-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі, фрукти та горіхи
Завершена
1 251 390.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 256.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 256.95 UAH
Номер:
34adc6c92954403cbe0c7d9f00ddf91b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-20-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.01.2022 00:00
Період моніторингу:
20.01.2022 15:19 - 11.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.01.2022 № 42
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.01.2022 № 42
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-12-30-001196-c 30.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2022 рік в електронній системі закупівель Prozorro.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також встановлено порушення вимог Наказу № 710 та як наслідок не дотримання норм пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини першої статті 31 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Куц Руслана Віталіївна.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік за номером UA-P-2021-12-30-000213-a, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Куц Руслана Віталіївна, пропозицію учасника ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович (в частині правомірності відхилення), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2022 № 31 та № 32, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 31.01.2022 № 2 (з додатками до нього), пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 21.01.2022 та 07.02.2022.
Проведеним аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником 30.12.2021 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю по предмету «Овочі, фрукти та горіхи» на 2022 рік очікуваною вартістю 1 251 390,00 гривень. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2022.
При цьому в електронній системі закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у Річному плані закупівель на 2022 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2021 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за № UA-P-2021-12-30-000213-a (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення).
Згідно з частиною першою статті 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Тобто, закупівля по вищевказаному предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2022 рік в електронній системі закупівель Prozorro.
Крім того, за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.12.2021 № 292а затверджено річний план закупівель на 2022 рік Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради, зокрема: на закупівлю овочів, фруктів та горіхів за процедурою відкритих торгів з орієнтованим початком проведення закупівлі – січень 2022, очікуваною вартістю 1 251 390,00 гривень.
Відповіно до частини першої статті 4 Закону річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Згідно з інформацією розміщеної в електронній системі закупівель, річний план за № UA-P-2021-12-30-000213-a оприлюднений Замовником 30.12.2021, тобто на 6-ий робочий день з дня його затвердження, що є порушенням норм частини першої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, встановлено наступне.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону замовник у тендерній документації зазначає підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Водночас відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Разом з тим частиною другою статті 17 Закону передбачено підставу, відповідно до якої у замовника є право відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника.
Однак, Замовником в тендерній документації не встановлена вимога щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених частиною другою статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону. При цьому підтвердження таких підстав може бути передбачено в довільній формі.
Слід зазначити, що учасником процедури закупівлі ФОП Куц Руслана Віталіївна в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції (кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2022 9:38) підтвердження відсутності підстав, встановлених частиною другою статті 17 Закону, не надавалось.
Крім того, відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710).
Як наслідок Замовником при складанні тендерної документації не дотримано норми пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Відповідно до частини другої статті 31 Закону - інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2022 № 31, опублікованому Замовником 17.01.2022, зазначено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції та підлягає відхиленню відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Однак, пунктом 2 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол № 304 від 30.12.2021) та оголошенням про проведення відкритих торгів за номером UA-2021-12-30-001196-c, надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції, не вимагається.
В поясненні на запит наданим 07.02.2022 Замовником вказано, які саме вимоги тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерної пропозиції ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович (підстави відхилення).
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій (в частині правомірності відхилення) встановлено, що пропозицію учасника ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович Замовником відхилено правомірно з підстав, вказаних у поясненні 07.02.2022.
При цьому, Замовником в інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович оприлюдненній в електронній системі закупівель (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2022 № 31) не зазначено, які саме вимоги тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерної пропозиції, чим порушено частину другу статті 31 Закону.
Крім того, пунктами 1 та 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлена вимога щодо надання у складі пропозиції довідки довільної форми про наявність автотранспорту для перевезення продукції, що відповідає гігієнічним вимогам щодо харчових продуктів. Така довідка з відповідною інформацією в складі пропозиції ФОП Куц Руслана Віталіївна, відсутня.
Також, згідно з вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник торгів подає також інші документи Учасника, що наведені в Додатку 10. Додатком 10 передбачено надання копії паспорту (для фізичних осіб).
Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженої Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-XII, паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
У складі пропозиції ФОП Куц Руслана Віталіївна, завантажені лише окремі сторінки паспорту Куц Руслана Віталіївна, а саме: сторінки 1-3 та 10-11, а не документ в цілому, як того вимагає тендерна документація.
Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ФОП Куц Руслана Віталіївна вимогам тендерної документації не відносяться до переліку визначених Замовником формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції.
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП Куц Руслана Віталіївна не відповідає вимогам тендерної документації (п. 1 та п. 6 розділу ІІІ тендерної документації, Додатку 10 до тендерної документації).
Однак, Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника не зазначено вищевказані невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Як наслідок в порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Куц Руслана Віталіївна та визнано переможцем торгів і укладено з ним договір.
Між Замовником та переможцем торгів - ФОП Куц Руслана Віталіївна укладено договір про закупівлю від 31.01.2022 № 2 на загальну суму 974 433,00 грн без ПДВ.
Період усунення порушень:
10.02.2022 17:00 - 25.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
10.02.2022 17:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Лист, щодо розірвання Договору відправлений переможцю процедури.
Дата публікації звіту:
17.02.2022 17:43
Запити/Пояснення
Номер:
ba8f430e6fa54b33a1cf7de449eb72e3
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.01.2022 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Овочі, фрукти та горіхи», ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-30-001196-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. По якій причині в електронній системі закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у Річному плані закупівель на 2022 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2021 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-P-2021-12-30-000213-a (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення)?
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
a1782146b2694890b14cfb3296d72368
Назва:
роз’яснення з приводу рішення про моніторинг
Дата опублікування:
21.01.2022 13:03
Опис:
Переглянувши зауваження Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Овочі, фрукти та горіхи» (Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-30-001196-c), враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради від 15.11.2021 р. № 152,
враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон),
ВИРІШИВ:
1. Надати роз’яснення з приводу рішення про моніторинг, а саме:
Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради, повідомляє наступне.
При публікації плану закупівлі про проведення відкритих торгів на авторизованому електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» за номером UA-2021-12-30-001196-c на 2022 рік, було допущено технічну помилку і вказано 2021 рік у Річному плані закупівель, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» за номером UA-P-2021-12-30-000213-a (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення).
Затверджений уповноваженою особою річний план на 2022 рік розміщений на власному веб-сайті Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради за посиланням http://varashosvita.rv.ua/derzhavni-zakupivli/item/2454-richnyi-plan-zakupivli-na-2022-rik-upravlinniam-osvity-vykonavchoho-komitetu-varaskoi-miskoi-rady.html.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради від 31.12.2021 року http://varashosvita.rv.ua/derzhavni-zakupivli/item/2447-naprykintsi-2021-roku-upravlinniam-osvity-vykonavchoho-komitetu-varaskoi-miskoi-rady-oholosheno-protsedury-zakupivli-produktiv-kharchuvannia-dlia-zakladiv-osvity-varaskoi-miskoi-terytorialnoi-hromady.html.
Враховуючи наведене, просимо Вас зняти моніторинг з вищезазначеної закупівлі.
Номер:
95afd7db6e7b470e9690bb80130c195a
Назва:
запит про надання поясненнь
Дата опублікування:
04.02.2022 13:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Овочі, фрукти та горіхи» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-30-001196-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до частини 2 статті 31 Закону - інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність).
У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2022 № 31, опублікованому Замовником 17.01.2022, зазначено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції та підлягає відхиленню відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Однак, пунктом 2 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол № 304 від 30.12.2022) та оголошенням про проведення відкритих торгів за номером UA-2021-12-30-001196-c, надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції, не вимагається.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення та обгрунтувати причини відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2022 № 31 при тому, що надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції не вимагалось.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
71a8c015597948cda684adf3c46b603c
Назва:
Роз'яснення з приводу моніторингу
Дата опублікування:
07.02.2022 09:33
Опис:
Переглянувши зауваження Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Овочі, фрукти та горіхи» Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-30-001196-c), враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради від 15.11.2021 р. № 152, враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон),
ВИРІШИВ:
1. Надати пояснення та обгрунтувати причини відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2022 № 31 з приводу рішення про моніторинг, а саме:
Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради, повідомляє наступне.
1. У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ, Відповідно до Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної, а саме п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження файлів з:
1. Погодження адрес доставки товарів окремо по кожному закладу згідно адрес, що вказані в Додатку 1 даної тендерної документації.
2. ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» згідно Додатку 2.
3. Інформацію про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, які наведені в Додатку 3 цієї Тендерної Документації. 3.1. Вимоги до якості та стандартів підтверджуються документом виданим виробником або іншим компетентним органом, що підтверджує дані вимоги на кожне найменування товару, які завантажуються в електронному вигляді Учасником. Тобто на кожне найменування товару повинні надаватись
сертифікати якості або сертифікати відповідності, або паспорти якості, або декларація виробника тощо, які засвідчують якість товару. Дані документи повинні бути чинними на момент розкриття. 3.2. Довідку про Державну реєстрацію потужностей Учасника із зазначенням особистого реєстраційного номера потужності/потужностей (власних або орендованих). Для орендованих потужностей надати завірену копію договору оренди. 3.3. Наявність автотранспорту для перевезення продукції, що відповідає гігієнічним вимогам щодо харчових продуктів (у вигляді довідки довільної форми).
4. Документально підтвердженою інформацією про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно вимог статті 16 Закону. 4.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Додаток 4). Для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію аналогічного договору відповідно до специфіки предмета закупівлі та лист відгук про співпрацю від Замовника, зазначеного в цьому договорі.
5. Інформацію щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 5).
6. Лист-згода на обробку персональних даних за формою, наведеною у Додатку 6 цієї Тендерної Документації.
7. Погоджений проект договору згідно Додатку 7.
8. Інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля, за формою наведеною в Додатку 8.
9. Інформацію про відповідність тендерної пропозиції вимогам законодавчих і підзаконних нормативно-правових актів у сфері застосування санкцій та інших обмежувальних заходів економічного характеру (Додаток 9).
10. Інші документи Учасника, що наведені в Додатку 10. Учасник надає документи, передбачені в цій тендерній документації в електронному вигляді (у сканованому форматі).
Тим самим учасник ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович НЕ НАДАВ жодного документу відповідно до переліку, що призвело до відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведене, просимо Вас зняти моніторинг з вищезазначеної закупівлі.