• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт і реставрація (КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ЕЛЕМЕНТІВ БЛАГОУСТРОЮ ОСТРОВА ОБОЛОНСЬКИЙ В ОБОЛОНСЬКОМУ РАЙОНІ М.КИЄВА)

Настанова з визначення вартості будівництва – Капітальний ремонт, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" – Капітальний ремонт». Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів /інформації передбачених п. 7 розділу І тендерної документації.

Завершена

174 858 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 874 290.00 UAH
Номер: aae749c8a61b4f52ae3187e642e3b56d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-23-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 24.05.2022 09:31 - 16.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.05.2022 № 150 Київ Про здійснення моніторингу закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів, додається (далі – Перелік). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 23.05.2022 № 150 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу 1. UA-2021-12-30-010858-c Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва "ПЛЕСО" Капітальний ремонт елементів благоустрою острова Оболонський в Оболонському районі міса Києва 174 858 000,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 683-92-90, vita13131313@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 10 частини 1 статті 10, частини 1 статті 31, пункту 2 частини другої статті 32 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.12.2021 № 334/21, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» (далі – Переможець), ТОВ «ГАРАНТСТРОЙІНВЕСТ» (далі – Учасник), ТОВ «СІЛАРК», реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття, протокол від 17.02.2022 № 82/22, повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2022, договір від 15.04.2022 № 1992, пояснення Замовника від 27.05.2022 та від 09.06.2022 року. Моніторингом установлено невідповідність тендерних пропозицій ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» та ТОВ «ГАРАНТСТРОЙІНВЕСТ» кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником у тендерній документації (далі – ТД). Відповідно до пункту 1 частини 5 Розділу 3 ТД для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасники надають довідку за формою Додатку 6, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямками, що необхідні для виконання робіт, які передбачені завданням на проектування. До зазначеної довідки учасник повинен надати у сканованому вигляді дипломи про закінчення учбових закладів (окрім робітничого персоналу) та документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником). Згідно з довідкою від 18.01.2022 № 1848 (далі – Довідка) у складі наданої пропозиції Переможцем зазначено про наявність у штаті інженерного персоналу, зокрема директора Федька В.О. та головного бухгалтера Москаль О.П. На підтвердження наявності у вказаних працівників освіти Переможцем надано: 1. на директора товариства – атестат про середню освіту (документ, який свідчить про закінчення середньої загальноосвітньої школи, в тому числі вечірньої) 2. на головного бухгалтера – свідоцтво про проходження навчання по курсу «Бухгалтерський облік» (документ, який свідчить про перепідготовку та підвищення кваліфікації). При цьому, частиною 12 пункту 1 статті Закону України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 № 1556-VII (далі – Закон № 1556-VII) визначено, що кваліфікація - офіційний результат оцінювання і визнання, який отримано, коли уповноважена установа встановила, що особа досягла компетентностей (результатів навчання) відповідно до стандартів вищої освіти, що засвідчується відповідним документом про вищу освіту. Відповідно до частини 2 статті 7 Закону № 1556-VII видами документів про вищу освіту за відповідними ступенями є: диплом молодшого бакалавра; диплом бакалавра; диплом магістра; диплом доктора філософії/доктора мистецтва. До того ж, згідно з частиною 7 статті 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV, головним бухгалтером підприємства, що становить суспільний інтерес, може бути призначена особа, яка має повну вищу економічну освіту. Враховуючи зазначене, для підтвердження вказаної вимоги, встановленої Замовником у ТД, учасники повинні були надати документи, що підтверджують наявність у працівників інженерного персоналу саме вищої освіти. Однак, Переможцем у складі пропозиції не надано документів про вищу освіту (дипломів) директора та головного бухгалтера, зазначених у Довідці, чим не виконано вимогу пункту 1 частини 5 Розділу 3 ТД. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Моніторингом документів та інформації, наданої Учасником у складі пропозиції, встановлено наступне. Згідно з пунктом 3 частини 5 Розділу 3 ТД для підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі пропозиції надається: - довідка згідно з додатком №7 до ТД, яка повинна свідчити про те, що учасник має приміщення, обладнання у повній кількості та програмне забезпечення, необхідні для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі; - копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів, транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини, механізми та транспортні засоби; - якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби не є власністю учасника виробничих потужностей, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, надання послуг та ін. та акти приймання-передачі Учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). На виконання вказаної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в нього механізмів та транспортних засобів від 27.01.2022 № 28 (далі – Довідка № 28), згідно з якою ТОВ «ГАРАНТСТРОЙІНВЕСТ» отримує у ФОП Решотка С.П. за договором від 20.12.2021 № 780 послуги наступної техніки: 1. крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування (вантажопідйомність 10 т); 2. крани на автомобільному ходу (вантажопідйомність 6,3 т та 10 т); 3. екскаватори одноковшеві дизельні з місткістю ковша 0, 25 м3 та 0,5 м3; 4. котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою 8 т та 16 т. Для підтвердження вказаної інформації Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір 20.12.2021 № 780, укладений з ФОП Решотка С.П. Згідно із специфікацією та актом приймання – передачі (додатки до договору) послуги будуть надаватися автокраном (1 шт) (при тому, що у Довідці № 28 зазначено про наявність 3 шт), екскаватором гусеничним (3 шт) (у Довідці №28 зазначено про 2 шт) та котком дорожнім (1 шт) (при тому, що у Довідці № 28 зазначено про наявність 2 шт). При цьому, копії свідоцтв про реєстрацію надано на 1 автокран, 1 коток та лише 1 екскаватор. Враховуючи зазначене, Учасником не підтверджено повною мірою інформацію, надану у Довідці № 28, чим не виконано вимоги пункту 3 частини 5 Розділу 3 ТД. Крім того, Учасником у складі тендерної пропозиції в Довідці № 28 вказаний автогрейдер, власником якого є Конов О.М., та яким відповідно до договору від 20.12.2021 № 08 ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» зобов’язується надавати Учаснику послуги. При цьому, не надано договір, що посвідчує право користування (оренди (лізингу), суборенди, позички, надання послуг та ін.) автогрейдером, зазначеним у п. 17 Довідки № 28. Відповідно, інформації та/або документів, які б підтверджували право надання в користування (оренди (лізингу), суборенди, позички, надання послуг та ін.), а відтак і можливості надання таких послуг ТОВ «БУДТЕХІНДУСТРІЯ» в складі пропозиції не надано. Таким чином, ТОВ «ГАРАНТСТРОЙІНВЕСТ» у складі пропозиції не надано договору, який би посвідчував право користування (оренди (лізингу), суборенди, позички, надання послуг та ін) автогрейдером, чим не виконано вимоги пункту 3 частини 5 Розділу 3 ТД. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Проте, на порушення вимог частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» та ТОВ «ГАРАНТСТРОЙІНВЕСТ», як таких, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. Слід додати, що відповідно до пункту 17.1 договору від 15.04.2022 № 1992 додатком до договору є договірна ціна з відповідними розрахунками. Моніторингом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що Замовником не оприлюднено вказані розрахунки, чим порушено пункт 10 частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 17.06.2022 13:47 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.06.2022 13:47

Оскарження висновку в суді

Опис: 22.06.2022 року було подано позову заяву до Окружного адміністративного суду м. Києва щодо скасування висновку моніторингу
Дата публікації: 23.06.2022 11:01

Запити/Пояснення