• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Яловичина, заморожена, у напівтушах і чвертках,1 кат.; свинина, заморожена, у напівтушах і чвертках, 2 кат.; печінка яловича, заморожена; відруби курей, заморожені 1 кат.

Завершена

2 835 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 176.50 UAH
Номер: def0848cc1fe49a4b60c45be2d43becd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-08-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.11.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 08.11.2022 14:35 - 30.11.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.11.2022 № 81-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 08.11.2022 № 81-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2021-12-30-005190-c, 30.12.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, gulia02fa@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації та змін до неї вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (далі – Постанова № 710); відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, в редакції, що діяла на момент проведення відкритих торгів (далі − Закон); відповідності тендерної документації та змін до неї вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного університету «Одеська морська академія» (далі – замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-12-30-005190-c; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.12.2021 № 2; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.12.2021 № 4 нова редакція; протокол уповноваженої особи щодо виправлення технічних помилок від 04.01.2022 № 3; протокол уповноваженої особи перелік змін внесених до тендерної документації від 04.01.2022 № 3; тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТІФУД»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.01.2022 № 5; повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2022; договір про закупівлю продуктів харчування від 02.02.2022 № 02 на суму 2832300,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ «ОПТІФУД»; додаткова угода від 08.02.2022 № 1 до договору від 02.02.2022 № 02; додаткова угода від 10.02.2022 № 2 до договору від 02.02.2022 № 02; додаткова угода від 02.11.2022 № 3 до договору від 02.02.2022 № 02; відповідь замовника від 11.11.2022 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель; відповідь замовника від 22.11.2022 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем укладено договір про закупівлю продуктів харчування від 02.02.2022 № 02 на суму 2832300,00 грн. (з ПДВ).
Період усунення порушень: 29.11.2022 16:26 - 03.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2022 16:26

Запити/Пояснення