-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33111650-2- Мамографічні апарати) НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова
Завершена
13 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 65 000.00 UAH
Номер:
834158355d48484790257d266775c6a3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-10-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2022 00:00
Період моніторингу:
10.06.2022 14:38 - 07.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.06.2022 № 14
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Віталій УСИК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.06.2022 № 14
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-12-30-010653-c 30.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Обласного комунального некомерційного підприємства "Буковинський клінічний онкологічний центр" (далі – Замовник) на 2022 рік за номером ID: UA-P-2021-12-30-009903-c ; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протоколи розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: Товариство з обмеженою відповідальністю «Техмедконтракт» (далі – ТОВ «Техмедконтракт»), Товариство з обмеженою відповідальністю «Циммер Медізин Сістем Україна», протокол розкриття тендерних пропозицій UA-2021-12-30-010653-c, протокол від 17.02.2022 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця процедури відкритих торгів з публікацією англійської мови та прийняття рішення про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2022, Договір № 154 від 14.04.2022 року про закупівлю товарів, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 23.06.2022.
За результатами аукціону по предмету закупівлі «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33111650-2- Мамографічні апарати) НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова», Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ «Техмедконтракт», пропозиція якого є найбільш економічно вигідна.
Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «Техмедконтракт» укладено Договір № 154 від 14.04.2022 року про закупівлю товарів на загальну суму 12774944,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
29.06.2022 16:49 - 05.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.06.2022 16:49
Запити/Пояснення
Номер:
10f6acb273784cfb9f072fadb613f0b8
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.06.2022 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33111650-2- Мамографічні апарати) НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-30-010653-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Замовником в електронній системі закупівель Prozorro 17.02.2022 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі з Товариством з обмеженою відповідальністю «Техмедконтракт». Проте, сам договір укладено 14 квітня 2022 року, тобто, на 56 день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Просимо надати підтвердження про продовження строку для укладання договору з переможцем процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
25caf388c13541ab9b8f8b335c4c4a93
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.06.2022 13:11
Опис:
Строк для укладання договору на закупівлю по предмету: «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33111650-2- Мамографічні апарати) НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова» за номером ID: UA-2021-12-30-010653-c) було продовжено до 60 діб протокольним рішенням Уповноваженої особи від 07.03.2022 р. №б/н (сканкопія протоколу додається). В електронній системі закупівель "PROZORRO" немає технічної можливості підвантажувати до закупівлі протокольне рішення про продовження строку для укладання договору.