-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Наркотичні засоби, психотропні речовини: Морфін (Morphine), Фентаніл (Fentanyl), Кетамін (Ketamine), Діазепам (Diazepam))
Завершена
3 294 668.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 473.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 473.34 UAH
Номер:
a864dd9172da4688a2b6ac99678a657c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-15-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.11.2022 00:00
Період моніторингу:
16.11.2022 18:13 - 08.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.11.2022 № 47
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 16.11.2022 № 47
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2021-12-30-006507-c 30.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій та правомірність допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Одеської обласної ради» (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.02.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.02.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Софія» (далі – ТОВ «Софія») та Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрфармгруп», повідомлення про намір укласти договір від 11.02.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.02.2022 № 41, договір від 24.02.2022 № 23/2, укладений Комунальним некомерційним підприємством «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради з ТОВ «Софія», звіт про результати проведення процедури закупівлі від 25.02.2022, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.11.2022.
Відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації».
Отже, Замовником в порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено місце поставки товарів (адресу).
Період усунення порушень:
01.12.2022 14:04 - 16.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.12.2022 14:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Висновок
Дата публікації висновку:
1 груд 14:04
Період публікації висновку про результати:
1 груд 14:04 – 16 груд 00:00
Наявність порушень:
Так
Тип порушень:
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій та правомірність допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Одеської обласної ради» (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.02.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.02.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Софія» (далі – ТОВ «Софія») та Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрфармгруп», повідомлення про намір укласти договір від 11.02.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.02.2022 № 41, договір від 24.02.2022 № 23/2, укладений Комунальним некомерційним підприємством «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради з ТОВ «Софія», звіт про результати проведення процедури закупівлі від 25.02.2022, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.11.2022. Відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації». Отже, Замовником в порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено місце поставки товарів (адресу).
Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Документи
Назва документу
Аргументовані заперечення до висновку
У відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 01.12.2022 року надаємо наступну інформацію:
Відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг.
Згідно із змістом абзацу першого пункту 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 – «розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю».
Відповідно до частини першої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - «тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав».
Також, відповідно до пункту 5 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - «у тендерній документації зазначаються кількість товару та місце його поставки».
До того ж, функціоналом майданчика проведення конкурентних процедур закупівель передбачена можливість у електронному полі «місце поставки товару» зазначити посилання на частину тендерної документації (п. 1.7.3. Тендерної документації), яка містить відповідну інформацію.
Виходячи із вищезазначеного та відповідно до вимог чинного законодавства, зазначені обставини не можуть бути визнані порушенням вимог пункту 3 частини другої статті 21 з огляду на наявність в оголошенні та тендерній документації інформації про місце поставки товару.
Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація Одеської обласної ради», яке проводить закупівлі в інтересах замовників, буде прийнято до уваги Висновок про результати моніторингу закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 01.12.2022 року та з метою уникнення у подальшому непорозумінь буде заповнювати електронне поле «місце поставки товару» шляхом зазначення конкретної адреси поставки товару.
Дата публікації звіту:
07.12.2022 10:48
Запити/Пояснення
Номер:
10b50d938efd44789fdcac7af82a9f08
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.11.2022 14:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю ДК 021:2015 – 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Наркотичні засоби, психотропні речовини: Морфін (Morphine), Фентаніл (Fentanyl), Кетамін (Ketamine), Діазепам (Diazepam)) CPV 021: 2015 Unified Procurement Dictionary 33600000-6 - "Pharmaceutical products" (Drugs, psychotropic substances: Morphine, Fentanyl, Ketamine, Diazepam), очікуваною вартістю 3 294 668,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-30-006507-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ "Софія" під час укладання договору вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (документи, що підтверджують право уповноваженої особи Учасника на підписання договору про закупівлю);
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9d868c1179b04a12a4b55608116ff9ee
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
29.11.2022 15:03
Опис:
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне:
Щодо першого питання:
Рішенням Одеської обласної ради від 18 червня 2021 року № 230 – VIII «Про зміну назви комунального підприємства «Центр обслуговування громадян» та визначення його централізованою закупівельною організацією» комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Одеської обласної ради» визначено централізованою закупівельною організацією, яка проводить тендери та закупівлі за рамковими угодами товарів (крім продуктів харчування, напоїв та супутньої продукції) і послуг (крім поточного ремонту, послуг з організації виставок, ярмарок, конгресів, семінарів, фестивалів, вечірок, модних показів, культурних та інших заходів), в інтересах замовників згідно із Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації від 13 січня 2021 року № 13/од-2021 «Про ефективне використання коштів комунальними установами, закладами, підприємствами, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації» (далі – «Розпорядження») на Департамент економічної політики обласної державної адміністрації покладено обов’язки щодо узгодження технічного завдання (специфікації) та очікуваної вартості перед оголошенням процедур закупівель.
Відповідно до Розпорядження Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Одеської обласної ради» оприлюднює процедури закупівель на підставі погоджених з Департаментом технічного завдання (специфікації) та очікуваної вартості. У разі узгодження очікуваної вартості підпорядкованими закладами з Департаментом відсутня необхідність погодження закупівель з Департаментом з боку КП «ЦЗО», задля недопущення дублювання.
Щодо другого питання:
Під час укладання договору, на вимогу частини другої статті 41 Закону, переможцем процедури закупівлі було надано:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (документи, що підтверджують право уповноваженої особи Учасника на підписання договору про закупівлю), а саме – Витяг з ЄДР та Статут підприємства;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації, а саме – ліцензія Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками на придбання, зберігання, перевезення, знищення, реалізацію (відпуск) переліку наркотичих засобів, психотропних речовин і прекурсорів, яку було видано на ТОВ «СОФІЯ» (ЄДРПОУ 21033653).