-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо свинини крупний кусок, м'ясо телятини крупний кусок, філе куряче, стегно куряче
Завершена
1 495 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Номер:
5ba00f1bb05c47629612b28eba7bc271
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-14-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2022 00:00
Період моніторингу:
14.10.2022 13:27 - 04.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.10.2022 № 257
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 13.10.2022 № 257
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
32 UA-2021-12-30-010754-c КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА" СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
М'ясо свинини крупний кусок, м'ясо телятини крупний кусок, філе куряче, стегно куряче 1 495 300,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.12.2021 № 397, тендерні пропозиції ТОВ «Ворожба», ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2022, протокол відхилення № 691 від 24.01.2022, повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2022, договір № 9/22 ТХ від 08.02.2022, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 20.10.2022.
Період усунення порушень:
09.11.2022 17:05 - 15.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
09.11.2022 17:05
Запити/Пояснення
Номер:
826ee8aa771e4065bb70acf151af2df7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2022 11:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
42fb8368161b4e1ebadfa4653fee7a78
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
20.10.2022 09:37
Опис:
Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартісті. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.