-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Яловичина 1 категорії охолоджена, напівфабрикат великокусковий безкістковий (ДК 021:2015:15111100-0 Яловичина)», код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо.
Завершена
1 114 740.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 147.40 UAH
мін. крок: 1% або 11 147.40 UAH
Номер:
0f7fd2265ecd46d0981d12b95a892388
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-15-000149
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2022 00:00
Період моніторингу:
15.02.2022 17:42 - 11.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.02.2022 57
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 14.02.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 14.02.2022 №57
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
114 UA-2021-12-30-002454-c 30.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Чугуївської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 12 січня 2022 року/
Період усунення порушень:
31.03.2022 21:50 - 06.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.03.2022 21:50
Запити/Пояснення
Номер:
341eff7b3045485480a26d18f1971267
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.02.2022 17:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2022 00:00
Опис:
Керівнику
Управління освіти Чугуївської міської ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Яловичина 1 категорії охолоджена, напівфабрикат великокусковий безкістковий (ДК 021:2015:15111100-0 Яловичина)», код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо.» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-30-002454-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Вікторія СТОГНІЙ
Номер:
75ba7f7b9d6b40e49824ed52281d033f
Назва:
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби у Харківській області про надання пояснень від 16 лютого 2022 року, Управління освіти Чугуївської міської ради повідомляє наступне
Дата опублікування:
21.02.2022 17:12
Опис:
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби у Харківській області про надання пояснень від 16 лютого 2022 року, Управління освіти Чугуївської міської ради повідомляє наступне.
Розмір витрат на предмет закупівлі «Яловичина 1 категорії охолоджена, напівфабрикат великокусковий безкістковий (ДК 021:2015:15111100-0 Яловичина)», код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо.» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-30-002454-c) було визначено відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» з урахуванням аналізу фактичного використання товару у минулих періодах, кількості учнів та вихованців в закладах освіти, кількості днів харчування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено відповідно до умов ДСТУ 4589:2006.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до умов методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, використовувались відкриті джерела інформації, інформація з сайтів виробників аналогічної продукції, електронної системи закупівель PROZORRO, дані біржової довідки УРТБ, статистичні дані Головного управління статистики у Харківській області, цінові пропозиції постачальників.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016№ 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розміщено на офіційному сайті Управління освіти чугуївської міської ради: Управління освіти Прозорість Закупівлі PROZORRO, за адресою: https://www.chuguev-osvita.org.ua/test/.