• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт семиповерхового і триповерхового корпусів та переходу між ними КНП «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» по вул. Менделєєва, 3 в м. Черкаси». ІІ черга

Торги не відбулися

21 474 138.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 107 370.69 UAH
Номер: 1c23b0e0b9fd4b73a92e680673ccce6c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-26-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2022 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 26.04.2022 15:54 - 20.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.04.2022 №1-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2022 №1-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14 UA-2021-12-29-007492-b 29.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 54) 268-70-26, zakupivli_sumy_1@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону та порушення строків розгляду тендерної пропозиції, визначених частиною десятою статті 29 Закону при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БФ «БУДСЕРВІС ГРУП». За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом відміни торгів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.01.2022, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.02.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «РАСАВА», приватного підприємства «АРХСТРОЙ ФАСАД», товариства з обмеженою відповідальністю «СК РЕСТАЛ», товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «БУДСЕРВІС ГРУП» (далі – ТОВ «БФ «БУДСЕРВІС ГРУП»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 14.02.2022 № 3-7, від 17.02.2022 № 6-7, від 21.02.2022 № 7-7, від 24.02.2022 № 5-11, від 28.03.2022 № 5-9, повідомлення про намір укласти договір від 28.03.2022 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник здійснював розгляд тендерної пропозиції ТОВ «БФ «БУДСЕРВІС ГРУП» з 22 лютого по 28 березня 2022 року – протягом 25 робочих днів, чим порушив строки розгляду тендерної пропозиції, визначені частиною десятою статті 29 Закону. Згідно з пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції, кошторисну документацію розроблену в програмному комплексі АВК-5 або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни, у форматі PDF (також надається у вигляді інформаційної моделі формату IMD та у форматі word або xls) у складі: зокрема, договірної ціни; зведеного кошторисного розрахунку; пояснювальної записки; об’єктних та локальних кошторисів; підсумкової відомості ресурсів; розрахунком загально-виробничих витрат; розрахунком коштів на покриття адміністративних витрат; проєктом календарного графіку виконання робіт, сформованого у розрізі розділів локальних кошторисів. Однак, учасником торгів ТОВ «БФ «БУДСЕРВІС ГРУП» не надано у складі тендерної пропозиції проєкт календарного графіку виконання робіт, сформованого у розрізі розділів локальних кошторисів у форматі word або xls, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу III тендерної документації Замовника. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 8 Підсумкової відомості ресурсів, що міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «БФ «БУДСЕРВІС ГРУП» учасником планується залучити для виконання робіт крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 6,3 т. Однак, у «Довідці про наявність техніки тощо» від 03.02.2022 № 34, що міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «БФ «БУДСЕРВІС ГРУП», відсутня інформація щодо наявності у власності чи залучення ТОВ «БФ «БУДСЕРВІС ГРУП» кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 6,3 т. Отже, учасником ТОВ «БФ «БУДСЕРВІС ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують використання чи залучення, вказаної в пункті 8 Підсумкової відомості ресурсів, техніки (кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 6,3 т), що не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Також, моніторингом установлено, що відповідно до приміток до додатку 4 до тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнений, підписаний керівником чи уповноваженою особою учасника проект договору (без заповнених додатків до договору та без зазначення ціни та вартісних показників). Однак, учасником торгів, якого визначено переможцем торгів, ТОВ «БФ «БУДСЕРВІС ГРУП», у складі тендерної пропозиції надано проект договору, окремі пункти якого не заповнені, а саме, в пункті 13.4 проекту договору не вказано термін дії забезпечення виконання договору. Проте, на порушення вимог абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БФ «БУДСЕРВІС ГРУП» у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та через не відповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та визначив його переможцем торгів.
Період усунення порушень: 16.05.2022 11:46 - 31.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2022 11:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-12-29-007492-b за предметом «Капітальний ремонт семиповерхового і триповерхового корпусів та переходу між ними КНП «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» по вул. Менделєєва, 3 в м. Черкаси». ІІ черга від 16.05.2022, повідомляємо наступне. Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення протоколу уповноваженої особи від 17.05.2022 №11-7 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «БУДСЕРВІС ГРУП» за предметом «Капітальний ремонт семиповерхового і триповерхового корпусів та переходу між ними КНП «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» по вул. Менделєєва, 3 в м. Черкаси». ІІ черга, № UA-2021-12-29-007492-b. Враховуючи вищевикладене, закупівля автоматично відміняється електронною системою на підставі пункту 3 частини 2 статті 32 Закону «Про публічні закупівлі» у разі відхилення всіх тендерних пропозицій.
Дата публікації звіту: 17.05.2022 18:13

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionConsideration: Так
Опис: .
Дата публікації: 30.05.2022 12:06