-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
товар - код CPV 14760000-6 по ДК021:2015 – Іридій, галій, індій, талій і барій (Джерело іонізуючого випромінювання). ( п.9.548)
Завершена
588 024.00
UAH з ПДВ
Номер:
a40529185a6c452e9b52276c24da017f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-08-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2022 00:00
Період моніторингу:
08.09.2022 16:00 - 30.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.09.2022 № 59-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.09.2022 № 59-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2021-12-30-007960-c, 30.12.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; відповідності Закону повідомлення про намір укласти договір (під час проведення переговорної процедури); дотримання законодавства при укладанні договору та додаткової угоди до нього; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; відповідності Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомлення про намір укласти договір (під час проведення переговорної процедури); дотримання законодавства при укладанні договору та додаткової угоди до нього; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВП ЮУАЕС ДП НАЕК «Енергоатом» (далі – замовник) на 2021 рік; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю від 09.09.2022, оприлюднена в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір (під час проведення переговорної процедури) від 30.12.2021; протокольне рішення тендерного комітету замовника від 29.12.2021 № 625; договір поставки від 28.01.2022 № 53-123-04-22-07-467, укладений між замовником та ДП «УДВП Ізотоп» на суму 588024,00 грн (з ПДВ); додаткову угоду до вищевказаного договору від 04.05.2022 № 1.
Моніторингом установлено, що за результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем та ДП «УДВП Ізотоп» укладено договір поставки від 28.01.2022 № 53-123-04-22-07-467 на суму 588024,00 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень:
21.09.2022 16:04 - 27.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.09.2022 16:04
Запити/Пояснення
Номер:
923f61abc59748d2888f45894cf1c901
Назва:
запит по надання пояснень
Дата опублікування:
09.09.2022 09:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2022 00:00
Опис:
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 588024,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-30-007960-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
c6617b80b5724c7a90c7f480c6f2270b
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
09.09.2022 14:25
Опис:
Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення від 09.09.2022
Посилання на сторінку власного веб-сайту:
У зв’язку з тим, що на період дії воєнного стану в Україні веб-сайт ВП ПАЕС (https://www.sunpp.mk.ua/) відключений від мережі інтернет (у разі необхідності, направимо копію наказу ВП ПАЕС від 25.04.2022 №510 «Про інформаційну політику» на зазначену вами електронну адресу), ВП ПАЕС не має можливості дати посилання на сторінку власного веб-сайту, яка буде доступна для перегляду, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Підтвердженням того, що ВП ПАЕС дотримується вимог чинного законодавства, в т.ч. постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710, та оприлюднює передбачену даною постановою інформацію на власному веб-сайті, може бути результат попередніх моніторінгів, які відбулись у 2022 році, наприклад за наступними ідентифікаторами закупівель:
UA-2021-09-14-001977-a;
UA-2021-09-28-001822-b;
UA-2021-11-15-013595-a;
UA-2021-09-13-002641-a;
UA-2021-12-09-005655-a.