• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт Патологоанатомiчного вiддiлення Комунального некомерційного підприємства «Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь» по вул. Троїцькій, 46 в м. Маріуполь

Завершена

24 583 777.55 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 122 918.89 UAH
Номер: eb2e19e0c8b549e28f2ea9ee57856438
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-31-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.12.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 31.12.2024 11:52 - 22.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.12.2024 62-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ Додаток до наказу від 31.12.2024 № 62-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. Комунальне некомерційне підприємство «Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь» UA-2021-12-30-002801-c 30.12.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 428-22-88, anna.pinchuk.88.88@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено невідповідність вимог частини дев’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства при укладанні договору про закупівлю із внесеними змінами та своєчасності їх оприлюднення, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи оприлюднення Замовником під час моніторингу звіту про виконання договору, Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує врахувати результати моніторингу та забезпечити в подальшому дотриманням норм чинного законодавства в цій частині, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства при укладанні договору про закупівлю із внесеними змінами та своєчасності їх оприлюднення, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 30.12.2021 №21, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Хозхімсервіс» (далі – ТОВ «Хозхімсервіс» ) та Товариства з обмеженою відповідальністю «Автоінтерстрой» (далі – ТОВ «Автоінтерстрой»), протокол розкриття, протокол щодо рішення уповноваженої особи від 25.01.2022 №49, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 25.01.2022, договір підряду № М-24 від 10.02.2022 на суму 24 337 939,76 грн. з урахуванням ПДВ ( далі – Договір № М-24), додаткова угода від 30.12.2022 №1, повідомлення про внесення змін до договору, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.01.2025 № 5, відповідь замовника на пояснення від 10.01.2025, надання пояснень з власної ініціативи від 03.01.2025, від 06.01.2025, від 07.01.2025 та від 10.01.2025. Моніторингом дотримання законодавства при оприлюдненні інформації про закупівлю, встановлено наступне. Вимогами частини 9 статті 41 Закону, передбачено, що у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю. На момент початку проведення моніторингу станом на 31.12.2024 термін дії Договору № М-24 з урахуванням додаткової угоди №1 (до 31.12.2023) закінчився, звіт про виконання договору про закупівлю або його розірвання в електронній системі закупівель Замовником не оприлюднено, що не відповідє вимогам частину 9 статті 41 Закону. З метою отримання інформації щодо виконання сторонами зобов’язань за договором посадовою особою Управління, відповідальною за проведення моніторингу 31.12.2024 в електронній системі оприлюднено до Замовника відповідний запит. Замовником в електронній системі закупівель надано пояснення в якому зазначено, що у наслідок закінчення строку реалізації сторонами їх прав та обов’язків, виконання зобов’язань за договором виконані не були, тому Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю робіт, оскільки сам договір не виконувався». Відповідно до пункту 12 статті 42 Закону звіт про виконання договору про закупівлю повинен містити інформацію про причини розірвання договору про закупівлю, якщо таке мало місце. В ході проведення моніторингу станом на 03.01.2025 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-12-30-002801-c, в якому відображено інформацію про розірвання договору з причин: «зобов'язання за договором сторонами не виконувались у зв’язку з обставинами, за які жодна із сторін не відповідає, а саме – тимчасова окупації території України, на які розташовано об’єкт, який був визначений у предметі договору».
Період усунення порушень: 23.01.2025 13:14 - 07.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.01.2025 13:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ознайомити всіх відповідальних осіб з проведення публічних закупівель з матеріалами лекції та використовувати отримані знання у повсякденній роботі для недопущення порушення норм чинного законодавства у сфері проведення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 24.02.2025 12:09

Запити/Пояснення