-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Завершена
1 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
Номер:
29ee80c46cba4bf1a69196b83df9df79
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-12-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.10.2022 00:00
Період моніторингу:
12.10.2022 10:36 - 02.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.10.2022 № 34-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
12.10.2022 № 34-З
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-12-30-002576-c, 30.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 13 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, надалі не допускати таких порушень та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чернівецький обласний перинатальний центр» (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену на засіданні тендерного комітету 30.12.2021 № 143; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ДІАМАНТ-ФАРМ», «ЛТІ» та приватного підприємства «Релакс»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником відкритих торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ЛТІ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією; документи, подані товариством з обмеженою відповідальністю «ЛТІ» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції; протоколи уповноваженої особи від 19.01.2022 № 40, від 24.01.2022 № 53, від 26.01.2022 № 62; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів приватним підприємством «Релакс» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір від 07.02.2022 № 30; звіт про результати проведення процедури; пояснення, отримані 17.10.2022 від Замовника в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях плану закупівлі та в окремих полях оголошення про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію щодо коду та назви для кожного медичного виробу з предмету закупівлі відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. Відповідно до пункту 3 Порядку № 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛТІ» Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані цим учасником відкритих торгів, щодо документів та інформації, які не передбачені частиною шістнадцятою статті 29 Закону. Зокрема, згідно з частиною шістнадцятою статті 29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛТІ» Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які підтверджують відсутність в учасника підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі, встановлених статтею 17 Закону, тоді як мав би відхилити тендерну пропозицію цього учасника згідно з пунктом 1 частини першої статті 31 Закону. Крім того, на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах не містить посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Період усунення порушень:
18.10.2022 13:50 - 01.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
18.10.2022 13:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі медичного обладнання та виробів медичного призначення різних, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-30-002576-c, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18
Дата публікації звіту:
21.10.2022 10:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Згідно з протоколом уповноваженої особи від 21.10.2022 №306 надалі такі порушення допускатися не будуть
Дата публікації:
25.10.2022 10:46
Запити/Пояснення
Номер:
ebd110542c934387b12ada3a45ecedbd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.10.2022 11:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі медичного обладнання та виробів медичного призначення різних, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-30-002576-c, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
- чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159;
- чому пункт 3 додатку 4 до тендерної документації містить посилання на статтю 36 Закону;
- чому було розміщене повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у тендерній пропозиції учасником відкритих торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ЛТІ», щодо документів, які підтверджують в учасника відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, якщо таке повідомлення розміщується лише щодо документів/інформації, які визначені частиною шістнадцять статті 29 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
43f82d85bba749ad9baa43f3628b8071
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
17.10.2022 11:54
Опис:
Питання 1
Очікувана вартість закупівлі визначена шляхом множення сформованої необхідної кількості товару, що підлягає закупівлі на середню ціну, отриману з відкритих джерел інформації ( сайт PROZORRO, інтернет ресурси.)
Питання 2
Замовник, дотримуючись норм Закону та Порядку, самостійно визначає предмет закупівлі медичних виробів за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року N 159. При цьому визначальним класифікатором є ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, за яким визначається показник четвертої цифри, тоді як НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" є додатковим. Інформація щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" міститься в додатку №1 Тендерної документації.(таблиця стовпчик 2. Надалі будемо вказувати в оголошені. )
Питання 3
Пункт 3 додаток 4 до тендернії документації містить посилання на Стаття 36 Закону в зв’язку з допущеною технічною (механічною) помилкою.
Питання 4
В тендерній документації учасника відкритих торгів товариства з обмеженою відповідальністю «ЛТІ» замовником було виявлено невідповідність вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а саме: п. 4 «фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, учинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку» та п. 5 «службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку» зазначено у листі-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».