• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування учнів )

Завершена

2 305 600.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 528.00 UAH
Номер: b19ef953c53c4b7994a7065f055cb973
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-26-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.01.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 26.01.2022 14:11 - 17.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 26.01.2022 №47 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Заступник начальника управління – начальник відділу взаємодії з правоохоронними органами Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26.01.2022 №47 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-12-30-008069-c 30.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина САНЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пунктів 11 та 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Барановська Марія Ярославівна встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи про вжиті заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 28 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею ім. В'ячеслава Чорновола Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію Фізичної особи підприємеця Барановської Марії Ярославівни, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.01.2022 №4, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Також, встановлено, що у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у Додатку 5 до ТД Замовник зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів (з дати розкриття тендерних пропозицій), що є порушенням вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними має бути не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У разі якщо учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати КЕП тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини не накладення на неї КЕП. Учасником ФОП Барановська Марія Ярославівна в складі тендерної пропозиції надано файл «Електронний підпис» (sign.p7s) (накладено електронний підпис на пропозицію). За результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу (далі – ЦЗО), було встановлено наступне: Підписувач БАРАНОВСЬКА МАРІЯ ЯРОСЛАВІВНА П.І.Б. БАРАНОВСЬКА МАРІЯ ЯРОСЛАВІВНА РНОКПП 2548512823 Організація (установа) ФОП БАРАНОВСЬКА МАРІЯ ЯРОСЛАВІВНА Код ЄДРПОУ 2548512823 Посада КЕРІВНИК Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 08:06:24 24.01.2022 Сертифікат виданий АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер 2B6C7DF9A3891DA104000000D86F97008185CD02 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований Враховуючи вищенаведене, пропозиція ФОП Барановська Марія Ярославівна не містить саме кваліфікований електронний підпис на захищеному носії, оскільки, за результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі ЦЗО, з’являється інформація, що тип носія особистого ключа «Незахищений», що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ ТД. На порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Барановська Марія Ярославівна через те, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень: 28.01.2022 11:50 - 12.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.01.2022 11:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області у висновку про результати проведеного моніторингу зазначено порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Мною, у п.1 розділу 3 тендерної документації зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету. Таким чином, порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону відсутнє. Також, у висновку зазначено порушення вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Однак, процедура була здійснена за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія, ефективність та пропорційність. Щодо пропозиції ФОП Барановської Марії Ярославівни, яка не містить кваліфікований електронний підпис на захищеному носії, зазначаємо наступне. Учасники не пізніше ніж до 05.03.2022 можуть використовувати удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, що відповідає вимогам, затвердженим пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Таким чином, учасником ФОП Барановською Марією Ярославівною накладено на свою тендерну пропозицію накладено удосконалений електронний підпис.
Дата публікації звіту: 01.02.2022 12:38