-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Яловичина, заморожена, у напівтушах і чвертках,1 кат.; свинина, заморожена, у напівтушах і чвертках, 2 кат.; печінка яловича, заморожена; відруби курей, заморожені 1 кат.
Завершена
2 835 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 176.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 176.50 UAH
Номер:
def0848cc1fe49a4b60c45be2d43becd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-08-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.11.2022 00:00
Період моніторингу:
08.11.2022 14:35 - 30.11.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2022 № 81-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.11.2022 № 81-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2021-12-30-005190-c, 30.12.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації та змін до неї вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (далі – Постанова № 710); відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, в редакції, що діяла на момент проведення відкритих торгів (далі − Закон); відповідності тендерної документації та змін до неї вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного університету «Одеська морська академія» (далі – замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-12-30-005190-c; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.12.2021 № 2; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.12.2021 № 4 нова редакція; протокол уповноваженої особи щодо виправлення технічних помилок від 04.01.2022 № 3; протокол уповноваженої особи перелік змін внесених до тендерної документації від 04.01.2022 № 3; тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТІФУД»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.01.2022 № 5; повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2022; договір про закупівлю продуктів харчування від 02.02.2022 № 02 на суму 2832300,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ «ОПТІФУД»; додаткова угода від 08.02.2022 № 1 до договору від 02.02.2022 № 02; додаткова угода від 10.02.2022 № 2 до договору від 02.02.2022 № 02; додаткова угода від 02.11.2022 № 3 до договору від 02.02.2022 № 02; відповідь замовника від 11.11.2022 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель; відповідь замовника від 22.11.2022 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем укладено договір про закупівлю продуктів харчування від 02.02.2022 № 02 на суму 2832300,00 грн. (з ПДВ).
Період усунення порушень:
29.11.2022 16:26 - 03.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2022 16:26
Запити/Пояснення
Номер:
50f8089ee1d849c0b0b1a0285f356a0b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.11.2022 15:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2022 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2835300,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-30-005190-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
8aef94c3279a4fe4bbcace6f981ea364
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
11.11.2022 10:18
Опис:
У відповідь на Ваш запит стосовно забезпечення виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1) (ID моніторингу UA–M-2022-11-08-000079) повідомляємо, що наразі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за ідентифікатором UA-2021-12-30-005190-c створено та розміщено веб-сайті НУ “ОМА” за посиланням http://www.onma.edu.ua/wp-content/uploads/2022/11/Obgruntuvannya-myaso.pdf.
Надалі зобов’язуємось бути більш уважними, виконуючи процедуру проведення конкурентної процедури закупівель.
Дякуємо, що звернули увагу та провели моніторинг стосовно цього порушення.
Номер:
c92c899f44694c1e919beb933ee42e32
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2022 10:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2022 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2835300,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-30-005190-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- в ході моніторингу встановлено, що тендерною документацією (п. 6 розділу 3) передбачено, що учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати постачання товару (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни, встановлені замовником. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Відомості веб-порталу свідчать, що учасником-переможцем ТОВ «ОПТІФУД» у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист, в якому зазначено: «Учасник ТОВ «ОПТІФУД» гарантує замовнику поставити товар, що є предметом закупівлі належної якості у кількості та терміни, встановлені замовником. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-24-003159-b ( за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender UA-2021-12-24-003159-b)».
В той же час відкриті торги опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-30-005190-c, а в гарантійному листі зазначається ідентифікатор закупівлі за номером ID: UA-2021-12-24-003159-b. Тобто, учасником не виконано вимогу тендерної документації замовника.
З якої причини тендерну пропозицію ТОВ «ОПТІФУД» не відхилено?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
d37927f748c541c0a0a230d661f96944
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.11.2022 13:10
Опис:
У відповідь на ваш запит доповідаємо, що ТОВ “ОПТІФУД” було допущено технічну помилку,а саме - у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист, в якому зазначено: «Учасник ТОВ «ОПТІФУД» гарантує замовнику поставити товар, що є предметом закупівлі належної якості у кількості та терміни, встановлені замовником. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-24-003159-b ( за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender UA-2021-12-24-003159-b)». В той же час відкриті торги опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-30-005190-c, а в гарантійному листі зазначається ідентифікатор закупівлі за номером ID: UA-2021-12-24-003159-b.
Згідно п.1 Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» “інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;” є формальною.
Згідно цього пункту уповноваженою особою ухвалене рішення про віднесення допущеної помилки учасником до формальної (несуттєвої). Протокол уповноваженої особи додається.