• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33111650-2- Мамографічні апарати) НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова

Завершена

13 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 000.00 UAH
Номер: 834158355d48484790257d266775c6a3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-10-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 10.06.2022 14:38 - 07.07.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.06.2022 № 14 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віталій УСИК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.06.2022 № 14 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-12-30-010653-c 30.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Обласного комунального некомерційного підприємства "Буковинський клінічний онкологічний центр" (далі – Замовник) на 2022 рік за номером ID: UA-P-2021-12-30-009903-c ; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протоколи розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: Товариство з обмеженою відповідальністю «Техмедконтракт» (далі – ТОВ «Техмедконтракт»), Товариство з обмеженою відповідальністю «Циммер Медізин Сістем Україна», протокол розкриття тендерних пропозицій UA-2021-12-30-010653-c, протокол від 17.02.2022 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця процедури відкритих торгів з публікацією англійської мови та прийняття рішення про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2022, Договір № 154 від 14.04.2022 року про закупівлю товарів, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 23.06.2022. За результатами аукціону по предмету закупівлі «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33111650-2- Мамографічні апарати) НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова», Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ «Техмедконтракт», пропозиція якого є найбільш економічно вигідна. Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «Техмедконтракт» укладено Договір № 154 від 14.04.2022 року про закупівлю товарів на загальну суму 12774944,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 29.06.2022 16:49 - 05.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.06.2022 16:49

Запити/Пояснення