-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Патологоанатомiчного вiддiлення Комунального некомерційного підприємства «Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь» по вул. Троїцькій, 46 в м. Маріуполь
Завершена
24 583 777.55
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 122 918.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 122 918.89 UAH
Номер:
eb2e19e0c8b549e28f2ea9ee57856438
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-31-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.12.2024 00:00
Період моніторингу:
31.12.2024 11:52 - 22.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.12.2024 62-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ
Додаток
до наказу від 31.12.2024
№ 62-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. Комунальне некомерційне підприємство «Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь» UA-2021-12-30-002801-c 30.12.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено невідповідність вимог частини дев’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства при укладанні договору про закупівлю із внесеними змінами та своєчасності їх оприлюднення, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи оприлюднення Замовником під час моніторингу звіту про виконання договору, Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує врахувати результати моніторингу та забезпечити в подальшому дотриманням норм чинного законодавства в цій частині, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства при укладанні договору про закупівлю із внесеними змінами та своєчасності їх оприлюднення, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 30.12.2021 №21, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Хозхімсервіс» (далі – ТОВ «Хозхімсервіс» ) та Товариства з обмеженою відповідальністю «Автоінтерстрой» (далі – ТОВ «Автоінтерстрой»), протокол розкриття, протокол щодо рішення уповноваженої особи від 25.01.2022 №49, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 25.01.2022, договір підряду № М-24 від 10.02.2022 на суму 24 337 939,76 грн. з урахуванням ПДВ ( далі – Договір № М-24), додаткова угода від 30.12.2022 №1, повідомлення про внесення змін до договору, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.01.2025 № 5, відповідь замовника на пояснення від 10.01.2025, надання пояснень з власної ініціативи від 03.01.2025, від 06.01.2025, від 07.01.2025 та від 10.01.2025.
Моніторингом дотримання законодавства при оприлюдненні інформації про закупівлю, встановлено наступне.
Вимогами частини 9 статті 41 Закону, передбачено, що у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю.
На момент початку проведення моніторингу станом на 31.12.2024 термін дії Договору № М-24 з урахуванням додаткової угоди №1 (до 31.12.2023) закінчився, звіт про виконання договору про закупівлю або його розірвання в електронній системі закупівель Замовником не оприлюднено, що не відповідє вимогам частину 9 статті 41 Закону.
З метою отримання інформації щодо виконання сторонами зобов’язань за договором посадовою особою Управління, відповідальною за проведення моніторингу 31.12.2024 в електронній системі оприлюднено до Замовника відповідний запит.
Замовником в електронній системі закупівель надано пояснення в якому зазначено, що у наслідок закінчення строку реалізації сторонами їх прав та обов’язків, виконання зобов’язань за договором виконані не були, тому Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю робіт, оскільки сам договір не виконувався».
Відповідно до пункту 12 статті 42 Закону звіт про виконання договору про закупівлю повинен містити інформацію про причини розірвання договору про закупівлю, якщо таке мало місце.
В ході проведення моніторингу станом на 03.01.2025 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-12-30-002801-c, в якому відображено інформацію про розірвання договору з причин: «зобов'язання за договором сторонами не виконувались у зв’язку з обставинами, за які жодна із сторін не відповідає, а саме – тимчасова окупації території України, на які розташовано об’єкт, який був визначений у предметі договору».
Період усунення порушень:
23.01.2025 13:14 - 07.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.01.2025 13:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ознайомити всіх відповідальних осіб з проведення публічних закупівель з матеріалами лекції та використовувати отримані знання у повсякденній роботі для недопущення порушення норм чинного законодавства у сфері проведення публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
24.02.2025 12:09
Запити/Пояснення
Номер:
006891562cd442be8853e01de75eaeee
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
31.12.2024 12:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт Патологоанатомiчного вiддiлення Комунального некомерційного підприємства «Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь» по вул. Троїцькій, 46 в м. Маріуполь, код за «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-30-002801-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Прошу надати:
1. пояснення: яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. інформацію щодо стану взаєморозрахунків між сторонами за договором від 10.02.2022 №М-24, укладеного замовником за результатами торгів.
4. Прошу навести підстави, визначені законодавством про публічні закупівлі та обгрунтування укладання додаткової угоди №1 від 30.12.2022 якою:
- продовжено строк дії договору до 31.12.2023, враховуючи що станом на момент укладання угоди м. Маріуполь (знаходження об’єкта, на якому за предметом договору повинні здійснюватись роботи) включено до Переліку територій, зокрема тимчасово окупованих Російською Федерацією згідно НАКАЗУ "Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією" від 22.12.2022 № 309
- з 28.02.2022 призупинено дію Договору та виконання робіт до скасування правового режиму воєнного стану та закінчення обставин непереборної сили.
5. Пояснення стосовно не врахування Замовником знаходження учасника-переможця ТОВ «Хозхімсервіс» у зведених відомостях АМКУ, про що зазначено в електронній системи закупівель. на момент подовження дії договору до 31.12.2023.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b99932803c3647cbbe885b1b399e0228
Назва:
По закупівлі UA-2021-12-30-002801-c
Дата опублікування:
10.01.2025 09:35
Опис:
Як встановлено ст.8 Конституції України, в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії.
Згідно ст.19 Конституції України, Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.1 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Звертаємо вашу увагу, що повноваження щодо моніторингу обмежені саме СТРОКОМ ДІЇ договору, а не датою оприлюднення звіту про виконання договору, чи іншими обставинами.
Крім того, ще раз звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до положень п.12 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель серед іншого, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, ЗА УМОВИ ЙОГО ВИКОНАННЯ СТОРОНАМИ, або його розірвання.
Наведені положення ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» НЕ ПОКЛАДАЮТЬ НА ЗАМОВНИКА ОБОВ’ЯЗКУ ОПРИЛЮДНЮВАТИ ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ У ВИПАДКУ КОЛИ СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ЗАКІНЧИВСЯ, АЛЕ САМ ДОГОВІР НЕ ВИКОНУВАВСЯ, ЩО МАЛО НАСЛІДКОМ ПРИПИНЕННЯ УСІХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ЗА ТАКИМ ДОГОВОРОМ у наслідок закінчення строку реалізації сторонами їх прав та обов’язків.
Як встановлено ч.7 ст.180 ГК України строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. У ч.1 ст.631 ЦК України також передбачено, що строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.
Між тим, станом на дату початку процедури моніторингу (31.12.2024 року) договір № М-24 від 10.02.2022р. строк дії з моменту підписання до 31.12.2022р., відповідно до додаткової угоди № 1 від 30.12.2022р, який був визначений до 31.12.2023 року, закінчився.
Про те, що на дату початку процедури моніторингу договір вже давно закінчився, Держаудитслужбі України достовірно відомо, що вбачається зі змісту п.4 Запиту замовнику на пояснення від 31.12.24 року.
З закінченням строку дії договору Держаудитслужба України втратила право на проведення процедури моніторингу закупівлі (ч.1 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Як вбачається зі змісту п.1 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повноваження щодо моніторингу не залежать від обізнаності органу контролю про закінчення строку дії договору, і припиняються саме у день закінчення строку дії.
Обізнаність чи необізнаність Держаудитслужби про закінчення строку дії договору не впливає на припинення повноважень, які припиняються у день закінчення строку дії договору.
Таким чином, наказ про початок моніторингу процедури закупівель від 31.12.2024 року № 62-з є незаконним, а тому вимоги щодо надання пояснень не підлягають виконанню (ст.19 Конституції України).
Окремо зауважуємо, що договір № М-24 від 10.02. 2022р. не виконувався – роботи не проводились, гроші не сплачувались, а тому посилання Держаудитслужби на те, що буцімто договір дії до повного його виконання є безпідставним та хибним з огляду на наведені вище положення ч.7 ст.180 ГК України та ч.1 ст.631 ЦК України.
Номер:
9d0eb084ab2d401a93af1bf0e274f203
Назва:
UA-2021-12-30-002801-c.
Дата опублікування:
03.01.2025 15:06
Опис:
Як встановлено ст.8 Конституції України, в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії.
Згідно ст.19 Конституції України, Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.1 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Як встановлено ч.7 ст.180 ГК України строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. У ч.1 ст.631 ЦК України також передбачено, що строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.
Між тим, станом на дату початку процедури моніторингу (31.12.2024 року) договір № М-24 від 10.02.2022р. строк дії з моменту підписання до 31.12.2022р., , відповідно до додаткової угоди № 1 від 30.12 2022р., який був визначений до 31.12.2023 року, закінчився.
Про те, що на дату початку процедури моніторингу договір вже давно закінчився, Держаудитслужбі України достовірно відомо, що вбачається зі змісту п.4 Запиту замовнику на пояснення від 31.12.24 року.
З закінченням строку дії договору Держаудитслужба України втратила право на проведення процедури моніторингу закупівлі (ч.1 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Таким чином, наказ про початок моніторингу процедури закупівель від 31.12.2024 року № 62-з є незаконним, а тому вимоги щодо надання пояснень не підлягають виконанню (ст.19 Конституції України).
Окремо зауважуємо, що договір № М-24 від 10.02.2022р. не виконувався – роботи не проводились, гроші не сплачувались.
Номер:
97d94f754c44460bbdfd63ff1c989a26
Назва:
питанння для пояснення
Дата опублікування:
06.01.2025 16:16
Опис:
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Згідно із пунктом 19.1 Додаткової угоди № 1 До договору підряду № М-24 від «10» лютого 2022 року «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2023 року, а у випадку невиконання Сторонами зобов’язань, передбачених Договором - діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»
Пунктом 19.4 Додаткової угоди № 1 До договору підряду № М-24 від «10» лютого 2022 року дію Договору та виконання робіт призупинено з 28.02.2022 року на час до скасування правового режиму воєнного стану та закінчення обставин непереборної сили.
Указом Президента № 4024-ІХ від 29.10.2024 строк дії воєнного стану в Україні продовжено до 8 лютого 2025 року.
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
03.01.2025 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено пояснення з власної ініціативи, якими повідомлено, що «договір № М-24 від 10.02.2022р. не виконувався – роботи не проводились, гроші не сплачувались.»
Проте, на дату оприлюднення в електронній системі закупівель органом державного фінансового контролю повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі (31.12.2024р.) Замовником не було оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Натомість, Замовником не надано у визначений термін відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Враховуючи вкладене, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», прошу надати через електронну систему закупівель пояснення (інформацію, документи) на запит про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, що оприлюднений посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель 31.12.2024р.
Водночас повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d366227f569d4d889be20531d2948aae
Назва:
По закупівлі UA-2021-12-30-002801-c
Дата опублікування:
07.01.2025 09:36
Опис:
Як встановлено ст.8 Конституції України, в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії.
Згідно ст.19 Конституції України, Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.1 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Звертаємо вашу увагу, що повноваження щодо моніторингу обмежені саме СТРОКОМ ДІЇ договору, а не датою оприлюднення звіту про виконання договору, чи іншими обставинами.
Крім того, ще раз звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до положень п.12 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель серед іншого, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, ЗА УМОВИ ЙОГО ВИКОНАННЯ СТОРОНАМИ, або його розірвання.
Наведені положення ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» НЕ ПОКЛАДАЮТЬ НА ЗАМОВНИКА ОБОВ’ЯЗКУ ОПРИЛЮДНЮВАТИ ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ У ВИПАДКУ КОЛИ СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ЗАКІНЧИВСЯ, АЛЕ САМ ДОГОВІР НЕ ВИКОНУВАВСЯ, ЩО МАЛО НАСЛІДКОМ ПРИПИНЕННЯ УСІХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ЗА ТАКИМ ДОГОВОРОМ у наслідок закінчення строку реалізації сторонами їх прав та обов’язків.
Як встановлено ч.7 ст.180 ГК України строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. У ч.1 ст.631 ЦК України також передбачено, що строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.
Між тим, станом на дату початку процедури моніторингу (31.12.2024 року) договір № М-24 від 10.02.2022р. строк дії з моменту підписання до 31.12.2022р., відповідно до додаткової угоди № 1 від 30.12.2022р, який був визначений до 31.12.2023 року, закінчився.
Про те, що на дату початку процедури моніторингу договір вже давно закінчився, Держаудитслужбі України достовірно відомо, що вбачається зі змісту п.4 Запиту замовнику на пояснення від 31.12.24 року.
З закінченням строку дії договору Держаудитслужба України втратила право на проведення процедури моніторингу закупівлі (ч.1 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Як вбачається зі змісту п.1 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повноваження щодо моніторингу не залежать від обізнаності органу контролю про закінчення строку дії договору, і припиняються саме у день закінчення строку дії.
Обізнаність чи необізнаність Держаудитслужби про закінчення строку дії договору не впливає на припинення повноважень, які припиняються у день закінчення строку дії договору.
Таким чином, наказ про початок моніторингу процедури закупівель від 31.12.2024 року № 62-з є незаконним, а тому вимоги щодо надання пояснень не підлягають виконанню (ст.19 Конституції України).
Окремо зауважуємо, що договір № М-24 від 10.02. 2022р. не виконувався – роботи не проводились, гроші не сплачувались, а тому посилання Держаудитслужби на те, що буцімто договір дії до повного його виконання є безпідставним та хибним з огляду на наведені вище положення ч.7 ст.180 ГК України та ч.1 ст.631 ЦК України.
Номер:
6bdd1eb3fb0442b8b841ab358e9d3418
Назва:
По закупівлі UA-2021-12-30-002801-c
Дата опублікування:
10.01.2025 09:12
Опис:
Як встановлено ст.8 Конституції України, в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії.
Згідно ст.19 Конституції України, Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.1 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Звертаємо вашу увагу, що повноваження щодо моніторингу обмежені саме СТРОКОМ ДІЇ договору, а не датою оприлюднення звіту про виконання договору, чи іншими обставинами.
Крім того, ще раз звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до положень п.12 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель серед іншого, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, ЗА УМОВИ ЙОГО ВИКОНАННЯ СТОРОНАМИ, або його розірвання.
Наведені положення ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» НЕ ПОКЛАДАЮТЬ НА ЗАМОВНИКА ОБОВ’ЯЗКУ ОПРИЛЮДНЮВАТИ ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ У ВИПАДКУ КОЛИ СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ЗАКІНЧИВСЯ, АЛЕ САМ ДОГОВІР НЕ ВИКОНУВАВСЯ, ЩО МАЛО НАСЛІДКОМ ПРИПИНЕННЯ УСІХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ЗА ТАКИМ ДОГОВОРОМ у наслідок закінчення строку реалізації сторонами їх прав та обов’язків.
Як встановлено ч.7 ст.180 ГК України строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. У ч.1 ст.631 ЦК України також передбачено, що строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.
Між тим, станом на дату початку процедури моніторингу (31.12.2024 року) договір № М-24 від 10.02.2022р. строк дії з моменту підписання до 31.12.2022р., відповідно до додаткової угоди № 1 від 30.12.2022р, який був визначений до 31.12.2023 року, закінчився.
Про те, що на дату початку процедури моніторингу договір вже давно закінчився, Держаудитслужбі України достовірно відомо, що вбачається зі змісту п.4 Запиту замовнику на пояснення від 31.12.24 року.
З закінченням строку дії договору Держаудитслужба України втратила право на проведення процедури моніторингу закупівлі (ч.1 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Як вбачається зі змісту п.1 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повноваження щодо моніторингу не залежать від обізнаності органу контролю про закінчення строку дії договору, і припиняються саме у день закінчення строку дії.
Обізнаність чи необізнаність Держаудитслужби про закінчення строку дії договору не впливає на припинення повноважень, які припиняються у день закінчення строку дії договору.
Таким чином, наказ про початок моніторингу процедури закупівель від 31.12.2024 року № 62-з є незаконним, а тому вимоги щодо надання пояснень не підлягають виконанню (ст.19 Конституції України).
Окремо зауважуємо, що договір № М-24 від 10.02. 2022р. не виконувався – роботи не проводились, гроші не сплачувались, а тому посилання Держаудитслужби на те, що буцімто договір дії до повного його виконання є безпідставним та хибним з огляду на наведені вище положення ч.7 ст.180 ГК України та ч.1 ст.631 ЦК України.
Номер:
e3ae34040023479ca942dfbc26219194
Назва:
По закупівлі UA-2021-12-30-002801-c
Дата опублікування:
10.01.2025 09:16
Опис:
Як встановлено ст.8 Конституції України, в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії.
Згідно ст.19 Конституції України, Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.1 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Звертаємо вашу увагу, що повноваження щодо моніторингу обмежені саме СТРОКОМ ДІЇ договору, а не датою оприлюднення звіту про виконання договору, чи іншими обставинами.
Крім того, ще раз звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до положень п.12 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель серед іншого, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, ЗА УМОВИ ЙОГО ВИКОНАННЯ СТОРОНАМИ, або його розірвання.
Наведені положення ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» НЕ ПОКЛАДАЮТЬ НА ЗАМОВНИКА ОБОВ’ЯЗКУ ОПРИЛЮДНЮВАТИ ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ У ВИПАДКУ КОЛИ СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ЗАКІНЧИВСЯ, АЛЕ САМ ДОГОВІР НЕ ВИКОНУВАВСЯ, ЩО МАЛО НАСЛІДКОМ ПРИПИНЕННЯ УСІХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ЗА ТАКИМ ДОГОВОРОМ у наслідок закінчення строку реалізації сторонами їх прав та обов’язків.
Як встановлено ч.7 ст.180 ГК України строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. У ч.1 ст.631 ЦК України також передбачено, що строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.
Між тим, станом на дату початку процедури моніторингу (31.12.2024 року) договір № М-24 від 10.02.2022р. строк дії з моменту підписання до 31.12.2022р., відповідно до додаткової угоди № 1 від 30.12.2022р, який був визначений до 31.12.2023 року, закінчився.
Про те, що на дату початку процедури моніторингу договір вже давно закінчився, Держаудитслужбі України достовірно відомо, що вбачається зі змісту п.4 Запиту замовнику на пояснення від 31.12.24 року.
З закінченням строку дії договору Держаудитслужба України втратила право на проведення процедури моніторингу закупівлі (ч.1 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Як вбачається зі змісту п.1 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повноваження щодо моніторингу не залежать від обізнаності органу контролю про закінчення строку дії договору, і припиняються саме у день закінчення строку дії.
Обізнаність чи необізнаність Держаудитслужби про закінчення строку дії договору не впливає на припинення повноважень, які припиняються у день закінчення строку дії договору.
Таким чином, наказ про початок моніторингу процедури закупівель від 31.12.2024 року № 62-з є незаконним, а тому вимоги щодо надання пояснень не підлягають виконанню (ст.19 Конституції України).
Окремо зауважуємо, що договір № М-24 від 10.02. 2022р. не виконувався – роботи не проводились, гроші не сплачувались, а тому посилання Держаудитслужби на те, що буцімто договір дії до повного його виконання є безпідставним та хибним з огляду на наведені вище положення ч.7 ст.180 ГК України та ч.1 ст.631 ЦК України.