, розпочаті до введення правового режиму воєнного стану в Україні, завершуються у порядку, визначеному Законом.
Згідно з ч. 6 ст. 33, у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Таким чином, враховуючи обґрунтовану необхідність, та той факт, що в умовах активних бойових дії, які велись на території м. Києва та Київської області, запровадження комендантської години, під час якої заборонялось пересування містом, працівники КП «Плесо» фізично не мали змоги приїхати в офісне приміщення та виконувати свої посадові обов’язки в повному обсязі, а чимало підприємств та організацій (як то підрядник) взагалі фізично не мали доступу до своїх офісів, прийнято рішення продовжити строк для укладання договору до 60 днів.
Протокол Уповноваженої особи щодо прийняття рішення про необхідність подовження терміну укладання договору внаслідок обставин непереборної сили від 09.03.2022 №114-1/22 завантажено до електронної системи закупівель.