• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М’ясо (м’ясо свининне охолоджене без кості, м’ясо яловиче охолоджене без кості, м’ясо куряче (філе)охолоджене без кості, печінка куряча охолоджена)

Завершена

337 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 685.00 UAH
Номер: cdd479771f5645f9b075d12cc7a37733
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-29-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.08.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 29.08.2022 15:52 - 20.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.08.2022 №27-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 29.08.2022 №27-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2021-12-30-001410-a від 30.12.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 161-11-71, podyuknadja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення частини першої та другої статті 16, пунктів 2, 11, 14, 19 частини другої статті 22, частини другої статті 24 Закону. За результатами моніторингу відповідності пропозиції ФОП Прусік О.Ю. умовам тендерної документації встановлено порушення пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП Прусік О.Ю., своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору постачання товару від 31.01.2022 за №28 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Теребовлянського профільного ліцею (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 30.12.2021 №40, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Прусік Оксани Юріївни (далі – ФОП Прусік О.Ю.), протокольне рішення уповноваженої особи від 17.01.2022 №9, повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2022, договір про закупівлю товару від 31.01.2022 за №28, додаткову угоду від 10.08.2022 за №1, пояснення Замовника з документальним підтвердженням від 31.08.2022 отримане через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону, а саме: - на порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону Замовником у пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій» тоді як необхідно зазначити, що «із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій»; - на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону, Замовником у пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону, Замовником у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, перелік яких, затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998, (далі – Наказ № 710); - в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 111 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу про подання інформації та документів, що підтверджують відповідності учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 до тендерної документації. Однак, вказаний додаток до тендерної документації не завантажено. Отже, на порушення частини першої та другої статті 16 та пункту 2 статті 22 Закону Замовником в тендерній документації не зазначено один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; - в пункті 1 «Процедура надання роз'яснень щодо тендерної документації» та пункті 2 «Унесення змін до тендерної документації» розділу II «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації відповідно зазначено «У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів» та «Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації», що не відповідає вимогам частини другої статті 24 Закону; - в пункті 4 «Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовником здійснено посилання на статті 32, 35 і 36 Закону, що не відповідає умовам Закону. За результатами аналізу пропозиції ФОП Прусік О.Ю. встановлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме: - на порушення вимог додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації не надано у складі пропозиції декларації виробника м’яса яловичого; - на порушення вимог пункту 3 «Проект договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації не надано у складі пропозиції листа-погодження з проектом договору про закупівлю. Однак Замовником, в порушення пункту 1 та 2 частини першої статті 31 Закону не відхилено пропозицію ФОП Прусік О.Ю., як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та умовам технічної специфікації.
Період усунення порушень: 15.09.2022 15:29 - 30.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 15.09.2022 15:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник припиняє дію Договору постачання №28 від 31.01.2022р, шляхом розірвання за згодою Сторін через оформлення додаткової угоди.(Додаткова угода додається) Замовник погоджується з висновком Держаудитслужби та повідомляє, що виявлені порушення законодавства у сфері закупівель розглянуто та буде вжито заходів спрямованих на їх недопущення при підготовці тендерних документацій та проведенні закупівель у майбутньому
Дата публікації звіту: 19.09.2022 13:22

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 28.09.2022 13:50

Запити/Пояснення