-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сир кисломолочний, твердий сир (15540000-5 Сирні продукти)
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Завершена
533 398.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 666.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 666.99 UAH
Номер:
11620f3a33054eb6adafb887a5025c4e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-27-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2022 00:00
Період моніторингу:
27.10.2022 16:39 - 17.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.10.2022 № 18-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 27.10.2022 № 18-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-12-30-010549-c 30.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень керуючись статтями 5 та 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" та статтею 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Управління зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 листопада 2022 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.12.2021 № б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" (далі–ТОВ "Радивилівмолоко"), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.01.2022 № 1, повідомлення про намір укласти договір, договір від 10.02.2022 № 13.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
09.11.2022 22:09 - 24.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
09.11.2022 22:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про дисциплінарне стягнення
Дата публікації звіту:
16.11.2022 11:10
Запити/Пояснення
Номер:
f1ebf9210f0e4e1cb853d9f538757191
Назва:
Запит про надання пояснень.
Дата опублікування:
02.11.2022 21:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі кисломолочного та твердого сирів, Код ДК 021:2015 - 15540000-5 Сирні продукти, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-12-30-010549-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9238d4ec324345608597a0f0b2265245
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.11.2022 13:59
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Щодо потреби.
Потреба у продуктах харчування визначається відповідно до Постанови
Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Норми харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
1. Енергетична та поживна цінність їжі (вміст макро- і мікронутрієнтів) у закладах дошкільної, загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (далі — заклади) повинна відповідати загальним віковим потребам здобувачів освіти/дітей згідно з нормами фізіологічних потреб в основних харчових речовинах та енергії, визначеними МОЗ.
Відповідно до пункту 2, 3, 5, 5 Порядку № 305,
2. Планування частки калорійності їжі у загальних енергетичних потребах залежить від режиму (кратності) харчування в закладі.
3. У разі споживання лише сніданку калорійність повинна становити 25—30 відсотків добової потреби, відповідна частка для обіду збільшується до 30—35 відсотків. Орієнтовна кількість калорій на сніданок, обід та вечерю, добова калорійність для різних вікових груп наведена в таблиці 1. (В прикріпленому документі)
4. М’ясо, риба, молоко та молочні продукти, яйця, бобові та горіхи є основними джерелами білку. Додатковим джерелом корисних білків є злакові продукти. Кількість білків для сніданку, обіду та вечері, а також добова потреба в білку для різних вікових груп наведені у таблиці 2. (В прикріпленому документі)
5. Загальну кількість жирів для сніданку, обіду та вечері для різних вікових груп наведено у таблиці 3.(В прикріпленому документі)
Відповідно до пункту 7 Поряду № 305,
7. Під час організації в закладах три-, чотири- або п’ятиразового харчування розрахунок калорійності за окремими прийомами їжі, кількості білків, жирів
та вуглеводів проводиться відповідно до таблиці 5.(В прикріпленому документі)
Відповідно до пункту 13 Порядку № 305, для здійснення закупівель вага харчових продуктів, що використовуються для приготування страв,розраховується у брутто згідно з технологічною документацією на страви та вироби.(Додаток 1 до норм "Норми споживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід або вечерю у закладах дошкільної освіти у разі п’ятиденного перебування", Додаток 2 до норм "Норми споживання основних груп харчових продуктів у складі другого сніданку та підвечірку у закладах дошкільної освіти у разі п’ятиденного перебування", Додаток 5 до норм "Норми споживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід та вечерю в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування", Додаток 6 до норм "Норми споживання основних груп харчових продуктів у складі другого сніданку та підвечірку в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування")
Відділ освіти, молоді та спорту Гришковецької селищної ради, Бердичівського району Житомирської області, має на своєму балансі:
Дитячі дошкільні заклади – 6
Загнальноосвітні середні школи- 6
Ліцеї – 4
Гімназії – 2
Кількість днів перебування дітей у дошкільних навчальних закладах протягом планового 2022 року становить – 250 днів
Кількість навчальних днів у закладах загальної середньої освіти протягом планового 2022 року становить – 175 днів
Норму споживання сиру кисломолочного та сиру твердого для різних вікових груп помножити на кількість сніданків, обідів, підвечірків, визначаємо загальну кількість продукту.
Відповідно до Оголошення про проведення процедури відкритих торгів UA-2021-12-30-010549-c та тендерної документації, кількість сиру кисломолочного становила 4092 кг;
Кількість сиру твердого становила 248 кг.
Щодо цін на зазначені продукти
Станом на грудень 2022 року, коли здійснювалось планування закупівлі ДК 021:2015: 15541000-2 — Столовий сир, ринкові ціни на зазначені продукти становили:
Сир кисломолочний 5 % - від 121 грн / кг до 150,00 грн /кг
http://store.obmol.com.ua/product/%d1%81%d0%b8%d1%80-%d0%ba%d0%b8%d1%81%d0%bb%d0%be%d0%bc%d0%be%d0%bb%d0%be%d1%87%d0%bd%d0%b8%d0%b9-5-%d0%b2%d1%96%d0%b4%d1%80%d0%be-1-%d0%ba%d0%b3/
твердий сир – від 153,30 грн /кг до 189,00 грн/кг
https://agrotimes.ua/tvarinnitstvo/za-rik-serednya-czina-vyrobnykiv-syru-zrosla-na-20/
Сир твердий 248 кг * 153,30 = 38018,40 грн.
Сир кисломолочний 4092 кг * 121,00 = 495132 грн
Разом: 533150,40 грн.
В оголошенні про закупівлю UA-2021-12-30-010549-c Очікувана вартість зазначена - 533 398,40 грн
2.Відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»,
1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
3) зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання;
Всі документи, крім звіту про виконання договору про закупівлю, оприлюднені на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту
У Відділу освіти, молоді та спорту Гришковецької селищної ради, Бердичівського району, Житомирської області бюджетні кошти на створення власного веб-сайту на той час не виділялись. Зараз веб-сайт в процесі наповнення матеріалами.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
У тендерній документації на закупівлю товарів 15540000-5 Сирні продукти, технічні та якісні характеристики зазначені в Додатку 3.
Додаток 3
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
предмета закупівлі(технічне завдання)
ДК 021:2015 - 15540000-5 (Сир кисломолочний, твердий сир)
Товар, призначений для постачання до закладів замовника, має відповідати вимогам
ДСТУ, за умови, що технічні умови на зазначений товар мають показники не нижчі, ніж
визначено в державних (національних (регіональних)) стандартах.
Сир кисломолочний- Зовнішній вигляд – м’яка, мазка або злегка
розсипчаста маса.
Смак і запах–чистий, ніжний, кисломолочний, без сторонніх присмаків
та запахів.
Колір– білий або з кремовим відтінком, рівномірний за всією масою.
Консистенція – ніжна, однорідна, допускається злегка крупинчаста.
Жирність - не менше 9 %.
Не допускається в складі сиру кисломолочного - синтетичних
барвників, ароматизаторів, підсилювачів смаку, консервантів, рослинних або
інших жирів не молочного походження.
Строк придатності – не більше ніж 7 діб, при температурівід +2 до + 6С.
Пакування –кисломолочний сир, запакований у спожиткову тару, масою
нетто не більше 1000гр. Сир у спожитковому пакуванні має бути складений у
картонні ящики, лотки з вічками або полімерні ящики. Тара та пакувальні
матеріали, які застосовують для пакування кисломолочного сиру, повинні
бути не пошкоджені ,чисті, сухі, без стороннього запаху і відповідати
вимогам чинної нормативної документації. ДСТУ 4554:2006 або ТУ
виробника, відповідність іншим вимогам діючого санітарного законодавства
України, нормам харчування.
Твердий сир - зовнішній вигляд – поверхня рівна, чиста, без механічних
пошкоджень, покрита захисним покривом, який щільно прилягає до поверхні
сиру. Смак і запах – специфічний сирний, без сторонніх присмаків і запахів.
Дозволено наявність присмаку пастеризації.
Колір – однорідний за всією масою, від білого до ледве жовтого.
Консистенція – пластична, ніжна, однорідна по всій масі.
Масова частка жиру в сухій речовинні - не менше 40%.
Не допускається в складі сиру – синтетичних барвників, ароматизаторів,
підсилювачів смаку, консервантів, жирів не молочного походження.
Строк придатності – не більше ніж 90 діб (при температурі від – 4 до 0
С) або не більше ніж 45 діб( при температурі від 0 до +6 С)
Пакування – головки сиру запаковані в картонні ящики, які заклеєні
клейкою стрічкою та промарковані згідно з чинними нормативними
документами.
ДСТУ 6003:2008 або ТУ виробника, відповідність іншим вимогам діючого
санітарного законодавства України, нормам харчування.