-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 код 15540000-5 Сирні продукти (сир твердий)
Завершена
4 885 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 426.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 426.00 UAH
Номер:
2c304300bfeb4defa34a342afe24a1b6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-19-000112
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.07.2022 00:00
Період моніторингу:
20.07.2022 11:17 - 11.08.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.07.2022 № 189
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.07.2022 № 189
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
18. UA-2021-12-30-004092-c Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації ДК 021-2015 код 15540000-5 Сирні продукти (сир твердий) 4 885 200,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.12.2021 № 189, тендерні пропозиції ТОВ «Фірма «Фавор» та ТОВ «Переяслав-Молпродукт» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 11.02.2022 № 35, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 11.02.2022, договір від 11.04.2022 № 21, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 22.07.2022.
Період усунення порушень:
08.08.2022 16:19 - 12.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
08.08.2022 16:19
Запити/Пояснення
Номер:
7ee918da958442b78d0bec114c5ca9f7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.07.2022 11:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі твердого сиру (ДК 021-2015 - 15540000-5: Сирні продукти) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-30-004092-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
584f4f131e784d908b4255261497aba9
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.07.2022 14:20
Опис:
Начальникові
Державної аудиторської
служби України північного офісу
Держаудитслужби
Олександру КАРАБАНОВУ
Шановний пане Олександре!
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації уважно розглянуло запит Державної аудиторської служби України про отримання пояснення (інформації та документів) від 21.07.2022 р. За результатами розгляду, в межах своєї компетенції надаємо наступну інформацію та документи.
З метою встановлення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість Управлінням освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації перед проголошенням вище зазначених торгів виконано вимоги п.4 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
«4. Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб'єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб'єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб'єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.».
1. Згідно Річного плану закупівель на 2022 р. по КЕКВ 2230, на закупівлю ДК 021-2015 код 15540000-5 Сирні продукти (сир твердий) DK 021-2015 code 15540000-5 Cheese products (hard cheese) заплановано: 4 885 200,00 грн. (чотири мільйони вісімсот вісімдесят п’ять тисяч двісті грн. 00 коп.).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було визначено у відповідності до вимог законодавчих документів щодо якості та безпечності продуктів харчування, зокрема Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів», «Про дитяче харчування» № 142-V від 14.09.2019 р, спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», від 15.08.2006 р. №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», від 01.06.2005 № 242/329, Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021року №305 « про затвердження норм Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Технічні вимоги до предмету закупівлі встановлені відповідно до частини 2 ст.22 Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами. Зокрема, і про надання інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Замовник також може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації....» (ч. 5 ст. 23 Закону).
Відповідно до Закону України № 1870-ІУ від 24.06.2004 «Про молоко та молочні продукти» зазначені речовини, які заборонені до складу молочних продуктів ( немолочні жири та білки, стабілізатори, консерванти, тощо).
В спільних наказах МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р.
№ 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» та № 242/329 від 01.06.2005 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» зазначено: «В дошкільних навчальних закладах забороняється використовувати продукти, що містять синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувані, підсилювачі смаку, консерванти.»
Очікувана вартість закупівлі визначена шляхом проведення моніторингу ціни за 1 кг сиру твердого (моніторинг додається). Обсяги закупівлі розраховано відповідно до норм харчування, кількості дітей та факту споживання попередніх періодів.
Посилання на розміщення відповідної інформації на сайті управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації https://rada.info/
upload/users_files/37485490/95b27fc1b3b2626e34d290bef8b2db3c.pdf.
Номер:
6790c3f7743e4b0fb7b64db137f8da88
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.08.2022 09:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2022 00:00
Опис:
Запит про надання пояснень
Чому Замовником укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
99b3b3150adf4e35a0b7252798ea3172
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.08.2022 14:53
Опис:
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації уважно розглянуло запит Державної аудиторської служби України про отримання пояснення (інформації та документів) від 03.08.2022 р. За результатами розгляду, в межах своєї компетенції надаємо наступну інформацію та документи. Відповідно до частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом. Згідно з частиною 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Обґрунтування необхідності: «У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 „Про введення воєнного стану в Україні“, а також керуючись частиною 2 статті 141 Закону України „Про торгово- промислові палати в Україні“ та листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для замовника щодо неможливості виконання норм Закону у встановлені терміни, виникає необхідність продовжити строк для укладання договору про закупівлю до 60 днів».