• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

«Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» за кодом ДК 021-2015: 50530000-9 (Послуги з поточного ремонту перемикаючого пристрою (РПН) типу РНТ-13 на силовому трансформаторі 2Т ГПП «Морська» інв. № 103226)

«Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» за кодом ДК 021-2015: 50530000-9 (Послуги з поточного ремонту перемикаючого пристрою (РПН) типу РНТ-13 на силовому трансформаторі 2Т ГПП «Морська» інв. № 103226)

Торги відмінено

599 831.67 UAH без ПДВ
Номер: 5ff90ceeac6e405ab918fe0b9d5068d4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-08-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.08.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 08.08.2022 16:56 - 30.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.08.2022 Одеса № 202 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 08.08.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 08.08.2022 № 202 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 UA-2021-12-30-010052-c 30.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, yiliya.sarain28@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 30.12.2021 в електронній системі закупівель, звіти про результати проведення процедур закупівель за № ID: UA-2021-10-29-002264-b, UA-2021-05-24-014948-b, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю під час застосування переговорної процедури закупівлі, протокол засідання тендерного комітету від 29.12.2021 б/н, пояснення отримані 18.08.2022 через електронну систему закупівель, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.08.2022 б/н, інформація про відміну процедури закупівлі. Зазначена переговорна процедура застосована відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону з підстави: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відповідно до частини сьомої статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому згідно із вимогами пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 30.12.2021. Рішення про намір укласти договір про закупівлю прийняте протоколом засідання тендерного комітету від 29.12.2021. Однак, у термін, визначений Законом, та станом на 19.08.2022 року (232 день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель «ProZorro» договір про закупівлю з товариством з обмеженою відповідальністю «Укрконстракшн Проджект». У межах проведення моніторингу Замовнику було надано запит на пояснення від 09.08.2022 щодо вищезазначеного питання. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Замовником надано відповідь на запит через електронну систему закупівель 18.08.2022, тобто на сьомий робочий день, чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. При цьому, у наданих поясненнях Замовник зазначив, що через обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», належне завершення процедури було унеможливлено та договір не було укладено. Таким чином на порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону Замовник не відмінив процедуру закупівлі, через не підписання договору про закупівлю у визначений Законом строк. Разом з тим, Замовником 18.08.2022 о 13:00 оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію щодо відміни процедури закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень: 19.08.2022 13:11 - 03.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 19.08.2022 13:11

Запити/Пояснення